Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Sipi kirjoitti: Ke Heinä 17, 2024 4:24 am
RL11/6 kirjoitti: La Kesä 08, 2024 1:04 pm Tämmöisiä Händikäppersparivaljakoita syntyy juurikin netissä yksinäisten kaappihomomiesten toimesta ja auttamatta ne ovat aina näitä autismikirjon omaavia Mein Teil -tapauksia.
Mun mielestäni Juha Vuorisen dekkarit on nyt syyttömiä tähän tilanteeseen. Ei kerta homoa tee ja kymmenestä nollaantuu.
Oho tämä oli uus mulle. Siis että kymmenestä nollaantuu. Hyvä tietää, sillä eihän sitä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Mut jumalauta tuolla yhdellä on käsittämätön fiksaatio homoista. Onkohan koskaan haukkunut ketään ilman mainintaa haukuttavan homoudesta? En mä ainakaan muista, että olisi.
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

^
Niin tuntuu olevan. Mutta johtuneeko siitä, että halua olisi kokeilla, vaan ujona ei uskalla.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Huutaja Jaana kirjoitti: To Heinä 18, 2024 6:54 am Nyt on vissiin vedetty piriä ja viinaa koko yö. Mee nukkumaan ni jutellaan huomenna.
Jaanan osuva kommentti tähän ketjuun. :D :D
viewtopic.php?p=1661001#p1661001
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^Jep, ko. ketjussa tänä aamuna muutenki muheva meininki. Kiva käydä välillä seuraamassa uuden alokkaan toilailuja ja kannustaa entistä hillittömämpiin kommentteihin.^^
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Kyseisessä ketjussa samaan aikaan kaikki katastrofin ja klassikon ainekset. Katsotaan, katsotaan...
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Naurattaa se kun taistelukoirilla ja spandexpyöräilijöillä, aivan kuten ryssilläkin, on omat pikku vatnikkilaumansa jotka aktivoituvat aina kun jotain kyseisillä aihealueilla tapahtuu.
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Naurattaisi jos ei itkettäisi. MINÄMINÄMINÄ MINÄ ENSIN. Kaikki muut on väärässä, MINÄ olen aina oikeassa. Tiktokkaajat ja somestarat niitä pahimpia ylimyksiä.

Ja kyllä, valitan vain valittamisen ilosta. Olen rasistinen spandexpelle ja työtön vammainen sossupummi.

Kylläpäs helpotti.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Joillakin onnistuu jonossa kulkeminen joillakin ei :D :D

viewtopic.php?t=42504&start=225

Kuva
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

En mä jaksa leikkiä kielioppipoliisia Murhainfossa, eikä minua haittaa pienet virheet oikeinkirjoituksessa, ja itsekin teen niitä jatkuvasti. Voisi jopa sanoa, että pyrin osin puhekielenomaisuuteen Murhainfossa.

Jotenkin silti sellainen lähes täydellinen kirjoitustaidottomuus yhdistettynä suomen kielen heikkoon kielioppiosaamiseen jaksaa naurattaa ihan hemmetisti. Hyviä esimerkkejä täydellisistä ripulikirjoittajista ovat Kyr-12 ja Sikapäivät 2020. En mä nyt sano, että heidän jutuissaan on muutenkaan kovin paljon ajatusta, mutta kirjoittavat kuin 1970-luvun mustalaiset :D
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Tämä sai mut nauramaan :lol: :lol: :

Täytekakku Koskinen
Martin Beck

Re: Pakettiauto ja Team Rynkebyn pyöräilyjoukkue kolaroivat Jokioisilla

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen » La Heinä 20, 2024 6:56 pm

damfin kirjoitti: ↑La Heinä 20, 2024 6:47 pm
Ja ei, se ei ole käytännössä mahdotonta, armeijassa on tullut polettua tuollainen 120 kilometrin lenkki yleisiä teitä pitkin siistissä jonossa, ja taisi meitä ainakin kolmekymmentä olla.

