Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sipi
Perry Mason

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 9:44 pm Itse kritisoin aina noita nimikirjainleikkejä.
Täysin samaa mieltä. Ärsyttää sellainen tapa tuoda esiin "tietojaan", jossa ei kuitenkaan tuoda esiin mitään tietoja.

Miksei voisi kirjoittaa ihan selkeästi, että "en tiedä varmasti, mutta kuvaus sopisi Pekka Virtaseen".

Sen sijaan nämä nimikirjainihmiset kirjoittavat jotain syystä siten, että missään ei ole mitään järkeä: "Se on P.V. Tämä on tieto".

No v*ttu jos se on tieto, niin tiedä sitten ja kirjoita tietosi.

Aina, kun joku postaa nimikirjaimia, sivuutan asian enkä jaksa alkaa arvuuttelemaan, onko R.S. Riku, Risto, Raimo, Rami tai joku muu. Ehkä SAlonen, Suominen, Särkinen... Joko kirjoittaja tietää tai ei tiedä. Pelkillä nimikirjaimilla pelaajat kaikuluotaavat ja heittelevät arvauksia, odottavat jonkun oikean tietäjän tarttuvan niihin ja odoittavan ne joko oikeiksi tai vääriksi. Kun sitten joskus käy niin, että alunperin heitetty arvauskirjainyhdistelmä vastaa oikeaa nimeä, pääsee tämä nimikirjainihminen huutelemaan, että "Hei mä tiesin! Mä olin eka!"

Jos puolestaan osoittautuu, että tekijä olikin joku aivan muu, voi nimikirjainihminen vaieta ja vedota siihen, että "en mä mitään tarkoittanut, se oli vaan spekua".

Eli kaikille nimikirjainihmisille sellainen toive, että jos tiedät asiasta, kirjoita se. Jos et tiedä, älä kirjoita ikään kuin tietäisit.
mustaruutu
Armas Tammelin

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mustaruutu »

Tämä murha-info on mennyt täysin pilallle.
Mikä onkaan ollut aikoinaan tarkoitus kun tämä foorumi on perustettu? Ymmärtääkseni keskustelu rikoksista.
Ehkä kannattaisi sulkea tämä saitti ja perustaa uusi jossa todellakin keskusteltaisiin rikoksista ja jätettäisiin tämä rasistien foorumiksi.
Vai nauttiiko ylläpitäjät tällaisista kirjoituksitsa?
Jo Suomen lain mukaan on rasismi on rikollista.
Tässä tapauksessa on kyse kahden lapsen hukkumisesta ja siihen ei vaikuta lasten ihonväri eikä se missä lasten juuret on.
Ja tiedoksi vielä niille jotka eivät asiaa tiedä, meidän kaikkien juuret on pohjois/itä-afrikassa. Sieltä on ihmiskunta lähtenyt myös tänne Suomeen joskus aikoinaan.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kun tuota biologiaa harrastat, niin lienee selvää että joku alkulima on kaiken lähökohta, ja oletko ehkä sukulaistesi kanssa jähmettynyt sinne? Vai oletteko kehittyneet jo neekeriasteelle?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

mustaruutu kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 11:18 am Tämä murha-info on mennyt täysin pilallle.
Mikä onkaan ollut aikoinaan tarkoitus kun tämä foorumi on perustettu? Ymmärtääkseni keskustelu rikoksista.
Ehkä kannattaisi sulkea tämä saitti ja perustaa uusi jossa todellakin keskusteltaisiin rikoksista ja jätettäisiin tämä rasistien foorumiksi.
Kyllä voitaisiin perustaa sellainen uusi foorumi, missä keskusteltaisiin vain suomalaisten tekemistä rikoksista. Tai ainakin meneteltäisiin niin, että vain suomalaistaustaisten rikosten tekijöiden nimet julkaistaisiin. Kaikki kirjoitukset voitaisiin lähettää etukäteen ainakin Suomen Romaniyhdistyksen ja Suomen somalialaisten liiton hyväksyttäväksi.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Tupla
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Minä ehdotan jyrkkää kahtia jakautumista ärsytysongelmaan.

Toinen puoli rikoksista kiinnostuneille Asiakirjoittajat, jossa kaikki kuvat klikin takana, huumoria ja laululyriikkaa ei suvaittaisi, kirjoitusvirheistä, kuten yhdys sana virhetäistä rangaistaisiin, marginaalit pitäisi jättää ja merkitä lähteet, linkkivinkit ja laatia lyhennelmät. Persuista ei pahaa sanaa saisi edelleenkään sanoa tai luokitella äärioikeistoksi ja puolueen toistaiseksi erottamattomat jäsenet nauttisivat verbaalista koskemattomuutta. Vihervassarit vittuun -tyyppiset lausahdukset eivät täyttäisi poliittisen pahoinpitelyn tunnusmerkkejä eikä prosenttilukujen keksimisestä edelleenkään rangaistaisi. Rikostyypit pyrittäisiin jaottelemaan sen mukaan mikä on tekijän etninen, poliittinen tai uskonnollinen tausta. Tätähän murhainfossa jo innovatiivisesti ja aivan ainutlaatuisesti on harjoitettu vuosia
* Mustat rikokset, *valkoiset rikokset, *sateenkaaririkokset, *mamu-, romani- ja lestarikokset ja niin edelleen.

