Mistä näitä tolloja sikiää? Suurin saavutus on huutaa neekeriä nimettömänä murhiin keskittyneellä keskuskstelupalstalla? Mee sen neekerin eteen kertomaan mielipiteesi äläkä valita täällä turhista, nössö.
Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Pitäis varmaan pistää toiseen aiheeseen, mutta kun nyt täällä lautamiehissä toivottavasti ollaan niin annetaan palaa. Minusta tuntuu, että suurin osa näistä neekerihuutelijoista on niitä, joilla ei todellisuudessa ole mitään kosketuspintaa mihinkään asiaan liittyvään. He eivät tunne yhtäkään etnisesti eriväristä ihmistä pizzalähetin lisäksi, mutta pelkäävät niin saatanasti. Sen pelon ja sen pelon lietsomisen ylittää vain pelko siitä, että äiti epähuomiossa aamukahvia ja kinkkusämpylää tuodessa yllättää lapsensa onanoimasta tietokoneen äärestä.
-
viivahattu
- Watson itse
Minä ainakin olin ihan eturivin paikalla katselemassa, kun 2015 tuli unelmaa maahan oikein roppakaupalla. Enemmistöhän oli silloin irakilaisia, jotka esiintyivät syyrialaisina. Käytös oli aivan järkyttävää perseilyä ja minä jouduin työni puolesta sitä paimentamaan. Siihen saakka olin ollut jonkin sortin suvakki maahanmuuttoasioissa, mutta silloin karisivat unihiekat silmistä kerralla ja kunnolla. Minusta tuntuu pikemminkin siltä, että unelmajengi on niitä, joilla ei mitään oikeaa kosketuspintaa mamuihin ole, ja se mitä on, selitetään pois loputtomana yksittäistapausten ketjuna. Jokainen, joka on joutunut mölyäviä ja sikailevia arabeja useamman vuoden ajan työkseen katselemaan ja vielä sen jälkeenkin väittää, että heidän kulttuurinsa on ihan yhtä hyvä kuin suomalainen ja mitään ongelmia ei ole, on ihan yksinkertaisesti idiootti.
No joopa joo taas. Tottakai olet ollut kaiken näkemässä ja kokemassa. Minä voin kertoa, että tiedän aika paljon Helsingin alueella tapahtuneista rikoksista, mutta sen verran olen ammattilainen, etten tule tänne kertomaan asioista, joita en saa kertoa.
Johan tuo asenteesi kertoo, että paskaa puhut jälleen.
-
viivahattu
- Watson itse
Työskentelin joukkoliikenteessä, että niinkin suuresta valtiosalaisuudesta oli kyse. Miksi minä en saisi näin vuosia jälkikäteen kertoa, miten ihmiset käyttäytyivät julkisella paikalla?taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:17 pm No joopa joo taas. Tottakai olet ollut kaiken näkemässä ja kokemassa. Minä voin kertoa, että tiedän aika paljon Helsingin alueella tapahtuneista rikoksista, mutta sen verran olen ammattilainen, etten tule tänne kertomaan asioista, joita en saa kertoa.
No tämä riittikin. Syvän analyysin pystyit kuitenkin tekemään.viivahattu kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:39 pmTyöskentelin joukkoliikenteessä, että niinkin suuresta valtiosalaisuudesta oli kyse. Miksi minä en saisi näin vuosia jälkikäteen kertoa, miten ihmiset käyttäytyivät julkisella paikalla?taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:17 pm No joopa joo taas. Tottakai olet ollut kaiken näkemässä ja kokemassa. Minä voin kertoa, että tiedän aika paljon Helsingin alueella tapahtuneista rikoksista, mutta sen verran olen ammattilainen, etten tule tänne kertomaan asioista, joita en saa kertoa.
Johan tuo asenteesi kertoo, että paskaa puhut jälleen.![]()
-
viivahattu
- Watson itse
Kuinka monta kertaa arabimiehen pitää nähdä menevän muuten tyhjässä kulkuvälineessä istumaan juuri sen ainoan matkustajan, nuoren naisen viereen ja alkavan saman tien klähmiä tätä ennen kuin saa päätellä, että kyse saattaa olla kulttuurisidonnaisesta käytöksestä? Itse näin pelkästään tämän niiden muutaman vuoden aikana sen verran monta kertaa, että tietynlainen varmuus asiasta alkoi muodostua.taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:49 pm No tämä riittikin. Syvän analyysin pystyit kuitenkin tekemään.
No oliko ne sinun asiakkaat ne niitä Syyrian pakolaisia vai muita muualta tulleita? Kysyitkö heidän sisään tullessa? Koska mielstäni kirjoitit näin :Minä ainakin olin ihan eturivin paikalla katselemassa, kun 2015 tuli unelmaa maahan oikein roppakaupalla. Enemmistöhän oli silloin irakilaisia, jotka esiintyivät syyrialaisina. Käytös oli aivan järkyttävää perseilyä ja minä jouduin työni puolesta sitä paimentamaan.
taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 10:16 pm No oliko ne sinun asiakkaat niitä Syyrian pakolaisia vai muita muualta tulleita? Kysyitkö heidän sisään tullessa? Koska mielstäni kirjoitit näin :Minä ainakin olin ihan eturivin paikalla katselemassa, kun 2015 tuli unelmaa maahan oikein roppakaupalla. Enemmistöhän oli silloin irakilaisia, jotka esiintyivät syyrialaisina. Käytös oli aivan järkyttävää perseilyä ja minä jouduin työni puolesta sitä paimentamaan.
