USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Hank Voight

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Hiukan kyllä ihmetyttää miten vähän ihmiset tuntee huumeita kun ajattelevat, että tuon ikäisen papan voisi pumpata täyteen kamaa ja tuupata lauteille vetämään täydellinen puhe. Eikä kukaan edes huomaisi.
Medborgare
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Medborgare »

Brass kirjoitti: La Kesä 15, 2024 1:11 pm Biden haastoi Trumpin väittelyyn eikä päinvastoin. Trump saattaa jättää sen väliin, kuten kerroin edellä. Toivottavasti osallistuu, niin nähdään nuo kaksi huru-ukkoa vastatusten.

No jättikö?
Tuo Trump jättää väittelyn väliin narratiivi oli kyllä aika outo.

Oli ihan selvää miten siinä tulee käymään, ainut mikä yllätti oli Bidenin odotettuakin pahempi seniiliys. Flunssa :D
CNN ja Yle sanoi niin :D
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

http://www.mikkoniskasaari.fi/node/181
Hank Voight

Medborgare kirjoitti: La Kesä 29, 2024 3:37 pm
Brass kirjoitti: La Kesä 15, 2024 1:11 pm Biden haastoi Trumpin väittelyyn eikä päinvastoin. Trump saattaa jättää sen väliin, kuten kerroin edellä. Toivottavasti osallistuu, niin nähdään nuo kaksi huru-ukkoa vastatusten.

No jättikö?
Tuo Trump jättää väittelyn väliin narratiivi oli kyllä aika outo.

Oli ihan selvää miten siinä tulee käymään, ainut mikä yllätti oli Bidenin odotettuakin pahempi seniiliys. Flunssa :D
Vai löysit jostain tuollaisiakin kommentteja? Kai noitakin sitten löytää, kun vaan oikein tosissaan hakee. Ihan joka tuutissa on toitotettu, että perseelleen meni ja että demokraateilla on pienimuotoinen paniikki päällä.

Onko muuten ihan mahdotonta ymmärtää, että ei tuo kyseinen narratiivi ollut Brassin omasta päästä? Sen toi julki Trumpin luottotoimittaja Sean Hannity, joka toistaa Trumpin sanomisia ja ajatuksia kuin papukaija. Eikä toden totta päästä suustaan mitään Trumpiin liittyvää, joka ei ole approved by Trump.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hank Voight kirjoitti: La Kesä 29, 2024 1:30 pm Biden oli eilen North Carolinassa ja katselin sitä puhetta pidemmän tovin. Ja kylläpä oli totaalisen eri heppu kuin päivää ennen väittelyssä. Energinen esiintyminen, eikä sanoissa sekoillut. Ja heittipä huulta omasta iästäänkin.

Telkussa toimittajat ihmettelivät, että miksei demokraatit tuota miestä asettaneet edellisenä pävänä väittelyyn. Ja samaa ihmettelin minäkin.

Se on se vanhuus sellaista että välillä on parempia ja välillä huonompia päiviä.
Pikku hiljaa tai Bidenin tapauksessa varmaankin presidentin työn stressaavuudesta johtuen nopeammin, ne hyvät päivät vähenee.

Ei oikea uutinen. <br />Vasemmistotosikot huom.
Ei oikea uutinen.
Vasemmistotosikot huom.
murder.jpeg (149.38 KiB) Katsottu 1001 kertaa
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Medborgare
Neuvoja-Jack

Hank Voight kirjoitti: La Kesä 29, 2024 4:50 pm
Medborgare kirjoitti: La Kesä 29, 2024 3:37 pm
Vai löysit jostain tuollaisiakin kommentteja? Kai noitakin sitten löytää, kun vaan oikein tosissaan hakee. Ihan joka tuutissa on toitotettu, että perseelleen meni ja että demokraateilla on pienimuotoinen paniikki päällä.

Ylen uutisia ei ole yleensä vaikea löytää:
Katso tästä Yhdysvaltain vaaliväittelyn kolme kiinnostavaa videota: Biden flunssassa, Trump ärhäkkänä
https://yle.fi/a/74-20096839
Maan tavan mukaan asialla ovat nimettömät sankarit, jotka ovat erityisen aktiivisia murha.info -sivustolla ja Iltalehden keskustelusivuilla, jotka ovat suomenkielisen netin surkeimmat likaviemärit.

