Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kaunis, kuulas aamu. Lähes pilvetön taivas. Kotitöitä tehty, nyt pitkä lenkki harjumaisemissa. Eräs lähes mahdottomalta tuntunut projekti jo hyvällä mallilla.
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus! Ja huomenna töihin.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

John Smith kirjoitti:Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus!
kuulostaa siltä, että joku on katkera... Ei maailma ole niin paska, kuin luulet.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Kaikenkaikkiaan huono päivä, ja tapahtumat eivät auttaneet asiaa sikäli, että oli entistä haasteellisempaa löytää ilahduttavia asioita. kuitenkin, hassun riidan sain selvitettyä mieheni kanssa vaikka se on olosuhteisiin nähden todella vaikeaa, ja vielä klo 16 ajattelin että näihin fiiliksiin sitä jäätiinkin sitten kolmeksi päiväksi. Mutta se vaatii vain pienen rauhoittumishetken ja nyt on kaikki taas parhain päin!

Lisäksi ilahduttaa uusi vauva, ruttunaamainen nelijalkainen joka on melko varmasti tulossa mun ystäväksi ihan pian! Tänään sovittiin tapaamisesta kasvattajan kanssa, ja huomenna teen päätökseni. Ja peli on jo menetetty 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
John Smith
Nikke Knatterton

Mike Manner kirjoitti:
John Smith kirjoitti:Se, että onnistuin taas pelastautumaan yhdenlaiselta helvetiltä. Nimittäin ihmissuhteelta. Kippis ja kulaus!
kuulostaa siltä, että joku on katkera... Ei maailma ole niin paska, kuin luulet.
Jep jep... vahingonilo se on paras ilo, eikös vaan? Naura sä vaan poju mulle nyt, mutta älä kuvittele, että mä tästä lannistun. Tänään mua vituttaa ja oon ehkä vähän kännissäkin, mutta huomenna oon taas vanha entinen itseni. Kyllä suakin joku tulee pitämään pellenään joskus. Mitä enemmän naurattaa, sen varmemmin se tapahtuu.
- Vanha viidakon sanonta
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

John Smith kirjoitti:
Mike Manner kirjoitti:
Jep jep... vahingonilo se on paras ilo, eikös vaan?
Ei niinkään.
Naura sä vaan poju mulle nyt, mutta älä kuvittele, että mä tästä lannistun.
Itse asiassa minua ei ole hymyilyttänyt yhtään asiasi saama käänne.
Tänään mua vituttaa ja oon ehkä vähän kännissäkin, mutta huomenna oon taas vanha entinen itseni.
...Ja krapulassa töissä. Juomallahan ne ongelmat ratkeaa. Tää on se juttu mikä kiinitti asiaan huomioni.
Mutta mikäpä minä olen neuvomaan aikuista ihmistä ryyppäämisensä kanssa.
Kyllä suakin joku tulee pitämään pellenään joskus. Mitä enemmän naurattaa, sen varmemmin se tapahtuu.
Älä huoli, minua pidetään pellenä päivittäin jo nyt.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
John Smith
Nikke Knatterton

No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.
- Vanha viidakon sanonta
raippa
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja raippa »

Tänään on ilahduttanut oikeastaan kaikki. Koko viikko palkallista vapaata töistä, joten aamulenkki piristävän viileässä ulkoilmassa ja hienossa auringonnousussa on joka-aamuinen rituaali. Pelkästään siitä ja ravitsevan sekä ennen kaikkea kiireettömän aamupalan päätteeksi nautituista kahveista saa niin hyvän olon, että mikään, mikä ei välittömästi uhkaa omaa tai lähimmäisen terveyttä, ei kykene tuottamaan siihen säröä. Ja mikäs tässä ketään uhkaisi kun on rauha maassa ja muillakin on hyvä olla :D

edit: John Smith: anna naisen mennä. Jos ei tule takaisin, niin sitten ei tule. Jos tulee, niin revi sen sydän riekaleiksi.
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

RISE OF THE FOOTSOLDIER, aivan helevetin hyvä leffa.
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

John Smith kirjoitti:No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.
Älä nyt ihmeessä heittäydy "umpimieliseksi"!! Olen pahoillani asioiden saamasta käänteestä, mutta kun yksi ovi sulkeutuu niin edessä avautuu toinen ihan varmasti.

Tänään ilahduttaa kuulas, kylmähkö sää.
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ilahduttaa se, että vaikka kuinka pimeältä tämä maailma näyttääkään, niin juuri nyt paistaa aurinko ja on aivan ihana syksyinen keli. Lisäksi ilahduttaa se, että erään läheiseni sairaus ei ole levinnyt.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Ilahduttaa se, että olen flunssassa, ja aion kohta mennä hyvällä omallatunnolla kotiin tutimaan. Ei ole mitään hommaa, mikä olisi pakko saada valmiiksi tänään, joten otan rennosti.

Johnin juttu kuulostaa kurjalta, oliko kyseessä se sama tyyppi, josta puhuit treffiketjussa? Joskus ihmiset toimivat huomionkaipuussaan tai mitä se sitten onkin hyvin itsekkäästi ja harhaanjohtavat muita, kaiketi sitä itsekään tajuamatta (vaikka se ei kyllä tee sitä oikeutetuksi). Nöyryytyksen tunne on kauhea, enkä usko, että kukaan täällä sinulle nauraa. Monilla meistä on varmaan joskus ollut joku samantyyppinen kokemus.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

John Smith kirjoitti:No voihan vittu! Sori että tuli taas avauduttua. Tajuan ettei ketään kiinnosta mun ongelmani paskan vertaa - jokaisella on kai niitä ihan tarpeeksi itselläänkin tai ainakin pitäisi olla - mutta tää nyt vaan on taas näitä päiviä. Lupaan vastaisuudessa pitää pääni kinni.

Avaudu vaan ihmeessä! :) Jos mulla olis vastaava tilanne, toivoisinkin että uskaltaisin avautua! Sitäpaitsi, selkeästi ihmisiä kiinnostaa, ethän muuten olis saanut yhtä ainutta vastausta! Ainahan on tietysti niitä, ketkä purkavat omaa pahaa oloaan toisiin, mutta en ainakaan itse huomannut sellaista saamistasi vastauksista.

Ja oma kehotukseni tilanteeseen: Katse irti lattiasta ja pallon perään, peli ei ole vielä pelattu loppuun! :D
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Komppaan!
John Smithin täytyy avautua tulevaisuudessakin. Se on sallittua ja lähes vaadittavaakin :)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lisa Marie
Alokas

Viesti Kirjoittaja Lisa Marie »

Varmaan parasta tänään on vapaa joka jatkuu tohon maanantaihin asti. :)
Lukittu