Silloin toimin oikein ja sen takia en ole sinne takaisin joutunut.Gentle kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 8:40 pmSilloin toimitkin oikein. Varmaan kuitenkin olit aika harvinainen tapaus siellä? Aika usein näkee ja kuulee kuinka on kohdeltu väärin vaikka vaan vähän tekee rikoksia ja haluaa elää yhteiskunnan ulkopuolellaAnti-Bini Laden kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 4:58 pmSiis ainakin aikoinaan, kun itse lusin. Niin tuli todella usein katsottua peiliin. Välillä muutama kaveri sanoi et en löydä, kun salille, ruokailuun ja peilin eteen.Gentle kirjoitti: La Tammi 13, 2024 1:52 pm
Vangit, nuo yhteiskunnan syrjimät, väärinkohdellut sielut. Harvoin kyllä löytävät peilin eteen tai ainakaan sieltä näkevät syyllistä koettelemuksiinsa. Muualta löytyy aina vika, silloin on hyvä kun ei tarvi muuttaa mitään, voi vaan jatkaa samalla tavalla ja valittaa elämän kurjuutta.
Tuli tsiikailtua kuinka hyvän pumpin sai aina päälle reenin jälkeen jne..
Meditoin/joogasin 2 kertaa päivässä. Tein itsetutkiskelua ja pohdin omia valintojani mitkä minut kohdatti sisälle kaltereiden.
PS: Toivottavasti vankiloissa on tänä päivänä paremmat peilit.
EI kanna bandiitit kaunaa Eikalle.
Noin niin kuin omasta mielestään.
Olen priorisoinut aikani aivan muihin asioihin tänä päivänä, kun rikoksiin.
Ja tuntuu et olen saanut tehtyä, jotain oikein. Pystyn elättää perheeni ja olla isä lapselleni.
Vaikka se ei aina siltä tunnu.