Onkohan Freudin psykoanalyyttiset jutut äitisuhteen osalta jo vähän last season. Hyvin harva äiti korotetaan "vuoden äidiksi". Useimmat meistä ollaan jollain tavoin "vajavaisiakin", mutta kuitenkin riittävän hyviä vanhempia (en muista kenen viisaan jo edesmenneen lastenpsykiatrin käyttämä tämä sinänsä lohdullinenkin ilmaisu on.)viivahattu kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 11:29 amVinksallaan olevasta äitisuhteesta varsinkin nuorten miesten naisviha lähes poikkeuksetta johtuu. Toinen, paljon harvinaisempi vaihtoehto on tukahdutetut transsukupuoliset tuntemukset, jolloin projisoidaan tosiasiassa omaa naisellista puolta kohtaan tunnettu viha ja raivo ulkopuolisiin henkilöihin. Mitä epäillyn äidistä on täällä juttua ollut, niin itse pistäisin kaikki pennoseni sille, että hän ei mikään vuoden äiti ole koskaan ollut ja kyse on siitä. Totta kai siellä korvien välissä on oltava muutakin vikaa, että se naisviha johtaa näin raakoihin tekoihin. Suurin osa rikkinäisestä äitisuhteesta kärsivistä miehistä ei tee elämässään ikinä mitään naisten paskuudesta jurnuttamista pahempaa.Cadi John kirjoitti: Su Kesä 09, 2024 9:48 am Tiedä vaikka TS olisi ollut asialla. Hän selkeästi vihaa naisia ja olisi kiva tietää mistä tämmöinen on saanut alkunsa.
Minä luulen, ettei epäillyn tekijän äitiä saa "tuomiolle" poikansa tekemästä lapsenraiskauksesta ja henkirikoksesta - no ei sitä tietysti yritetäkään, vaikka esim. tässä ketjussa tuo äiti miten maanrakoon manattaisiin. Luulen hänen yrittäneen ja tehneen parhaansa huolehtiessaan neljästä lapsestaan, joista kahdella on pahoja ongelmia. Luulen, että ainakin nämä kaksi poikaansa ovat olleet "vaativahoitoisia". Ei ole tuo äiti varmasti helpolla elämässään päässyt.
— Ja kyllä tämä äiti varmaan kärsii parhaillaankin poikansa tekojen vuoksi.
Luulen, että noissa mainitsemissasi huonosta äitisuhteesta kärsineistä miehistä monet tekevät kyllä muutakin kuin asiasta jurnuuttamista. Voinevat jotkut jopa kohdistaa "traumaansa" omaan puolisoonsa esin. henkistä tai fyysistä väkivaltaa käyttäen.
Kuuluttaisin kyllä myös nuorten isäsuhteiden perään - sekä poikien että tyttöjen. Isät kasvattavat lapsia yhtälailla. Ketjun tapauksessahan juuri noiden kahden lapsen isä ei tiettävästi ole ollut ollenkaan mukana kuvioissa ja tietojen mukaan siellä alussa äiti olisi jstk syystä estänytkin.