Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Säälittävää selittämistä. Ottaako sinulla todellakin noin paljon päähän se, että ei tullut kouluja käytyä? Taitaa sukusi pitää sinua luuserina ja oikeassahan ne ovatkin. Olet niitä surkimuksia, jotka vielä eläkkeelläkin olleessaan haaveilevat akateemisesta koulutuksesta ja käyvät avoimen yliopiston kursseja.
Jos tässä joku on säälittävää, niin se on sinun vanhan miehen katkera vänkääminen.

On aivan selkeä asia että tekun käyneet ovat tässä yhteiskunnassa keskivertoa paremmin koulutettuja. Ja minä kun nyt en ole niin minkään akateemisuuden perään koska minusta se ei ole yksinään mikään itseisarvo.

Lisäksi pärjään oikein hyvin ja työni on mielekästä. Juuri tänään minulta kysyttiin otanko erään projektin hoidettavaksi kun tässä maailmassa ei ole kuin kolme jotka sen projektin osaisivat läpi saattaa. Tähän tosin vaikuttaa että homma edellyttää suomen kielen taidon. Ne kaksi muuta jotka osaisivat ovat minun opettamiani. Mutta se siitä minun amislaisuuden katkeruudesta. :wink:

Sinun harmikseni sukuni ei pidä minua luuserina. Meillä päin kun on miehen mittana pidetty sitä että oman elämänsä virrassa peräsintä käskee itse, eikä kukaan / mikään muu.

Jos on maza mahdollisuus saada kotioloihin 10 metrin rata rakennetuksi, hommaa ilmapistooli. Se johtaa maailmaan missä pääsee meditatiiviseen tilaan - oma itse, ase ja maalitaulu. Niin kauan kun ampuu vaan omaa parasta tulostaan vastaan sekä omaa kestävyyttään, homma kehittää keskittymiskykyä, luonteenhallintaa ja on kaiken lisäksi hauskaa.

Tossa sulle maza linkki. http://www.riistamaa.fi/cat/product_catalog.php?c=24 Edit: muutin linkin, koska samaa urheiluvälinettä tää mesta myy 50 euroa halvemmalla.

siinä on ylimpänä ihan mainio ilmapistooli jonka kanssa aseen tarkkuus on varmasti parempaa kuin sinun tai minun. Sellainen minullakin on. :) Eikä hintakaan ole paha kun huomioidaan se ettei tarvitse painepullojen kanssa häärätä. Senkun vaan ostaa halpoja pahvitauluja ja ilmapistoolin luoteja. Tehoahan tuossa ei ole muuta kuin sille kilpailumatkalle eli 10 metrille ja läpäisyvoima riittää juuri siihen että saa ammuttua läheltä oluttölkkiin panoksen sisälle. Mutta eihän sitä tehoa tarvitakkaan muuhun kuin pahvin puhkaisemiseen.

n :D

edit: "kudeissa" en ole tyytynyt ihan halvimpaan vaan oleb tommosta ammuskellut http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=483&

Ei jää osuma mietityttämään ainakaan sitä että oliko kuti poikkeava, jos laukaus ei osu sinne minne sen pitäisi.
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Aseintoilusi sopii hyvin amis-imagoosi. Varmaan sinulla on myös pihalla Saksasta tuotu 1991 vuosimallin Mersu, jolla on ajettu 350.000 kilometria ja jonka Horst Kickel möi hullulle suomalaiselle.

Itse en omista aseita, koska olen rauhan mies.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Aseintoilusi sopii hyvin amis-imagoosi. Varmaan sinulla on myös pihalla Saksasta tuotu 1991 vuosimallin Mersu, jolla on ajettu 350.000 kilometria ja jonka Horst Kickel möi hullulle suomalaiselle.

Itse en omista aseita, koska olen rauhan mies.
Vastauksestasi näkee että et ymmärrä ammunnasta(kaan) mitään.

Ilmapistooli ei ole ase vaan urheiluväline.

Eikä ole pihalla mersua, ei saksasta tuotua eikä täältä ostettua.

