Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kakojootti
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

rapier kirjoitti:Ostin läppärin ja siinä on Vista.
Tulee virheilmoituksia.
Vittu.
Mikä saatana on seuraava:(vajavaisella englannintaidolla käännetty) "Virhe, virheen syytä ei voi kertoa koska se on liian pitkä."

Voivittusentään.

Ei oo ennen vikisty liiasta pituudesta (nopeudesta on mainittu).

Homma ei etene. Olkoon, saatana.

Ja tyhmä kysymys tähän: Heitänkö ton fujitsun ikkunasta, vai syötänkö maanantaina kauppiaalle?
se vista on se virhe. linuxii peliin. :D
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Kun lääkäri työntää sormen potilaan perseeseen tutkimuksissaan.
Niin kummalla oikein silloin on sormi perseessä? Potilaalla vai lääkärillä?
"Yöperho on koteloitunut"
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja IhmeTyyppi »

Solmu kirjoitti:Kun lääkäri työntää sormen potilaan perseeseen tutkimuksissaan.
Niin kummalla oikein silloin on sormi perseessä? Potilaalla vai lääkärillä?
Omalle kohdalle kun sattui, tuntui siltä, että minulla (potilaalla) oli sormi perseessä. En kysynyt lääkärin tuntemuksia asiasta. Luulisin, että hänelläkin oli omasta mielestään sormi perseessä.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kolhiintua vai kohliintua?
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

joey kirjoitti:Kolhiintua vai kohliintua?
Kolhiintua
"Yöperho on koteloitunut"
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Entä puhekielessä? Itse sanon aina "kohliintua", mutta tajusin tänään että se näyttääkin kirjoitettuna todella kummalliselta.
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

joey kirjoitti:Entä puhekielessä? Itse sanon aina "kohliintua", mutta tajusin tänään että se näyttääkin kirjoitettuna todella kummalliselta.
Se myös kuulosti kummalliselta, kun sanoin sen ääneen. Enpä ole ikinä kuullut kenenkään sanovan "kohliintua" :D
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Puhuttiin tuossa avopuolison kanssa, että mitkähän mahtaa olla maailman myydyimmät/suosituimmat kirjat kautta aikojen (Siis, ei-uskonnolliset kirjat, raamattuhan lienee muuten ykkösenä?). Osaisiko joku vastata tähän kysymykseen tai laittaa linkkiä, TOP5 tai TOP10 käy oikein hyvin.

Itse veikkaisin että topkympistä ainakin löytyisi Tolkienia ja Potteria.

Toinen tyhmä kysymys (Twin peaks-päissään vieläkin oon), minkä helvetin takia ei Stephen King ja David Lynch ole tehneet yhdessä elokuvaa jostain Kingin kirjasta, veikkaisin että toimisi todella hyvin toi kombo.
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Maailman myydyin fiktiokirja on Don Quijote.
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Solmu kirjoitti:
joey kirjoitti:Kolhiintua vai kohliintua?
Kolhiintua
kolhiintua.

Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuho :lol:
Bombay
Adrian Monk

IhmeTyyppi kirjoitti:Maailman myydyin fiktiokirja on Don Quijote.
Ai on? En ees oo lukenut (Paitsi Aku Ankka version), pitääpä lukea. Oisko jotain lähdettä?
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Bombay kirjoitti:
IhmeTyyppi kirjoitti:Maailman myydyin fiktiokirja on Don Quijote.
Ai on? En ees oo lukenut (Paitsi Aku Ankka version), pitääpä lukea. Oisko jotain lähdettä?
http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_w ... lling_book

The best-selling fiction book in the world is Don Quixote

Suomessa eniten myytyjä:
Kautta aikain eniten myyty kirja on Suomessa J. L. Runebergin eeppinen runoelma Vänrikki Stoolin tarinat, jonka kokonaismyynti nousee yli 1,2 miljoonan kappaleen.

Lähes sen rinnalle pääsee Aleksis Kiven klassikkoromaani Seitsemän veljestä. Kolmannella sijalla on Väinö Linnan sotaromaani Tuntematon sotilas, jonka kaikkien aikojen painosmäärä on jo yli miljoona, kun mukaan lasketaan romaanin juhlapainokset ja kuvitetut laitokset.

Lähde: http://www.hs.fi/juttusarja/harrypotter ... 5234637617

On muuten tullut luettua kaikki Harry Potter kirjat, vaikka olenkin jo yli 30v :D
Viimeksi muokannut IhmeTyyppi, La Loka 04, 2008 9:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Clyde kirjoitti: Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuho :lol:
Mäkin olen niuho :D ja jatkan aiheesta: Miksi joihinkin sanoihin täytyy laittaa ylimääräinen l-kirjain? Esim. erillainen, kuullostaa...?? (Tai sitten tuo erilainen kirjoitetaan erinlainen.) Ja tätä näkee paljon, vaikka kirjoittajalla olisi muuten kielioppi hallussa.
Misery is almost always the result of thinking.
IhmeTyyppi
Nikke Knatterton

Annie W kirjoitti:
Clyde kirjoitti: Miksi ihmiset eivät osaa kirjoittaa osanottoa oikein? Varmaan tulee jokaiselle vastaan mutta eivät silti osaa sitä kirjoittaa oikein. Se kirjoitetaan joko osaan otto tai osan otto. Toinen mikä pistää aina silmään niin agressiivinen. Okei, olen niuho :lol:
Mäkin olen niuho :D ja jatkan aiheesta: Miksi joihinkin sanoihin täytyy laittaa ylimääräinen l-kirjain? Esim. erillainen, kuullostaa...?? (Tai sitten tuo erilainen kirjoitetaan erinlainen.) Ja tätä näkee paljon, vaikka kirjoittajalla olisi muuten kielioppi hallussa.
Se on murre, kielemme rikkaus, joka saa ihmisen laittamaan noita ylimääräisiä kirjaimia sanojen joukkoon.
Bombay
Adrian Monk

^Thanks Ihmetyyppi. Vielä pitää yrittää kaivaa muitakin myydyimpiä mutta tuolla pääsee alkuun :) Ja Potter kirjat toimii vaikka mullakin on ikää reilut 25v :D
Lukittu