Tuo armeijassa polkeminen siistissä jonossa onnistui ihan amatööreiltäkin hyvin. Jos ei onnistunut, niin sitä harjoiteltiin sen siihen asti, että onnistui. :D :D :D Kyllä ryhmän paine motivoi kivasti onnistumaan. :D :D

En olisi halunnut kuulla, että kapiainen huutaa: "Koskinen ei oikein pysy muodostelmassa. Vedetäämpä vielä porukalla 10 kilometrin ylimääräinen kierros, niin Koskinenkin oppii pysymään jonossa." :D :D
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

^ Mua taas nauratti tuo totaalisen sekavaksi mennyt lainaus.
aivoriihi
David Starsky

Donald McRonald kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 12:18 pm ^ Mua taas nauratti tuo totaalisen sekavaksi mennyt lainaus.
Kopioin Rynkkäreiden ketjusta Koskisen kommentin Damfinin lainauksen kera ja liitin tähan ketjuun, noin se sitten tuli esiin. Itseänikin hieman ärsytti, että Damfinin kirjoitus ei tullut sisennettyna, kuten se spandex-ketjussa oli.

Jos on fiksumpi/helpompi/selvempi tapa lainata ketjujen välilla niin, että kirjoittaja ja lähdeketjukin tulee mainituksi, ilman että niitä itse tarvitsee näpytellä näkyville, arvostaisin, jos opastaisit!

After all, I´m just a dumb blonde, ja sehän vasta hauskaa onkin 8) :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

aivoriihi kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 1:53 pm
Donald McRonald kirjoitti: Su Heinä 21, 2024 12:18 pm ^ Mua taas nauratti tuo totaalisen sekavaksi mennyt lainaus.
Kopioin Rynkkäreiden ketjusta Koskisen kommentin Damfinin lainauksen kera ja liitin tähan ketjuun, noin se sitten tuli esiin. Itseänikin hieman ärsytti, että Damfinin kirjoitus ei tullut sisennettyna, kuten se spandex-ketjussa oli.

Jos on fiksumpi/helpompi/selvempi tapa lainata ketjujen välilla niin, että kirjoittaja ja lähdeketjukin tulee mainituksi, ilman että niitä itse tarvitsee näpytellä näkyville, arvostaisin, jos opastaisit!

After all, I´m just a dumb blonde, ja sehän vasta hauskaa onkin 8) :lol: .
Itse teen tuon niin että vastaan lainaamalla siihen viestiin jonka haluan siirtää, sitten viestin muokkausruudusta kopioin (tai leikkaan) koko sisällön, tulen esimerkiksi tänne naurattaa-ketjuun, aloitan uuden viestin ja pastean kopioimani viestin siihen, editoin tarvittaessa turhan osuuden pois, ja kirjoitan oman kommenttini siihen perään lainausten jälkeen.
aivoriihi
David Starsky

^
Kiitos, Damfin, taidan mennä kokeilemaan!
Pamela Anderson
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Tässä tuo lainaus Runkeby-ketjusta. Tein kuten damfinkin tuossa ohjeisti.
Täytekakku Koskinen kirjoitti: La Heinä 20, 2024 6:56 pm
damfin kirjoitti: La Heinä 20, 2024 6:47 pm Ja ei, se ei ole käytännössä mahdotonta, armeijassa on tullut polettua tuollainen 120 kilometrin lenkki yleisiä teitä pitkin siistissä jonossa, ja taisi meitä ainakin kolmekymmentä olla.
Tuo armeijassa polkeminen siistissä jonossa onnistui ihan amatööreiltäkin hyvin. Jos ei onnistunut, niin sitä harjoiteltiin sen siihen asti, että onnistui. :D :D :D Kyllä ryhmän paine motivoi kivasti onnistumaan. :D :D

En olisi halunnut kuulla, että kapiainen huutaa: "Koskinen ei oikein pysy muodostelmassa. Vedetäämpä vielä porukalla 10 kilometrin ylimääräinen kierros, niin Koskinenkin oppii pysymään jonossa." :D :D
Vastaa Viestiin