Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Solmu kirjoitti:Melkoinen erotiikantappaja :lol:

Ei ollu pelkoa että viisari värähtäis tuon videon aikana.

:lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Anile kirjoitti:Voi jösses tota videota!
JT on ruskea kääpiö.
Mikä kamala, anteeksiantamaton loukkaus meitä kääpiöitä kohtaan!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli ei voi uskoa muuta kuin että tämä on jonkun tutkijan projekti esim. aiheesta "Kuinka pitkälle karikatyyri voidaan viedä ennen kuin yleisö tajuaa tulleensa vedätetyksi?"
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Aariel kirjoitti: No hyi. Mä en nähnyt tuossa videossa mitään seksikästä. Lähinnä oksetti suurimman osan ajasta. Mitä meidän miehet ovat asiasta mieltä
Täältä tulee samaa mielipidettä. Oksettavahan tuo oli. Jos kerran tuolle huomiohuoralle sanottiin että kiloja pois eikä liikaa rusketusta, niin sehän hankkii järjettömän rusketuksen ja lisää kiloja. Pienessä pyöreydessä ei ole mitään vikaa, mutta eipä sillä myöskään Playboyhin päästä. Enpä tiedä kelpaisiko tuo edes Jalluun? Tuskin. Ja sen nahka on muuten muutamassa vuodessa niin ryppyinen kuin olla voi, tuolla käryttämisellä ja meikkaamisella.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tulin iltavuorosta ja olin syömässä päivällistä, voin sanoa että ruokahalu katosi samallalailla kuin tuksun napakoru.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Clyde kirjoitti:Tulin iltavuorosta ja olin syömässä päivällistä, voin sanoa että ruokahalu katosi samallalailla kuin tuksun napakoru.
Mun oli pakko katsoa video kahteen kertaan, olen ilmeisesti inhorealismin ystävä..:)
Clyde
Axel Foley

Bambinos kirjoitti:Mun oli pakko katsoa video kahteen kertaan, olen ilmeisesti inhorealismin ystävä..:)
Joitain kiinnostaa katsoa esim. ruumiinavaus/leikkausvideoita niin ehkä yritän ymmärtää tuon :P
hemuli
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Joo, playboyhin vaan..
Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Piti se videokin sitten katsoa.

Ei toi nyt mikään läski ole. Normaalipainoinen nainen lienee. Yleensä vaan on tuollaisissa jutuissa vähän hoikempaa naista. Meikit vaan on hirveät ja ei ole oikein luonnollista viehkeyttä tuossa. Eikä kasvoistaankaan ole maailman kaunein nainen.

Vähän lyödyn lyötyä tämä ketju on, mutta itsehän hän tunkee kaikkiin lehtiin ja omaa liian kovan itseluottamuksen kykyihinsä yms nähden.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Clyde
Axel Foley

Upeaa, olen siis itsekin hyvin normaalipainoinen. Toki siis, jos nykyään ihmiset ovat niitä ylipainoisia niin onko ylipainoinen nyt normaalia, sitäkö ajoit takaa 8)
joey
Angus MacGyver

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, Tuksu näytti minusta monessakin kohtaa videota paremmalta kuin suurimmassa osassa kuvista mitä hänestä olen nähnyt - hymyili aidosti, oli kuvattu kauempaa eikä meikkausjälkeä näin ollen erottanut jne. Lisäksi, jos aikoo kulkea sellaisissa rytkyissä kuin mitä Tuksu käyttää, on minusta parempi kulkea alastomana.

Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

joey kirjoitti:
Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
Minä en ole vielä uskaltanut ehdottaa katsomista omalleni..
joey
Angus MacGyver

^ Suosittelen ehdottomasti käyttämään tuota "kyllä tosimies...!" -korttia, muuten ei todennäköisesti onnistu ollenkaan.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

joey kirjoitti:Mieheni ei aluksi suostunut katsomaan videota. Kun olin sitä mieltä, että tosimies kyllä kestää katsoa Tuksun alastomuutta, mies muutti mielensä ja suostui katsomaan videon sillä ehdolla, että saa minä hetkenä hyvänsä paeta kirkuen paikalta. Minuutin verran kesti.
On eettisesti väärin suostutella ihminen kokemaan jotain, josta saattaa jäädä vuosienkin traumat :x
Hyi sinua!!

:lol:
"Yöperho on koteloitunut"
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

loneliness kirjoitti:
Ei toi nyt mikään läski ole. Normaalipainoinen nainen lienee. Yleensä vaan on tuollaisissa jutuissa vähän hoikempaa naista. Meikit vaan on hirveät ja ei ole oikein luonnollista viehkeyttä tuossa. Eikä kasvoistaankaan ole maailman kaunein nainen.

Vähän lyödyn lyötyä tämä ketju on, mutta itsehän hän tunkee kaikkiin lehtiin ja omaa liian kovan itseluottamuksen kykyihinsä yms nähden.
Ei se minustakaan läski ole, mutta jotenkin niin absurdi tapaus ettei mitään järkeä. Siis juuri tuo ristiriitaisuus, tietää ettei Playboy halua kuviinsa kovaa rusketusta, niin sitten kehuu käyneensä St.Tropezissa ottamassa kivan rusketuksen kuvia varten jotka lähetetään Playboyhin.
Olen yrittänyt olla fiksu ja olla välittämättä koko tapauksesta, mutta pieni viihdettä rakastava peikko sisälläni ei voi vastustaa... :lol: Kieltämättä psykologisestikin kiintoisa tapaus..
Vastaa Viestiin