Solmu kirjoitti:Melkoinen erotiikantappaja![]()
Ei ollu pelkoa että viisari värähtäis tuon videon aikana.
Johanna Tukiainen
-
kakojootti
- Olivia Benson
Kylli ei voi uskoa muuta kuin että tämä on jonkun tutkijan projekti esim. aiheesta "Kuinka pitkälle karikatyyri voidaan viedä ennen kuin yleisö tajuaa tulleensa vedätetyksi?"
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Porin
Täältä tulee samaa mielipidettä. Oksettavahan tuo oli. Jos kerran tuolle huomiohuoralle sanottiin että kiloja pois eikä liikaa rusketusta, niin sehän hankkii järjettömän rusketuksen ja lisää kiloja. Pienessä pyöreydessä ei ole mitään vikaa, mutta eipä sillä myöskään Playboyhin päästä. Enpä tiedä kelpaisiko tuo edes Jalluun? Tuskin. Ja sen nahka on muuten muutamassa vuodessa niin ryppyinen kuin olla voi, tuolla käryttämisellä ja meikkaamisella.Aariel kirjoitti: No hyi. Mä en nähnyt tuossa videossa mitään seksikästä. Lähinnä oksetti suurimman osan ajasta. Mitä meidän miehet ovat asiasta mieltä
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Piti se videokin sitten katsoa.
Ei toi nyt mikään läski ole. Normaalipainoinen nainen lienee. Yleensä vaan on tuollaisissa jutuissa vähän hoikempaa naista. Meikit vaan on hirveät ja ei ole oikein luonnollista viehkeyttä tuossa. Eikä kasvoistaankaan ole maailman kaunein nainen.
Vähän lyödyn lyötyä tämä ketju on, mutta itsehän hän tunkee kaikkiin lehtiin ja omaa liian kovan itseluottamuksen kykyihinsä yms nähden.
Ei toi nyt mikään läski ole. Normaalipainoinen nainen lienee. Yleensä vaan on tuollaisissa jutuissa vähän hoikempaa naista. Meikit vaan on hirveät ja ei ole oikein luonnollista viehkeyttä tuossa. Eikä kasvoistaankaan ole maailman kaunein nainen.
Vähän lyödyn lyötyä tämä ketju on, mutta itsehän hän tunkee kaikkiin lehtiin ja omaa liian kovan itseluottamuksen kykyihinsä yms nähden.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, Tuksu näytti minusta monessakin kohtaa videota paremmalta kuin suurimmassa osassa kuvista mitä hänestä olen nähnyt - hymyili aidosti, oli kuvattu kauempaa eikä meikkausjälkeä näin ollen erottanut jne. Lisäksi, jos aikoo kulkea sellaisissa rytkyissä kuin mitä Tuksu käyttää, on minusta parempi kulkea alastomana.
Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Minä en ole vielä uskaltanut ehdottaa katsomista omalleni..joey kirjoitti:
On eettisesti väärin suostutella ihminen kokemaan jotain, josta saattaa jäädä vuosienkin traumatjoey kirjoitti:Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
Hyi sinua!!
"Yöperho on koteloitunut"
Ei se minustakaan läski ole, mutta jotenkin niin absurdi tapaus ettei mitään järkeä. Siis juuri tuo ristiriitaisuus, tietää ettei Playboy halua kuviinsa kovaa rusketusta, niin sitten kehuu käyneensä St.Tropezissa ottamassa kivan rusketuksen kuvia varten jotka lähetetään Playboyhin.loneliness kirjoitti:
Olen yrittänyt olla fiksu ja olla välittämättä koko tapauksesta, mutta pieni viihdettä rakastava peikko sisälläni ei voi vastustaa...