Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sattuisiko teistä kumpikaan tietämään, mistä saisin ostettua hirvikärpäskiväärin, sillä mökillä hirvikärpäsiltä ei säily, jos aikoo sieni, tai marjametsään mennä.

Se kivääri voisi olla kyllä kiikaritähtäimellä varustettu, sillä tuo lähinäköni on hieman tällä iällä jo päässyt heikkenemään.
supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Hessu52 kirjoitti:Sattuisiko teistä kumpikaan tietämään, mistä saisin ostettua hirvikärpäskiväärin, sillä mökillä hirvikärpäsiltä ei säily, jos aikoo sieni, tai marjametsään mennä.

Se kivääri voisi olla kyllä kiikaritähtäimellä varustettu, sillä tuo lähinäköni on hieman tällä iällä jo päässyt heikkenemään.
Ei kuule Hessu noille hirvikärpäsille taida voida mitään. Mutta jos tavalliset kärpäset kämpässä kiusaa niin niitä saa ammuskeltua aika näppärästi sillä että ottaa leveän kuminauhan ja sitten jykevän viivottimen tai vastaavan ohuen rimanpätkän.

Mulla oli taannoin oikein liipasimella varustettu versio ja sillä jäi kyllä ne syksyn viimeisetkin kärpäset jotka ei itseään lähelle päästäneet.

Mutta hirvikärpänen on omaa luokkaansa. Se on vallan perkeleellinen otus. Selvisi mm. kahden valkoisen tiilen (normitiiltä paljon painavamman välissä kaksi päivää ja sieltä olis vaan lähtenyt möyrimään.

Hirvikärpänen saattaa paikoin esiintyä myös niin tiheinä parvina että semmoisen kohtaaminen metsässä on todellinen helvetti maan päällä. Semmoiseen parveen tarvittaisi pientä atomipommia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Davy_Crockett_(pommi)
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Mitä luulet, että jutteliko Urho Pharaohille puhelunsa aikana kehittämästäsi saagasta?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Kuule äijä. Sä tuot muun väännön loppuessa mukaan taas tämän puhelun.

Urho on tuonnut mulle selkeästi ilmi ettei ole puhunut sinun, pharaon eikä muidenkaan teikäläisen siamilaisen kaksosen kanssa mitään puhelimessa eikä puhelimetta.

Minä olen kyllä sinulle puhunut, tai näin ainakin uskon, mutta sinä et siitä asiasta muista mitään.

Minulla ei ole myöskään mitään syytä olettaa että urho tässä minua millään lailla vedättäisi. Sen puolesta puhuu jo sekin että teikäläiset ovat minulta ja myös muilta pyrkineet saamaan urhon henkilöllisyyttä selville yksityisviestein.

Mihin minun saagaan nyt tässä vanhus viittaa? tietääkseni ei ole mitään novan saagaa.

n

Edit: ai nyt niin että urho puhelunsa aikana. Taannoin olet todennut että mistä urho tietää kuka hänelle on soittanut. Lääkkeet!!!
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti: Urho on tuonnut mulle selkeästi ilmi ettei ole puhunut sinun, pharaon eikä muidenkaan teikäläisen siamilaisen kaksosen kanssa mitään puhelimessa eikä puhelimetta.
Jaahaans... ja taas tätä toivotonta puhelu-vääntöä. Yllättävän tärkeänä pidät toitottaa syvällä rintaäänellä tästä asiasta, ottaen huomioon ettet tunne ketään tämän jupakan osapuolista.
Ymmärrän hyvin että tämä vääntö naurattaa muita täällä palstalla. Naurattaa se minuakin. :lol:
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:Minä olen kyllä sinulle puhunut, tai näin ainakin uskon, mutta sinä et siitä asiasta muista mitään.

Mihin minun saagaan nyt tässä vanhus viittaa? tietääkseni ei ole mitään novan saagaa.
Et ole koskaan puhunut minulle. Et tiedä minusta yhtään mitään. En ole vanhus. Urho on jutellut Pharaohin kanssa Bodomista.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti: Urho on tuonnut mulle selkeästi ilmi ettei ole puhunut sinun, pharaon eikä muidenkaan teikäläisen siamilaisen kaksosen kanssa mitään puhelimessa eikä puhelimetta.
Jaahaans... ja taas tätä toivotonta puhelu-vääntöä. Yllättävän tärkeänä pidät toitottaa syvällä rintaäänellä tästä asiasta, ottaen huomioon ettet tunne ketään tämän jupakan osapuolista.
Ymmärrän hyvin että tämä vääntö naurattaa muita täällä palstalla. Naurattaa se minuakin. :lol:
Vanhus, ja ystäsi maza tämän toi taas esiin jos et sattunut huomaamaan.

Ja tuntea on aika vahva sana. En voi väittää tuntevani edes kaikkia työtovereitani.
supernova
Martin Beck

Maza kirjoitti:
supernova kirjoitti:Minä olen kyllä sinulle puhunut, tai näin ainakin uskon, mutta sinä et siitä asiasta muista mitään.

Et ole koskaan puhunut minulle. Et tiedä minusta yhtään mitään. En ole vanhus. Urho on jutellut Pharaohin kanssa Bodomista.
Uskoakseni olen puhunut sulle. En tosin montaa lausetta. En tiedä sinusta paljoa, mutta jotain. Ja hyvin yleistä on se, ettei vanhus tunnusta edes itselleen olevansa vanhus. Tähän voisi auttaa joku seurakunnan "Näin kohtaat vanhuutesi arvokkaasti" -kurssi.

Ja kerro nyt vihdoin mikä on se "novan saaga", vai unohtuiko jo kalkkeutumisen myötä? Väittävät sanaristikkojen auttavann dementian etenemiseen.
Maza
Jane Marple

Emme ole tavanneet. Urho soitti Pharaohille. Levittämäsi Paavo-saaga on roskaa. Olet amis-pelle.
arsene lupin
Alokas

Viesti Kirjoittaja arsene lupin »

Mikä kiinnostaa kahden välisessä puhelussa? Mistä on kysymys?

Ihmettelen. :roll:
Maza
Jane Marple

arsene lupin kirjoitti:Mikä kiinnostaa kahden välisessä puhelussa? Mistä on kysymys?

Ihmettelen. :roll:
Älä puutu tähän ketjuun pelle. Työnnä peukku persläpees ja katso peiliin. Nauti siitä.

Supernova: Vastaa amis-juntti, kun kysytään.
arsene lupin
Alokas

Viesti Kirjoittaja arsene lupin »

Peukku persläpeen? Taitaa MAZA pitää pyllyttelystä itse. Oike ryppyrei`än RITARI. MUSTARITARI. :lol:
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tää ketju on kuin kahden kuuntelisi kahden silokkeja vetäneen keskusteluja.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Bombay kirjoitti:Tää ketju on kuin kahden kuuntelisi kahden silokkeja vetäneen keskusteluja.
Bodomilta poimittuja.
Maza
Jane Marple

supernova, amis-juntti, valehteleva moukka; Miksi pakoilet vastuutasi väärän tiedon levittäjänä?
Vastaa Viestiin