Kyse ketjussa esille nostetusta mahdollisuudesta, josko koira itselleen poikkeavassa tilanteessa olisi aiheuttanut merkittävää häiriötä kuskille. Pidän tätä mahdollisena. Mahdollisesti tuleva uusi tutkints voinee tätäkin selvittää.Doris Watson kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 1:52 pm
Talvi:
"Taisi sanoa olleensa hajamielinen ja stressaantunut. Koko uusperhe ollut ensimmäistä kertaa yhdessä samassa autossa ja koirakin mukana. Lapset pitäneet varmaan ääntä, ehkä koirakin. "
Doris Watson:
No jos menee sekaisin että autossa on koira ja muita ihmisiä niin ei pitäisi ajaa autoa ollenkaan. Mistään häiriöistä ei ole ollut mainintaa kenenkään taholta.
Talvi:
"Mistä päättelet valehtelun olevan T:lle luontaista, jopa pakonomaista?"
Doris Watson:
Etkö ole seurannut tapausta??
Tn kähvelsi likööripullon, väitti " unohtaneensa.
Vaimo meni töihin, vaimo katosi.
V kaatui lattialle, löi päänsä käsipainoihin.
V pyysi lyömään.
Joulusiivousta, käärössä roskia, jne.....
Ajoin mereen kun auton hallintalaitteet vieraat. Olivat tutut.
Aika ahkerasti valehtelee.
Parastahan olisi ollut, että koeajoa / uutta isompaa autoa halunnut rouva olisi itse ajanut autoa ja laittanut koiransa jtk kiinni niin, ettei olisi päässyt häiritsemään. Olisivat säästyneet mm merikylvyltä.
Voe tokkiisa olen seurannut tapausta - ihan ekalta sivulta lähtien. Nähnyt senkin, miten aina uudestaan ja uudestaan nostetaan samoja asioita keskusteluun. Jankataan.
Eikä ole kauaa, kun Tn eri yhteyksissä valehtelemat jutut olleet listattuna ketjuun. Sinun edelle listaamissasi näyttää 4/6 valheesta liittyvän hyvin poikkeukselliseen tilanteeseen tekemänsä henkirikoksen jälkeen. Tilanteessa, jossa kuvitteli vielä pääsevänsä pälkähästä.
Tuo listasi ei kerro mistään pakonomaisesta valehtelusta.
Miss Holmes taisi heittää siitä, miten paljon on valehdellut.
Tn ihan kaikki valehtelemansa asiat on julkisuudessakin kerrottu. Niistä ei liene tarvetta jankata sen enempää. Eli ei tarvitse toistaa taas ketjuun listaa valheistaan. Ne on hyvin varmaan kaikilla tiedossaa.
Eikä tarvitse uudelleen kommentoida sitäkään, ettei media tiedä kaikkea, niinhän se on.
Melko äsken, kun valehtelusta oli keskustelua, kysyin, että ettekö ole itse koskaan valehdelleet, edes ns. valkoisia valheita? Eipä uskaltanut / halunnut? kukaan tunnustaa. Minä olen valehdellut useammankin kerran elämäni aikana ja yhden kerran vähän isomman luokan valheella. Enkä tälläkään toteamalla ole puolustelemassa Tikkasta.
Mainittakoon ketjussa hyvin tiedossa oleva asia että -
- jos poliisi kuulustelee sinua todistajana on valehtelu rikos.
- Jos poliisi kuulustelee sinua syytettynä, on valehtelu sallittua.
Minä en ollut itse asiassa tätä aiemmin tiennyt.