Mikä ärsyttää tänään?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Tietokoneet. Voi jumalauta niitä.
Pöytäkoneeni on niin saatanan hidas että tekisi mieli heittää koko rohjo parvekkeelta alas. Lisäksi näppäimistö pitää ihan järkyttävän isoa ääntä käytettäessä ja hiirikään ei toimi kuten pitäisi. Ja näyttö, olkoonkin kuinka littananäyttö tahansa, on niin syvältä.
Läppäri taas on alkanut saamaan kohtauksia, jossa prosessori lämpeää aivan liikaa (joojoo, olen avannut ja imuroinut ja puhdistanut ja pölyt hävittänyt) seurauksella, että kone sammuu. Pelkkä selaimen avaaminen saa lämmöt hyppäämään parhaimmillaan jopa yli sadan asteen.
Juuri tällä hetkellä tuntuu vakaasti siltä, että voisin heittää kaiken roskiin ja polttaa tämän asunnon vielä siihen päälle. Armoton vitutus, eikä auta yhtään koko päivän kestänyt päänsärky.
Eikä typeriä kysymyksiä esittävät ihmiset. Tekisi mieleni sanoa vähän vaikka ja mitä, mutta hillitsen tälle iltaa ja huudan vasta huomenna.
Pöytäkoneeni on niin saatanan hidas että tekisi mieli heittää koko rohjo parvekkeelta alas. Lisäksi näppäimistö pitää ihan järkyttävän isoa ääntä käytettäessä ja hiirikään ei toimi kuten pitäisi. Ja näyttö, olkoonkin kuinka littananäyttö tahansa, on niin syvältä.
Läppäri taas on alkanut saamaan kohtauksia, jossa prosessori lämpeää aivan liikaa (joojoo, olen avannut ja imuroinut ja puhdistanut ja pölyt hävittänyt) seurauksella, että kone sammuu. Pelkkä selaimen avaaminen saa lämmöt hyppäämään parhaimmillaan jopa yli sadan asteen.
Juuri tällä hetkellä tuntuu vakaasti siltä, että voisin heittää kaiken roskiin ja polttaa tämän asunnon vielä siihen päälle. Armoton vitutus, eikä auta yhtään koko päivän kestänyt päänsärky.
Eikä typeriä kysymyksiä esittävät ihmiset. Tekisi mieleni sanoa vähän vaikka ja mitä, mutta hillitsen tälle iltaa ja huudan vasta huomenna.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
joey kirjoitti:Se tampio, joka on nyt jo useampana iltana ja yönä käynyt koputtelemassa asuntomme seiniin (ympäri asuntoa, siis myös ulkoseiniin), saa tunnustaa heti tai vaieta iäksi ja kärsiä kammottavat seuraukset, jotka täytäntöönpanen välittömästi töistä päästyäni.
Siis WTF? "...myös ulkoseiniin..."? Onko joku koputellut sekä sisä, että ulkoseiniin ilman että olette huomanneet tai että varashälytinkään on lauennut?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Nooh, Rattus, ei millään henkilökohtaisellaRattus kirjoitti:Tuo joey kun tuntuu provosoituvan mun viesteistä aika herkästi...
Mulla vois olla antaa vinkkiä joeylle, vai asuuko kerrostalossa?
Mutta siis, sehän tässä kaikista kummallisinta onkin, kun kerrostalossa asutaan. Koira ei tietystikään myöskään kuule koskaan näitä ääniä, vaikka ne ovat niin kovia että itse herään niihin toistuvasti.
Teoriani on, että eristeiden väliin, seinän sisään, on jäänyt virolainen rakennusmies.
Ai, no töksäytän varmaan joskus mielipiteeni ajattelemattomasti, mutten kuitenkaan osaa odottaa samaa muilta. Siitä varmaan johtui väärinkäsitys, kun osaat sanoa niin tiukasti takaisin, luulin sitten käyväni hermoon.joey kirjoitti: Nooh, Rattus, ei millään henkilökohtaisellaEn ainakaan ole huomannut provosoituvani juuri sinun viesteistä.
Mutta onpas kumma juttu nuo äänet. Ihan hyvä teoria tuo omasikin, mutta jospa teille onkin muuttanut isoa elämää pitävä asukas taloon? Äänet kulkee aika hyvin rakenteissa. Ihme ettei koira kuule kuitenkaan... Jos sulla on tarkan hajuaistin lisäksi yliluonnollinen kuulo? Super
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
- Sairaalat
- Sukulaiset, jotka eivät tajua omaa parastaan
- Se, että kokeiden tuloksista ei saada tietoon mikä on (vaikkei se kenenkään vika ole, mutta elämä olisi niin paljon helpompaa jos näkyisi edes JOTAIN)
- Sairaudet
- Tietyt ihmiset
- "Mutupäteminen"
- Tämän päiväinen keli
... Nuo ainakin nyt, ja olen ollut vasta tunnin hereillä.
- Sukulaiset, jotka eivät tajua omaa parastaan
- Se, että kokeiden tuloksista ei saada tietoon mikä on (vaikkei se kenenkään vika ole, mutta elämä olisi niin paljon helpompaa jos näkyisi edes JOTAIN)
- Sairaudet
- Tietyt ihmiset
- "Mutupäteminen"
- Tämän päiväinen keli
... Nuo ainakin nyt, ja olen ollut vasta tunnin hereillä.