Hank Voight

Joo mut oleellinen pointti mun viestissä oli se, että tyylikkäästi olit tuollaisen jutun poiminut. Niitä toisenlaisia kun lienee tuhatkertainen määrä. Ei lopu kesken kotimaisestakaan mediasta. Ei edes Yleltä.

https://yle.fi/a/74-20096812

https://www.hs.fi/kirjeenvaihtajat/art- ... 73203.html

https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a ... a28a46756c

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/new ... ta/8965858

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010530830.html

Tuskin edes liioittelua tuo tuhatkertaisuus.
Brass
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Brass »

538 veti yhteen kyselyitä ja näyttää siltä, että suurin voittaja todennäköisten äänestäjien keskuudessa on RFK Jr, jonka kannatus nousi 1,1%. Trumpin kannatus nousi 0,4% ja Bidenin laski 1,4%. Hetkessä Bidenin lukema on todella raju. Trumpin lukua voi tulkita niin, ettei hän kovin hyvin onnistunut vetämään Bidenin kannattajakuntaa Bidenin surkeasta esityksestä huolimatta.

Osavaltiokohtaiset prosentit kuitenkin ratkaisevat ja Trump oli kohtuullisen vahvoilla vaa'ankieliosavaltioissa jo ennen väittelyä. Kokonaisuudessaan suosiolukemat eivät paljoa hetkahtaneet, tarkemmin tuolta linkistä.

https://projects.fivethirtyeight.com/bi ... bate-poll/

Tuosta Trumpin mahdollisesta vetäytymisestä väittelystä riittää näköjään riekkumista, mutta kuten jo on tullut todettua, se ei ollut minun tai demoraattimielisten keksintö, vaan tieto tuli suoraan sylttytehtaalta. Trumpin klaani valmisteli selvästi asiaa haukkumalla moderaattoreita puolueellisiksi yms.. Vielä väittelypäivänä klaanista esitettiin, että Trumpin pitäisi perua esiintyminen, koska Trumpin tiedottaja heitettiin ulos CNNn haastattelusta edellisenä päivänä. Isotissinen blondi (sattumalta Ivankam näköinen) ei uskonut CNNn toimittajaa, että hänen pitää pysyä aiheessa Biden vs Trump väittely eikä saa tehdä propagandaa haukkuamalla väittelyn moderaattoreita. Usein varoituksen jälkeen blondin mikki mykistyi.

Jos katsotaan Trumpin historiaa kieltäytymisistä esiintymästä tärkeissä tilanteissa, niin hän on kymmenkunta kertaa kieltäytynyt todistamassa oikeudessa, vaikka hän on useaan kertaan vakuuttanut tekevänsä sen mielellään ja "absolutely". Noissa tilanteissa on tietysti ollut kysymys puhumisesta valan velvoittamana ja tunnetusti Trump ei pysty pysymään totuudessa paria sanaa enempää. Mutta tuon historian perusteella ei olisi ollut mitenkään tavatonta, että Trump olisi perunut esiintymisensä väittelyssä tekosyihin perustuen.
Liitteet
SmartSelect_20240630_111058_Chrome.jpg
SmartSelect_20240630_111058_Chrome.jpg (64.41 KiB) Katsottu 935 kertaa
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Hank Voight kirjoitti: Pe Kesä 28, 2024 8:38 pm
Tenderloin kirjoitti: Pe Kesä 28, 2024 8:08 pm ...laittomasti Yhdysvaltain presidentiksi valittu Barack Hussein Osama aikoinaan.
Vieläkö tätäkin paskaa jaksaa joku levittää? Näemmä. Lienee samanlainen ikiliikkuja trumpistien keskuudessa kuin Hillaryn mailit ja Hunterin läppäri.
Ei oikein auennut yrititkö väittää noita fake news vai mitä, mutta:
Krhm... :mrgreen:

June 2024, federal prosecutors utilized the laptop as evidence as part of a criminal case against Hunter Biden, alongside testimony from an FBI agent involved in authenticating and investigating the laptop.

Hunter Biden laptop controversy

Officials, and members of Congress contended that Clinton's use of a private email system and a private server violated federal law, specifically 18 U.S. Code § 1924, regarding the unauthorized removal and retention of classified documents or materials, as well as State Department protocols and procedures, and regulations governing recordkeeping.