Vähän vaikeaa on sinua mieltää rauhan mieheksi.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Vähän vaikeaa on sinua mieltää rauhan mieheksi.
Mitä tarkoitat tuolla??? Vaadin selityksen. Eikä mitään kiemurtelua vaan faktaa pöytään.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Vähän vaikeaa on sinua mieltää rauhan mieheksi.
Mitä tarkoitat tuolla??? Vaadin selityksen. Eikä mitään kiemurtelua vaan faktaa pöytään.
no vaikkapa allekirjoituksesi. Mistä elokuvasta, kuka sitä käyttää ja missä tilanteissa.

Tämä esimerkkinä jonka kaikki voivat todentaa googlella jolleivät muuten tiedä.
Maza
Jane Marple

Se on Raamatun lause.

Miksi et pidä minua rauhan miehenä? Mitä yrität selittää? Älä venkoile.
supernova
Martin Beck

Lause joka kehitettiin Pulp Fictionia varten.

Ei löydy englanninkielisistä raamatunkäännöskistä. Ja jos nyt jostain pengotkin semmoisen käännöksen josta löydät, ei se tuota tulosta.

Löytyy raamatusta kaikenlaista kuten lause "Mene ja hirtä itsesi". En silti tahdo tuota lausetta viljellä.
Maza
Jane Marple

Jätä nyt jo sen lauseen vatkaaminen.

Mikä sinun pointtisi oikein on?
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:Jätä nyt jo sen lauseen vatkaaminen.

Mikä sinun pointtisi oikein on?
Vaikea uskoa rauhan mieheksi sellaista joka käyttää allekirjoituksenaan kehiteltyä "raamatunlausetta" jonka elokuvassa "Pulp Fiction - tarinoita väkivallasta" roolihahmo käyttää.

Varsinkin kun tuo roolihahmo esittää palkkatappajaa.

Rauhan mies olisi sitä paitsi jo lopettanut vinkumisen, pyrkimykset saada minut kirjoittamaan jotain mistä saisin bannia.

n
Maza
Jane Marple

Etkö pysty amis-aivoillasi mihinkään muuhun?
supernova
Martin Beck

Eikö tuo kaltaisellesi, yksinkertaiselle miehelle riitä?

Mikä vittu sua riipii - vai sen puute? Tai noh... turha kysymys, kun muistaa Junnu-vainaan säkeen "sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta"
Maza
Jane Marple

Tämä bannin pelkosi kertoo sinusta paljon. Menisikö amis-elämäsi ihan
sekaisin, jos saisit nyt alkuun vaikka viikon bannin? Menisikö elämästäsi siältö, kun et pääsisi kirjoittamaan tänne? Mitäpäs jos sittenkin lähtisit sille
seurakunnan Get-a-alife kurssille.
supernova
Martin Beck

Sie oot kyllä kuin kivi joka sammaloituu vierimisen puutteesta tai köysi joka käy kelvottomaksi ajan hampaan purressa ja hoidon puutteessa.

Usko nyt ettei minula ole jatkossakaan aikeita esitellä sun henkilöllisyyttäsi.

Ei mua bannit häiritse mutta se häiritsee jos se tulee turhaan.

Eikä mulla ole tarvetta millekään seurakunnan kurssille. Vaikka ei olekaan mitään seurakuntaa vastan sinänsä. Amiselämää mulla tosin ei ole eikä ole ollutkaan. Onko seurakunnilla semmoisiakin kursseja?

Sinä voisit lohonkin seurakunnan aamattupiiriin osallistuakin kun kertoilet raamatun lauseiksi ihan tuulesta temmattuja värssyjä.

Mutta turha kai asiaa on puida sellaisen henkilön kanssa jonka nimimerkkikin kirjoitetaan pissismäisesti "Maza". Taidat olla elävä esimerkki aikuispissiksistä. :)
Maza
Jane Marple

Mitä meinaat tuolla "Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta" heitolla? Väitätkö muka tuntevasi minut? Häh? Etkä sinä minun henkilöllisyydestä ylipäätään mitään tiedä.
supernova
Martin Beck

Ai joo... Niin tietysti...

Mä oon nähnyt vain unia ja sitten heräsin, käsi potassa. :mrgreen:

n
Vastaa Viestiin