se vista on se virhe. linuxii peliin.rapier kirjoitti:Ostin läppärin ja siinä on Vista.
Tulee virheilmoituksia.
Vittu.
Mikä saatana on seuraava:(vajavaisella englannintaidolla käännetty) "Virhe, virheen syytä ei voi kertoa koska se on liian pitkä."
Voivittusentään.
Ei oo ennen vikisty liiasta pituudesta (nopeudesta on mainittu).
Homma ei etene. Olkoon, saatana.
Ja tyhmä kysymys tähän: Heitänkö ton fujitsun ikkunasta, vai syötänkö maanantaina kauppiaalle?
Tyhmiä kysymyksiä
-
kakojootti
- Olivia Benson
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Omalle kohdalle kun sattui, tuntui siltä, että minulla (potilaalla) oli sormi perseessä. En kysynyt lääkärin tuntemuksia asiasta. Luulisin, että hänelläkin oli omasta mielestään sormi perseessä.Solmu kirjoitti:Kun lääkäri työntää sormen potilaan perseeseen tutkimuksissaan.
Niin kummalla oikein silloin on sormi perseessä? Potilaalla vai lääkärillä?
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Puhuttiin tuossa avopuolison kanssa, että mitkähän mahtaa olla maailman myydyimmät/suosituimmat kirjat kautta aikojen (Siis, ei-uskonnolliset kirjat, raamattuhan lienee muuten ykkösenä?). Osaisiko joku vastata tähän kysymykseen tai laittaa linkkiä, TOP5 tai TOP10 käy oikein hyvin.
Itse veikkaisin että topkympistä ainakin löytyisi Tolkienia ja Potteria.
Toinen tyhmä kysymys (Twin peaks-päissään vieläkin oon), minkä helvetin takia ei Stephen King ja David Lynch ole tehneet yhdessä elokuvaa jostain Kingin kirjasta, veikkaisin että toimisi todella hyvin toi kombo.
Itse veikkaisin että topkympistä ainakin löytyisi Tolkienia ja Potteria.
Toinen tyhmä kysymys (Twin peaks-päissään vieläkin oon), minkä helvetin takia ei Stephen King ja David Lynch ole tehneet yhdessä elokuvaa jostain Kingin kirjasta, veikkaisin että toimisi todella hyvin toi kombo.
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
kolhiintua.Solmu kirjoitti:Kolhiintuajoey kirjoitti:Kolhiintua vai kohliintua?
Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuho
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_w ... lling_bookBombay kirjoitti:Ai on? En ees oo lukenut (Paitsi Aku Ankka version), pitääpä lukea. Oisko jotain lähdettä?IhmeTyyppi kirjoitti:Maailman myydyin fiktiokirja on Don Quijote.
The best-selling fiction book in the world is Don Quixote
Suomessa eniten myytyjä:
Kautta aikain eniten myyty kirja on Suomessa J. L. Runebergin eeppinen runoelma Vänrikki Stoolin tarinat, jonka kokonaismyynti nousee yli 1,2 miljoonan kappaleen.
Lähes sen rinnalle pääsee Aleksis Kiven klassikkoromaani Seitsemän veljestä. Kolmannella sijalla on Väinö Linnan sotaromaani Tuntematon sotilas, jonka kaikkien aikojen painosmäärä on jo yli miljoona, kun mukaan lasketaan romaanin juhlapainokset ja kuvitetut laitokset.
Lähde: http://www.hs.fi/juttusarja/harrypotter ... 5234637617
On muuten tullut luettua kaikki Harry Potter kirjat, vaikka olenkin jo yli 30v
Viimeksi muokannut IhmeTyyppi, La Loka 04, 2008 9:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mäkin olen niuhoClyde kirjoitti: Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuho
Misery is almost always the result of thinking.
-
IhmeTyyppi
- Nikke Knatterton
Se on murre, kielemme rikkaus, joka saa ihmisen laittamaan noita ylimääräisiä kirjaimia sanojen joukkoon.Annie W kirjoitti:Mäkin olen niuhoClyde kirjoitti: Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuhoja jatkan aiheesta: Miksi joihinkin sanoihin täytyy laittaa ylimääräinen l-kirjain? Esim. erillainen, kuullostaa...?? (Tai sitten tuo erilainen kirjoitetaan erinlainen.) Ja tätä näkee paljon, vaikka kirjoittajalla olisi muuten kielioppi hallussa.