Toinen puoli saittia olisi Kuvienkatselijat, joka keskittyisi kuvakirjamaisesti pelkästään kuviin. Siellä voisi hihitellä ulkomaalaisten hassunnäköisyyttä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan, jaotella loputtomasti puikulapäitä ja vesipäitä, kertoilla natsien olleen SOSIALISTEJA ja KUOLLEEN kauan sitten sekä muita wanhoja vitsejä, tarkkailla ihonvärejä sekä leikkiä aakkosleikkejä. Kirjoittamista ei kokonaan kiellettäisi, mutta rajoitettaisiin vain lyhyisiin päälauseisiin. Jos kirjoittelee pidemmälti ja asiapitoisesti, lentää Asiakirjoittaja puolelle.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
aivoriihi
David Starsky

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Ärsyttää ja samalla naurattaa edelläolevan kaltainen suuruudenhullu tajunnanvirta :lol:

Anteeksi kommentistani :( .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 1:07 pm
mustaruutu kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 11:18 am Tämä murha-info on mennyt täysin pilallle.
Kyllä voitaisiin perustaa sellainen uusi foorumi, missä keskusteltaisiin vain suomalaisten tekemistä rikoksista. Tai ainakin meneteltäisiin niin, että vain suomalaistaustaisten rikosten tekijöiden nimet julkaistaisiin. Kaikki kirjoitukset voitaisiin lähettää etukäteen ainakin Suomen Romaniyhdistyksen ja Suomen somalialaisten liiton hyväksyttäväksi.
Joo sellainen foorumi jossa keskustellaan vaan Kirves Koljosesta, Volvo Markkasesta ja siitä että ketä kaikkia siinä Lusun murhassa nyt mukana olikaan. Tai sitten voidaan herätä tähän päivään. Wokepaskaa jos janoat, mene Piffille.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jumalauta, Tupla määritteli just uudelleen käsitteen Ajatusten Tonava. Onnea siitä.

Ei vaan mene tuplien ja knobsterien päähän, että on eri asia arvostella persuja ja haukkua oikeita rasisteja aiheesta, kuin mylviä öyhötyksestä ja jaella rasismikortteja joka toisessa viestissä. Aina kun joku vähääkään arvostelee maahanmuuttoa tai mamuja.
skoune
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja skoune »

Vai nauttiiko ylläpitäjät tällaisista kirjoituksitsa?
Jo Suomen lain mukaan on rasismi on rikollista.
Tässä tapauksessa on kyse kahden lapsen hukkumisesta ja siihen ei vaikuta lasten ihonväri eikä se missä lasten juuret on.
Ja tiedoksi vielä niille jotka eivät asiaa tiedä, meidän kaikkien juuret on pohjois/itä-afrikassa. Sieltä on ihmiskunta lähtenyt myös tänne Suomeen joskus aikoinaan.
Olen 100 - prosenttisesti samaa mieltä kanssasi. Tuossa kahden ölapsen hukkumisketjussa on niin törkeää hyökkästä somaleja vastaan, että asiaan pitäisi tosiaankin puuttua ja puhdistaa se keskusteluketju kaikista törkyviesteistä.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

skoune kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 6:39 pm
Olen 100 - prosenttisesti samaa mieltä kanssasi. Tuossa kahden ölapsen hukkumisketjussa on niin törkeää hyökkästä somaleja vastaan, että asiaan pitäisi tosiaankin puuttua ja puhdistaa se keskusteluketju kaikista törkyviesteistä.
Niin. Kaikki epäasialllisuudet pitäisi karsia. En mä ole koskaan ymmärtänyt sen enempää rasistista mylvimistä kuin älytöntä rasismikortin viljelyäkään. Enkä sitä, että ei ole väliä vaikkei jollain olisi mitään muuta tarkoitusta kuin haastaa riitaa ja vittuilla. Mulle sopisi aivan mainiosti, että jokaisesta epäasiallisesta viestistä pääsisi vuorokauden huilille. Karsisi useammankin käyttäjän täältä pois. Tai ainakin siistisi käytöstä.

Ja kyllä, olen minäkin vittuillut. Mutta koskaan ikinä en vittuile kenellekään mielipiteen takia, vaan ainoastaan jos mielipide esitetään muita vähätellen ja muille vittuillen.

