Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Anti-Bini Laden
Rico Tubbs
Viesti:

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Gentle kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 8:40 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 4:58 pm
Gentle kirjoitti: La Tammi 13, 2024 1:52 pm
Vangit, nuo yhteiskunnan syrjimät, väärinkohdellut sielut. Harvoin kyllä löytävät peilin eteen tai ainakaan sieltä näkevät syyllistä koettelemuksiinsa. Muualta löytyy aina vika, silloin on hyvä kun ei tarvi muuttaa mitään, voi vaan jatkaa samalla tavalla ja valittaa elämän kurjuutta.
Siis ainakin aikoinaan, kun itse lusin. Niin tuli todella usein katsottua peiliin. Välillä muutama kaveri sanoi et en löydä, kun salille, ruokailuun ja peilin eteen.
Tuli tsiikailtua kuinka hyvän pumpin sai aina päälle reenin jälkeen jne..
Meditoin/joogasin 2 kertaa päivässä. Tein itsetutkiskelua ja pohdin omia valintojani mitkä minut kohdatti sisälle kaltereiden.

PS: Toivottavasti vankiloissa on tänä päivänä paremmat peilit.

EI kanna bandiitit kaunaa Eikalle.
Silloin toimitkin oikein. Varmaan kuitenkin olit aika harvinainen tapaus siellä? Aika usein näkee ja kuulee kuinka on kohdeltu väärin vaikka vaan vähän tekee rikoksia ja haluaa elää yhteiskunnan ulkopuolella :)
Noin niin kuin omasta mielestään.
Silloin toimin oikein ja sen takia en ole sinne takaisin joutunut.
Olen priorisoinut aikani aivan muihin asioihin tänä päivänä, kun rikoksiin.
Ja tuntuu et olen saanut tehtyä, jotain oikein. Pystyn elättää perheeni ja olla isä lapselleni.
Vaikka se ei aina siltä tunnu.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Toffo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Toffo »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 4:58 pmSiis ainakin aikoinaan, kun itse lusin. Niin tuli todella usein katsottua peiliin. Välillä muutama kaveri sanoi et en löydä, kun salille, ruokailuun ja peilin eteen.
Meditoin/joogasin 2 kertaa päivässä. Tein itsetutkiskelua ja pohdin omia valintojani mitkä minut kohdatti sisälle kaltereiden.

Mistä sellistä/osastolta löysit pelin?
Kinx
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kinx »

Tais ukko löytää peilin sieltä Maija Poppasen ja Prinsessa Ruususen talosta...
Anti-Bini Laden
Rico Tubbs
Viesti:

Toffo kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 1:17 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 4:58 pmSiis ainakin aikoinaan, kun itse lusin. Niin tuli todella usein katsottua peiliin. Välillä muutama kaveri sanoi et en löydä, kun salille, ruokailuun ja peilin eteen.

Mistä sellistä/osastolta löysit pelin?
En löytänyt sellistä.
En löytänyt miltään osastoltakaan.
Kun vähän haluaa nähdä naista vankilassa (jos pt ei lasketa) ja päästä keskustelemaan niin varasin ajan mm psykologille.
Joka sattui olemaan erittäin kaunis nainen.
Hänen vastaan otto huoneessa oli peili ja erillinen WC ja siellä peili myös.
Kyllä siellä oli hyvä katsella itseään tyytyväisenä, kun oli seuraa kauniista naisestakin.

Siinä sulle tipsi ens lusimis kerralle.
Järkeä kannattaa käyttää, jos haluaa nais seuraa ja nähdä itsensä peilistä. Sekä hieman vaivaa asian eteen.
Toki oli puhelin myös et pysty hoitaan asiat siviilin paremmin ja yhteyden omaan naiseen.
Avolla toki sai luvan kanssa pitää puhelinta, mut se asia erikseen.

Välillä mietin et miten vitun idioottia porukkaa vankilassa on. Enkä yhtään ihmetellyt miksi ne siellä on.

Eikkahan tuntuu olevan väleissä ”kaikkien” kanssa, kun lusinut niin kauan ja samat naamat tullut vastaan vähän väliä.
Kuka vanhoja muista puukolla silmään!
Anti-Bini Laden
Rico Tubbs
Viesti:

Kinx kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 9:15 pm Tais ukko löytää peilin sieltä Maija Poppasen ja Prinsessa Ruususen talosta...
Missä vitun jukujukumaassa sä elät?
Carl Adenauer
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Itse tehnyt elämänmuutoksen pitkälle yli kymmenen vuotta sitten. Minulla oli jokaisessa sellissä peili, kuten on joka Suomen vankilassa.
Riihimäellä ja myös kuulemma Saramäessä se on toki vaan seinään liimattu n.40×50cm peltinen, mutta erittäin hyvin käy peilistä, parranajo ja hampaiden pesu onnistuu kyllä. Hiuksia kun ei tarvitse kammata, koska vankilassa aloin suosimaan "lyhyttä mallia", eli millin sänkeä, jos sitäkään, vaikka on normaali hiusten kasvu.
Eli itse katsoin sellin peiliin, ja totesin että nyt lähdössä pahasti käsistä, kun toinen pitkä tuomio aineista. En tarvinnut mitään kuntoutusta, tai apua vankilasta, jota en saanutkaan. Kyseessä oma päätös, ei sen ihmeellisempää, piti päättää mitä elämällään tekee. Hyvin helppo oli tehdä, piti vaan unohtaa raha, joka kauppaan ajoi, ja laittaa elämän prioriteetit uusiksi.
Gentle
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 6:49 am
Gentle kirjoitti: Su Kesä 30, 2024 8:40 pm
Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Kesä 21, 2024 4:58 pm

Siis ainakin aikoinaan, kun itse lusin. Niin tuli todella usein katsottua peiliin. Välillä muutama kaveri sanoi et en löydä, kun salille, ruokailuun ja peilin eteen.