Hillary Clinton email controversy

Russia, russia, russia:
Durham concluded that federal investigators did not have “any actual evidence of collusion” between Trump’s 2016 campaign and Russia before launching a yearslong probe into the matter.

Special counsel John Durham releases report on Trump-Russia probe

Trump voittaa, ellei sitä tapeta ennen vaaleja.
Hajotkaa siihen.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Hank Voight

Brass kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 11:48 am
Tuosta Trumpin mahdollisesta vetäytymisestä väittelystä riittää näköjään riekkumista...
.
Riittää toki, eikä loppua näy.

Marokolle sen verran, että en suinkaan esittänyt noiden juttujen olevan fake news.

Ja jos oikein ajatuksella luet tänne kirjoitettuja viestejä, niin huomaat, että suurimman osan mielestä siellä on kaksi huonoa vaihtoehtoa. Luonnehtia voisi niiin, että toinen on surkea, toinen kauhea. Täällä on ainoastaan kourallinen kaltaisiasi, joiden mielestä toinen on tosi jees. Ja se on Trump.
AlexKrycek
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja AlexKrycek »

*pltmtxtvp*tm
Hank Voight

Collie kirjoitti: La Kesä 29, 2024 4:02 am
Tuollainen touhu on noloa, jossa jaetaan pelkkiä linkkejä ilman mitään tekstiä.
Pitkälti makuasia. Mun mielestä videoiden ja juttujen upotukset on ihan perseestä. Pidentää ketjuja pahimmillaan ihan saatanasti ja silmille tunkee sellaisetkin jutut jotka ei kiinnosta paskan vertaa.

Kyllä mä ainakin osaan ja jaksan klikata kaikki mua kiinnostavat linkit auki. Ja kukin saa kohdallaan itse päättää, että klikkaako mun jakaman linkin auki vai ei.
AlexKrycek
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja AlexKrycek »

Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 2:59 pm
Collie kirjoitti: La Kesä 29, 2024 4:02 am
Tuollainen touhu on noloa, jossa jaetaan pelkkiä linkkejä ilman mitään tekstiä.
Pitkälti makuasia. Mun mielestä videoiden ja juttujen upotukset on ihan perseestä. Pidentää ketjuja pahimmillaan ihan saatanasti ja silmille tunkee sellaisetkin jutut jotka ei kiinnosta paskan vertaa.

Kyllä mä ainakin osaan ja jaksan klikata kaikki mua kiinnostavat linkit auki. Ja kukin saa kohdallaan itse päättää, että klikkaako mun jakaman linkin auki vai ei.
Niin ja oon kyl aina lisännyt otsikon ja ehkä sen ensimmäisen kappaleen postaukseen jos oon linkkejä jakanut.

*pltmtxtvp*tm

Tossaki mitä täs kommentoidaan oli kyl jutun otsikko pastettuna tänne
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Hank Voight kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 1:29 pm Luonnehtia voisi niiin, että toinen on surkea, toinen kauhea. Täällä on ainoastaan kourallinen kaltaisiasi, joiden mielestä toinen on tosi jees. Ja se on Trump.
Paskat siitä mitä täällä on.
Jenkit päättävät itse presidenttinsä.
Tai ainakin yrittävät.

Donald ei sentään ole marionetti, jota ohjaillaan taustalta.
Kuten Setä Sekavainen.

Bidenilla ei ole koskaan ollut mitään omaa.
Kaikki on ylhäältä globalistien antamaa.

Aina ollutkin.
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Medborgare
Neuvoja-Jack

Kuten Kauhu joskus sanoi, Trumpin juttuja ei kannata kuunnella muualta kuin Trumpilta itseltään, koska fake news.

Hank Voight

Marokon Kauhu kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 10:11 pm
Paskat siitä mitä täällä on.
Niin. Itsepä kehoitit täällä olevia hajoamaan. Sitä mä vaan kommentoin.

Tuossa tänään lueskelin listausta, jossa oli sellaisia edes etäisesti mahdollisia korvaajia Bidenille. Kyllä siitäkin kävi selväksi, että ei varteenotettavia olisi, vaikka sellaista tarvittaisiinkin. Nimistä puolet oli mulle täysin tuntemattomia.
Vastaa Viestiin