Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Helvetillinen kalanhaju, joka jäi leijumaan asuntoon valmistettuani eilen illalla sinänsä erittäin onnistuneen hienon illallisen ystävälle.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Väsymys ja lieva masennus uuden työviikon taas alkaessa. Hyvät tunnelmat kestää lauantaiyöhön asti, sitten romahtaa...
Nothing is quite what it seems
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tietokoneet. Voi jumalauta niitä.

Pöytäkoneeni on niin saatanan hidas että tekisi mieli heittää koko rohjo parvekkeelta alas. Lisäksi näppäimistö pitää ihan järkyttävän isoa ääntä käytettäessä ja hiirikään ei toimi kuten pitäisi. Ja näyttö, olkoonkin kuinka littananäyttö tahansa, on niin syvältä.

Läppäri taas on alkanut saamaan kohtauksia, jossa prosessori lämpeää aivan liikaa (joojoo, olen avannut ja imuroinut ja puhdistanut ja pölyt hävittänyt) seurauksella, että kone sammuu. Pelkkä selaimen avaaminen saa lämmöt hyppäämään parhaimmillaan jopa yli sadan asteen.

Juuri tällä hetkellä tuntuu vakaasti siltä, että voisin heittää kaiken roskiin ja polttaa tämän asunnon vielä siihen päälle. Armoton vitutus, eikä auta yhtään koko päivän kestänyt päänsärky.

Eikä typeriä kysymyksiä esittävät ihmiset. Tekisi mieleni sanoa vähän vaikka ja mitä, mutta hillitsen tälle iltaa ja huudan vasta huomenna.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Se tampio, joka on nyt jo useampana iltana ja yönä käynyt koputtelemassa asuntomme seiniin (ympäri asuntoa, siis myös ulkoseiniin), saa tunnustaa heti tai vaieta iäksi ja kärsiä kammottavat seuraukset, jotka täytäntöönpanen välittömästi töistä päästyäni.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

joey kirjoitti:Se tampio, joka on nyt jo useampana iltana ja yönä käynyt koputtelemassa asuntomme seiniin (ympäri asuntoa, siis myös ulkoseiniin), saa tunnustaa heti tai vaieta iäksi ja kärsiä kammottavat seuraukset, jotka täytäntöönpanen välittömästi töistä päästyäni.

Siis WTF? "...myös ulkoseiniin..."? Onko joku koputellut sekä sisä, että ulkoseiniin ilman että olette huomanneet tai että varashälytinkään on lauennut? :lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

^No meinasin ihan samaa, mutten uskaltanut sanoa ääneen :lol: . Tuo joey kun tuntuu provosoituvan mun viesteistä aika herkästi...
Mulla vois olla antaa vinkkiä joeylle, vai asuuko kerrostalossa?
joey
Angus MacGyver

Rattus kirjoitti:Tuo joey kun tuntuu provosoituvan mun viesteistä aika herkästi...
Mulla vois olla antaa vinkkiä joeylle, vai asuuko kerrostalossa?
Nooh, Rattus, ei millään henkilökohtaisella :) En ainakaan ole huomannut provosoituvani juuri sinun viesteistä.

Mutta siis, sehän tässä kaikista kummallisinta onkin, kun kerrostalossa asutaan. Koira ei tietystikään myöskään kuule koskaan näitä ääniä, vaikka ne ovat niin kovia että itse herään niihin toistuvasti.

Teoriani on, että eristeiden väliin, seinän sisään, on jäänyt virolainen rakennusmies.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

joey kirjoitti: Nooh, Rattus, ei millään henkilökohtaisella :) En ainakaan ole huomannut provosoituvani juuri sinun viesteistä.
Ai, no töksäytän varmaan joskus mielipiteeni ajattelemattomasti, mutten kuitenkaan osaa odottaa samaa muilta. Siitä varmaan johtui väärinkäsitys, kun osaat sanoa niin tiukasti takaisin, luulin sitten käyväni hermoon.

Mutta onpas kumma juttu nuo äänet. Ihan hyvä teoria tuo omasikin, mutta jospa teille onkin muuttanut isoa elämää pitävä asukas taloon? Äänet kulkee aika hyvin rakenteissa. Ihme ettei koira kuule kuitenkaan... Jos sulla on tarkan hajuaistin lisäksi yliluonnollinen kuulo? Super :wink: !
joey
Angus MacGyver

^ Juu, mutta kun meillä on vain yksi seinänaapuri eikä muutoin naapureiden ääniä kuulu meidän kivitalossa ollenkaan.
Olen edelleen seinään jääneen virolaisen kannalla.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Käsite tiimityö on joillekin kumman hankalaa ymmärtää, vaikka en itse ole mikään maailman epäitsekkäin tyyppi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Jos käsketään kirjoittaa yksi kappale tekstiä miksi se pitää venyttää viideksi, jossa samaa asiaa toistetaan. Ja todennäköisesti närkästytään editoinnista.
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Liian isot leederhoosenit :evil:
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

- Sairaalat
- Sukulaiset, jotka eivät tajua omaa parastaan
- Se, että kokeiden tuloksista ei saada tietoon mikä on (vaikkei se kenenkään vika ole, mutta elämä olisi niin paljon helpompaa jos näkyisi edes JOTAIN)
- Sairaudet
- Tietyt ihmiset
- "Mutupäteminen"
- Tämän päiväinen keli

... Nuo ainakin nyt, ja olen ollut vasta tunnin hereillä.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Koira asioista jauhaminen
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Jumituin nettiin, vaikka pitäis pyykätä ja siivota. :o
Lukittu