-
viivahattu
- Watson itse
Elokuusta 2015 alkaen alkoi sitä porukkaa maahan puskea. Jälkeenpäin on pystytty ihan aukottomasti toteamaan, että syyrialaisiksi itseään väittäneistä ylivoimainen enemmistö ei sitä ollut, vaan ne olivat melkein kaikki irakilaisia. Julkisessa liikenteessä näiden arabinuorukaisten sikailu alkoi näkyä välittömästi, ja hurjimmillaan se oli joskus tammi-helmikuussa 2016. Sen jälkeenhän härskeimmät toivioretkeläiset palasivat vapaaehtoisesti Irakiin siellä odottavasta varmasta kuolemasta huolimatta, kun ei tullutkaan 1500 euroa kuussa refugee salarya heti kun saapui maahan, jokainen suomalaisblondi ei ollutkaan välittömästi koivet levällään ja oli vielä kylmää ja pimeääkin. Sen jälkeen homma rauhoittui jonkun verran, mutta ei se enää koskaan palannut pakolaisvyöryä edeltäneeseen tilanteeseen, vaan tulijoiden panos suomalaisen kulttuurin rikastuttamisessa jäi pysyväksi.
No kyllähän se on uskottava kun noin hyvin olet asiasta selvillä. Suomi on pilattu. Kaikki on pilalla, yritetään kestää.
-
viivahattu
- Watson itse
Uhriudu lisää. Sinä väitit, että neekerin huutelijat eivät ole neekeriä koskaan nähneetkään, mutta homma on kylläkin niin, että varsinkin suurissa kasvukeskuksissa esimerkiksi persujen kannatus on vankinta juuri siellä, missä niitä neekereitä ja ählyjä pyörii jaloissa kaikista eniten. Vastaavasti vihervasemmistoa äänestetään kaikkein eniten hyvinvoivilla keskiluokan asuinalueilla, joilla näitä ihania kulttuurimme rikastuttajia ei kummemmin ainakaan vielä näy.taavetti kirjoitti: La Heinä 13, 2024 10:52 pm No kyllähän se on uskottava kun noin hyvin olet asiasta selvillä. Suomi on pilattu. Kaikki on pilalla, yritetään kestää.
Höpsis. Perussuomalaisia äänestettiin vielä vuosi sitten myös seuduilla, joissa ulkomaalaistaustaisia ei edes ole. Nyt keskusta saa menetetyt äänensä takaisin hallituspersujen töppäilyjen ja kokoomuksen perseen nuolennan vuoksi. Persuja Helsingissä äänestivät ihmiset, joilla itsellään meni huonosti ja syyllinen siihen haluttiin maahanmuuttajista. Nyt kun asiat persujen hallituksessa olemisen ajalta menevät kuitenkin heidän kohdaltaan entistäkin huonommin, näkyy se kannatusprosenteissa ja äänestysinnossa. Pensa ei halventunut ja köyhiltä viedään loputkin. Enää ei voi edes syyttää siitä maahanmuuttajia. Populismin lyhyt ja tuhoa kylvävä tie on tullut loppuunsa.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Samanlaisia kokemuksia omasta duunista. Moni työkaveri onkin vitsaillut että tänne tullaan vasemmistolaisena suvakkina ja täältä lähdetään oikeistolaisena rasistina tai pikemminkin "roturealistina".viivahattu kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:13 pm Käytös oli aivan järkyttävää perseilyä ja minä jouduin työni puolesta sitä paimentamaan. Siihen saakka olin ollut jonkin sortin suvakki maahanmuuttoasioissa, mutta silloin karisivat unihiekat silmistä kerralla ja kunnolla. Minusta tuntuu pikemminkin siltä, että unelmajengi on niitä, joilla ei mitään oikeaa kosketuspintaa mamuihin ole, ja se mitä on, selitetään pois loputtomana yksittäistapausten ketjuna.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
Ei voi pitää paikkaansa. Kyllä Taavetti tietää paremmin.Huutaja Jaana kirjoitti: Su Heinä 14, 2024 9:18 amSamanlaisia kokemuksia omasta duunista. Moni työkaveri onkin vitsaillut että tänne tullaan vasemmistolaisena suvakkina ja täältä lähdetään oikeistolaisena rasistina tai pikemminkin "roturealistina".viivahattu kirjoitti: La Heinä 13, 2024 9:13 pm Käytös oli aivan järkyttävää perseilyä ja minä jouduin työni puolesta sitä paimentamaan. Siihen saakka olin ollut jonkin sortin suvakki maahanmuuttoasioissa, mutta silloin karisivat unihiekat silmistä kerralla ja kunnolla. Minusta tuntuu pikemminkin siltä, että unelmajengi on niitä, joilla ei mitään oikeaa kosketuspintaa mamuihin ole, ja se mitä on, selitetään pois loputtomana yksittäistapausten ketjuna.