Noin muuten on kyllä tuplien ja knopsterien kaltaisten änkyräsuvakkien turha peräänkuuluttaa kaikilta muilta asiallista käytöstä. Ennen sitä olisi syytä vilkaista peiliin.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Sipi kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 3:21 am
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 9:44 pm Itse kritisoin aina noita nimikirjainleikkejä.
Täysin samaa mieltä. Ärsyttää sellainen tapa tuoda esiin "tietojaan", jossa ei kuitenkaan tuoda esiin mitään tietoja.

Miksei voisi kirjoittaa ihan selkeästi, että "en tiedä varmasti, mutta kuvaus sopisi Pekka Virtaseen".

Sen sijaan nämä nimikirjainihmiset kirjoittavat jotain syystä siten, että missään ei ole mitään järkeä: "Se on P.V. Tämä on tieto".

No v*ttu jos se on tieto, niin tiedä sitten ja kirjoita tietosi.

Aina, kun joku postaa nimikirjaimia, sivuutan asian enkä jaksa alkaa arvuuttelemaan, onko R.S. Riku, Risto, Raimo, Rami tai joku muu. Ehkä SAlonen, Suominen, Särkinen... Joko kirjoittaja tietää tai ei tiedä. Pelkillä nimikirjaimilla pelaajat kaikuluotaavat ja heittelevät arvauksia, odottavat jonkun oikean tietäjän tarttuvan niihin ja odoittavan ne joko oikeiksi tai vääriksi. Kun sitten joskus käy niin, että alunperin heitetty arvauskirjainyhdistelmä vastaa oikeaa nimeä, pääsee tämä nimikirjainihminen huutelemaan, että "Hei mä tiesin! Mä olin eka!"

Jos puolestaan osoittautuu, että tekijä olikin joku aivan muu, voi nimikirjainihminen vaieta ja vedota siihen, että "en mä mitään tarkoittanut, se oli vaan spekua".

Eli kaikille nimikirjainihmisille sellainen toive, että jos tiedät asiasta, kirjoita se. Jos et tiedä, älä kirjoita ikään kuin tietäisit.
Haluatko itse sitten ongelmiin esim. törkeästä kunnianloukkauksesta?

Antti-Petteri Melanaama ei välttämättä pidä siitä, jos Google johdattaa nimellään keskusteluun, jossa hänen esitetään esim. raiskanneen alaikäisiä.

Kunnianloukkaussyytteistä voi keskustella myös täällä: viewtopic.php?t=34907
-NILS-
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Sipin sanoin: "Eli kaikille nimikirjainihmisille sellainen toive, että jos tiedät asiasta, kirjoita se. Jos et tiedä, älä kirjoita ikään kuin tietäisit."

Ei tänne mitään nimiä kuulu keksiä, vaan kirjoittaa se tänne, jos se on varma tieto. Ei se tuo mitään lisäarvoa, jos heitellään jotain nimikirjaimia, joissa ei ole mitään totuuspohjaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Korpisoturi
Perry Mason

”Haluatko itse sitten ongelmiin esim. törkeästä kunnianloukkauksesta?

Antti-Petteri Melanaama ei välttämättä pidä siitä, jos Google johdattaa nimellään keskusteluun, jossa hänen esitetään esim. raiskanneen alaikäisiä.”
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Korpisoturi kirjoitti: Pe Elo 02, 2024 9:45 pm
Haluatko itse sitten ongelmiin esim. törkeästä kunnianloukkauksesta?

Antti-Petteri Melanaama ei välttämättä pidä siitä, jos Google johdattaa nimellään keskusteluun, jossa hänen esitetään esim. raiskanneen alaikäisiä.

No jos oltaisiin rehellisiä eikä esitettäisi varmaa tietoa asiasta, josta aidosti on kuullut korkeintaan huhuja, ei joudu ongelmiin. Eri asia on, jos levittää faktana jotain nimeä tai kuvaa, jolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Enpä ole kuullut, että kukaan joutuisi ongelmiin kertoessaan jonkin tekijän nimen ennen sen julkistamista. Jos siis tietää aidosti, kenestä on kyse. Ongelmia tulee siitä, että arvuuttelee sitten Pekkaa ja Jukkaa, vihjailee nimikirjaimilla antaen ymmärtää, että on varma asiastaan. Väärin syyttämisestä on syytäkin saada runtua.
Korpisoturi
Perry Mason

Ilo olla avuksi. Nimittäin olet väärässä. Ei yksityishenkilö tai esim. Minfo kollektiivisesti päätä faktoista. Henkilön arvuuttelu rikoksesta on kunnianloukkaus, jos tekijää ei ole rikoksesta tuomittu. Se saattaa olla törkeä tekotavaltaan, jos siinä käytetään sähköistä alustaa, joka on potentiaalisesti lukuisien henkilöiden nähtävissä.

Kunnianloukkaussyytteistä voi keskustella myös täällä: viewtopic.php?t=34907
-NILS-
Vastaa Viestiin