Silloin toimitkin oikein. Varmaan kuitenkin olit aika harvinainen tapaus siellä? Aika usein näkee ja kuulee kuinka on kohdeltu väärin vaikka vaan vähän tekee rikoksia ja haluaa elää yhteiskunnan ulkopuolella :)
Noin niin kuin omasta mielestään.
Silloin toimin oikein ja sen takia en ole sinne takaisin joutunut.
Olen priorisoinut aikani aivan muihin asioihin tänä päivänä, kun rikoksiin.
Ja tuntuu et olen saanut tehtyä, jotain oikein. Pystyn elättää perheeni ja olla isä lapselleni.
Vaikka se ei aina siltä tunnu.
Hyvä niin. Toivottavasti jaksat jatkaa valitsemallasi paremmalla tiellä hamaan loppuu asti.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Turpiin Leipuri, aivan vitun päällikkö äijä. 8)
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Carl Adenauer
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Mitä "huutaja" toi tarkoittaa Suomeksi?
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Carl Adenauer kirjoitti: La Heinä 27, 2024 9:58 am Mitä "huutaja" toi tarkoittaa Suomeksi?
Vanhasta Eikan haastattelusta. Laitan linkkiä jos löydän...
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
ylälauteiden mies
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja ylälauteiden mies »

^^^
Muistelisin jotta Eikka aikoinaan kuulusteluissa ollessaan, oli ilmoittanut ammattia kysyttäessä: "leipuri".
(kun tavaksi oli tullut leipoa sällejä kadulla turpaan)
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
Voimamies lahest
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Liikanimi. Todellinen Eikka ei ollut mikään nyrkki saati painisankari, päinvastoin. Piri päissään kun muut piteli kiinni,uhosi ja jopa leikkasi yhdeltä hiukan korvaa.
Mäntyharjun ihmemies
TosiJees
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja TosiJees »

Voimamies lahest kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:55 pm Liikanimi. Todellinen Eikka ei ollut mikään nyrkki saati painisankari, päinvastoin. Piri päissään kun muut piteli kiinni,uhosi ja jopa leikkasi yhdeltä hiukan korvaa.
Näin muistelen itkeki. Löi kyllä päähän, mutta vain jos ympäristö oli varmistettu. Liimaletti.
Keijo88
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Keijo88 »

Carl Adenauer kirjoitti: Ke Heinä 03, 2024 1:56 pm Itse tehnyt elämänmuutoksen pitkälle yli kymmenen vuotta sitten. Minulla oli jokaisessa sellissä peili, kuten on joka Suomen vankilassa.
Riihimäellä ja myös kuulemma Saramäessä se on toki vaan seinään liimattu n.40×50cm peltinen, mutta erittäin hyvin käy peilistä, parranajo ja hampaiden pesu onnistuu kyllä. Hiuksia kun ei tarvitse kammata, koska vankilassa aloin suosimaan "lyhyttä mallia", eli millin sänkeä, jos sitäkään, vaikka on normaali hiusten kasvu.
Eli itse katsoin sellin peiliin, ja totesin että nyt lähdössä pahasti käsistä, kun toinen pitkä tuomio aineista. En tarvinnut mitään kuntoutusta, tai apua vankilasta, jota en saanutkaan. Kyseessä oma päätös, ei sen ihmeellisempää, piti päättää mitä elämällään tekee. Hyvin helppo oli tehdä, piti vaan unohtaa raha, joka kauppaan ajoi, ja laittaa elämän prioriteetit uusiksi.
🤣🤣🤣 Oot sä kyllä erikoistapaus, en oo elämässäni kuullut että joku tarvii peiliä hampaidenpesuun🤣🤣🤣
URSULÅ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja URSULÅ »

Keijo88 kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 2:46 pm
Carl Adenauer kirjoitti: Ke Heinä 03, 2024 1:56 pm Itse tehnyt elämänmuutoksen pitkälle yli kymmenen vuotta sitten. Minulla oli jokaisessa sellissä peili, kuten on joka Suomen vankilassa.
🤣🤣🤣 Oot sä kyllä erikoistapaus, en oo elämässäni kuullut että joku tarvii peiliä hampaidenpesuun🤣🤣🤣
Tässäpä toinen erikoistapaus, tarvitsee peiliin katsoa että hampaat saa rassattua.
Aina kun kuulen Aivastuksen, poistan varmistimen.
Vastaa Viestiin