Tarkkoina faktojen kanssa, kiitos. Sanoi itse asiassa näin: "Mä yritän olla syyllistämättä itteeni siitä, että mun ei ois pitänyt mennä nukkumaan, et mun ois pitänyt olla sen lapsen vieressä ja vahtia, et sille ei, niin kun et sen vointi ei mee mitenkään, niin kun tai et se kuume laskee ja et se saa nukuttua" (ETP s. 168). Eri asia siis olla syyttämättä tai yrittää olla syyllistämättä.Electricboogie kirjoitti: Ma Helmi 26, 2024 11:33 pm Olipas tuskaa lukea etp:stä kuulusteluosuudet läpi. "Niinku siis niinku". Muusa sanoi jossain kuulustelujen vaiheessa, että hän ei syytä itseään tästä mikä oli aika erikoinen kommentti. Vaikka vannoo, että ei ole syyllistynyt tappoon/murhaan niin luulisi syyllisyyden silti painavan, kun oma lapsi on kuollut. Mutta toisaalta täysin idiootiltahan tuo vaikutti noiden kuulustelujen ja kaiken ilmi tulleen perusteella. Piti Sebua jotenkin hyvänäkin isäpuolena joka ei ois koskaan satuttanut Miloa. Jepjep. Noiden lopussa näkyvien kuvien perusteella ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä, että Muusa narkkas ihan yhtälailla.
EDIT. Mun mielestä hänen pitäisi syyttää itseään ainakin siitä, että ylipäänsä jäi tuohon suhteeseen, ei ottanut kaikkia tarjottuja apuja vastaan (perui käyntejä yms.), ei vienyt 7.6. lasta hoitoon ja sitten vielä selkeästi kaunisteli asioita kuulusteluissa. Omatunto ja syyllisyyden tunto (silloin kun siihen on aihetta) ovat tärkeitä ja terveitä asioita ihmisessä.