Aasi vankeuteen viljan vohkimisesta

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
kakojootti
Olivia Benson

Aasi vankeuteen viljan vohkimisesta

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

19.9.2008 16:01

Varkauteen syyllistynyt aasi on saanut vankeutta Egyptissä. Aasin todettiin vohkineen viljaa maataloustutkimuksen instituutin mailta Niilin suistossa.

Aasi ja sen omistaja jäivät kiinni, kun kaksikko saapui poliisin tarkastuspisteeseen. Poliisi oli saapunut kytikseen saatuaan instituutin johdolta valituksen viljan katoamisesta.

Paikallinen tuomari määräsi viljapaaleja selässään kantaneen aasin 24 tunnin vankeuteen. Eläimen omistaja selvisi 50 Egyptin punnan (kuuden euron) sakoilla.

STT-AFP

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809 ... 6_ul.shtml
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mistä se aasi olisi voinut tietää että omistajan selkään lastaama vilja/heinä oli varastettua. Egyptissä tuo 6 euroa on 1-2 viikon palkka että aika ankara on tuomio isännällekin vaikka tuntuu pieneltä tuo sixpackin hinta... :) :) :)

Sama oikeuskäytäntö kuin Suomessa: täällä saat syyllistyä törkeään varkauteen, ajoneuvorikkomukseen ja vielä hakata ihmistä mopilla 20 iskun verran ja kaupanpäälle kuristaa ja hyppiä vatsan päällä korkokengät jalassa ja saat 6kk ehdollista ja 20 päiväsakkoa. :evil: :evil: :evil:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
litmanen

Viesti Kirjoittaja litmanen »

Lol 8)
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Joko voidaan perustaa eläintenmurha.info? Onkä näitä sattunut tarpeeksi :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
SVC
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja SVC »

rimma kirjoitti:Joko voidaan perustaa eläintenmurha.info? Onkä näitä sattunut tarpeeksi :P
Voisi perustaa. Pääsisin vihdoinkin esittämään teoriani myskihärän syyllisyydestä 70-luvulla sattuneessa jupakassa.... tai entäs se kanojen telttamysteeri 8)
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Aasiparka. On niin väärin joutua isäntänsä hölmöilyn ja viranomaisten mielivallan uhriksi.
Suomessakin lemmikkikoiria teloitetaan isäntiensä osaamattomuuden ja viranomaisten mielivallan uhreina, vaikka tarkoitus on toki hyvä lasten ja toisten eläinten suojaamiseksi.
:cry:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Vastikään oli vuohet tuomittu vankeuteen(mutta armahdettu sittemmin)koska olivat laittomasti myyneet itsensä tienvarressa. Se ei selvinnyt tarkalleen, olivatko myyneet itseään vai itsensä..
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mitä helvettiä? :lol:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tuulitukka84 kirjoitti:Vastikään oli vuohet tuomittu vankeuteen(mutta armahdettu sittemmin)koska olivat laittomasti myyneet itsensä tienvarressa. Se ei selvinnyt tarkalleen, olivatko myyneet itseään vai itsensä..
Siis joku varasti irrallaan olleet vuohet ja vuohet olivatkin syypäitä tarjotessaan itseään irstaasti "myytäväksi"?? Muistuttaa Suomen oikeuskäytänteitä tämäkin... :roll: :roll: :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin