Mikä ilahduttaa tänään?
-
John Smith
- Nikke Knatterton
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
kuulostaa siltä, että joku on katkera... Ei maailma ole niin paska, kuin luulet.John Smith kirjoitti:Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kaikenkaikkiaan huono päivä, ja tapahtumat eivät auttaneet asiaa sikäli, että oli entistä haasteellisempaa löytää ilahduttavia asioita. kuitenkin, hassun riidan sain selvitettyä mieheni kanssa vaikka se on olosuhteisiin nähden todella vaikeaa, ja vielä klo 16 ajattelin että näihin fiiliksiin sitä jäätiinkin sitten kolmeksi päiväksi. Mutta se vaatii vain pienen rauhoittumishetken ja nyt on kaikki taas parhain päin!
Lisäksi ilahduttaa uusi vauva, ruttunaamainen nelijalkainen joka on melko varmasti tulossa mun ystäväksi ihan pian! Tänään sovittiin tapaamisesta kasvattajan kanssa, ja huomenna teen päätökseni. Ja peli on jo menetetty
Lisäksi ilahduttaa uusi vauva, ruttunaamainen nelijalkainen joka on melko varmasti tulossa mun ystäväksi ihan pian! Tänään sovittiin tapaamisesta kasvattajan kanssa, ja huomenna teen päätökseni. Ja peli on jo menetetty
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
John Smith
- Nikke Knatterton
Jep jep... vahingonilo se on paras ilo, eikös vaan? Naura sä vaan poju mulle nyt, mutta älä kuvittele, että mä tästä lannistun. Tänään mua vituttaa ja oon ehkä vähän kännissäkin, mutta huomenna oon taas vanha entinen itseni. Kyllä suakin joku tulee pitämään pellenään joskus. Mitä enemmän naurattaa, sen varmemmin se tapahtuu.Mike Manner kirjoitti:kuulostaa siltä, että joku on katkera... Ei maailma ole niin paska, kuin luulet.John Smith kirjoitti:Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus!
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei niinkään.John Smith kirjoitti:Jep jep... vahingonilo se on paras ilo, eikös vaan?Mike Manner kirjoitti:kuulostaa siltä, että joku on katkera... Ei maailma ole niin paska, kuin luulet.John Smith kirjoitti:Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus!
Itse asiassa minua ei ole hymyilyttänyt yhtään asiasi saama käänne.Naura sä vaan poju mulle nyt, mutta älä kuvittele, että mä tästä lannistun.
...Ja krapulassa töissä. Juomallahan ne ongelmat ratkeaa. Tää on se juttu mikä kiinitti asiaan huomioni.Tänään mua vituttaa ja oon ehkä vähän kännissäkin, mutta huomenna oon taas vanha entinen itseni.
Mutta mikäpä minä olen neuvomaan aikuista ihmistä ryyppäämisensä kanssa.
Älä huoli, minua pidetään pellenä päivittäin jo nyt.Kyllä suakin joku tulee pitämään pellenään joskus. Mitä enemmän naurattaa, sen varmemmin se tapahtuu.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
John Smith
- Nikke Knatterton
No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
- Vanha viidakon sanonta
Tänään on ilahduttanut oikeastaan kaikki. Koko viikko palkallista vapaata töistä, joten aamulenkki piristävän viileässä ulkoilmassa ja hienossa auringonnousussa on joka-aamuinen rituaali. Pelkästään siitä ja ravitsevan sekä ennen kaikkea kiireettömän aamupalan päätteeksi nautituista kahveista saa niin hyvän olon, että mikään, mikä ei välittömästi uhkaa omaa tai lähimmäisen terveyttä, ei kykene tuottamaan siihen säröä. Ja mikäs tässä ketään uhkaisi kun on rauha maassa ja muillakin on hyvä olla 
edit: John Smith: anna naisen mennä. Jos ei tule takaisin, niin sitten ei tule. Jos tulee, niin revi sen sydän riekaleiksi.
edit: John Smith: anna naisen mennä. Jos ei tule takaisin, niin sitten ei tule. Jos tulee, niin revi sen sydän riekaleiksi.
- Juliet Jones
- Axel Foley
Älä nyt ihmeessä heittäydy "umpimieliseksi"!! Olen pahoillani asioiden saamasta käänteestä, mutta kun yksi ovi sulkeutuu niin edessä avautuu toinen ihan varmasti.John Smith kirjoitti:No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.
Tänään ilahduttaa kuulas, kylmähkö sää.
Ilahduttaa se, että olen flunssassa, ja aion kohta mennä hyvällä omallatunnolla kotiin tutimaan. Ei ole mitään hommaa, mikä olisi pakko saada valmiiksi tänään, joten otan rennosti.
Johnin juttu kuulostaa kurjalta, oliko kyseessä se sama tyyppi, josta puhuit treffiketjussa? Joskus ihmiset toimivat huomionkaipuussaan tai mitä se sitten onkin hyvin itsekkäästi ja harhaanjohtavat muita, kaiketi sitä itsekään tajuamatta (vaikka se ei kyllä tee sitä oikeutetuksi). Nöyryytyksen tunne on kauhea, enkä usko, että kukaan täällä sinulle nauraa. Monilla meistä on varmaan joskus ollut joku samantyyppinen kokemus.
Johnin juttu kuulostaa kurjalta, oliko kyseessä se sama tyyppi, josta puhuit treffiketjussa? Joskus ihmiset toimivat huomionkaipuussaan tai mitä se sitten onkin hyvin itsekkäästi ja harhaanjohtavat muita, kaiketi sitä itsekään tajuamatta (vaikka se ei kyllä tee sitä oikeutetuksi). Nöyryytyksen tunne on kauhea, enkä usko, että kukaan täällä sinulle nauraa. Monilla meistä on varmaan joskus ollut joku samantyyppinen kokemus.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
John Smith kirjoitti:No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.
Avaudu vaan ihmeessä!
Ja oma kehotukseni tilanteeseen: Katse irti lattiasta ja pallon perään, peli ei ole vielä pelattu loppuun!
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Lisa Marie
- Alokas