En valitettavasti tiedä kavereista sen enempää, mutta varmasti ollut aivan järjetön shokki. Sen verran iso shokki, etteivät ole pystyneet mennä uhrin luokse uudelleen tunnustelemaan pulssia, mitä oli häkestä pyydetty. En olisi varmasti itsekään. Multa lähtee myös voimahalit heille, löytäjiä oli siis kaksi.bob kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 12:47 am
Itselleni tää tieto pompsahti nimmari Villahousun piirtämästä kaaviosta sivulla tiesmikälie, jossa oli uhrin oletettu reitti ja tappopusikko sekä puhelimen löytöpaikka.
Tietolähteeksi oli muistaakseni mainittu uhrin löytäneen tytön lähipiiri/vanhemmat. Jotenkin mulle tuli monia muita spekuja luotettavampi fiilis tästä tiedosta, mutta mistäs sitä taas tietää, mitä huuhaata mikä tahansa viesti voi oikeasti olla.
Jos tässä on käynytkin joku kommunikaatiokatko ja Naakan montulla on tarkoitettu tuota pohjoisempaa puronnotkelmaa, niin sittenhän se puhelimen vieminen uhrin kotia kohti olisi juurikin tuonut rikospaikalle ja sen sattuman ihmettelyn voisikin lopettaa. Sitten ihmeteltäisiin sitä, miksi V on edes ollut täällä päin liikkeellä ja miksi hän on jatkanut matkaa vielä parin minuutin verran puhelimen pudotettuaan vai onko, ja se vois muuttaa koko tapahtumien kulkua merkittävästi, sekä ihmettely jääkaapin sijainnista saisi uutta kimmoketta. Mutta ei nyt ehkä kannata spekuloida sillä, että joku spukulaatio ehkä perustuukin väärälle spekulaatiolle tai kuulopuheelle. Menee pää sekaisin jo muutenkin.
Saas nähdä, jatkaako sama humoristi Kinnunen edelleen kaikkia tapauksen uhreja halventavaa naureskeluaan huomisessa (ti) tiedotuksessaan vai olisiko jo tullut aika vaihtaa esiintyjää.
Jos Villahousu tätä luet ilman nimmarisi tägäämistä, niin pystytkö/haluatko kertoa, miten V:n löytänyt kaveri jakselee? Onko saanut tarvisemansa keskusteluavun ja muun tuen? Voi nimittäin olla koko elämän käännekohta tuollainen löytö. Itse saattaisin olla rauhoittavien voimalla letkuissa viikon pari... Kesä ainakin tulee hänellä olemaan traumatisoivine ajatuksineen vähän erilainen. Mun puoleltani voit toivottaa isot jaksamiset ja voimahalit sinne suuntaan.
Lisänä vielä. Haluan edelleen korostaa, että olet kuullut näitä tietojani muutamalta eri uhrin lähipiiriin kuuluneelta. Pystyn vahvistamaan muutaman ketjussa viestiä laittaneen paikallisen havainnot samoiksi, mitä olen itse kuullut. Mutta näin nämä tiedot ovat kuulopuheita kuitenkin, todellisuus saattaa olla hieman poikkeava muttei kuitenkaan pelkkää spekulatiota.