Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Millavaan
Perry Mason

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Kun ei voi oikein tonne ratinan puukotusjuttuun jatkaa gambina-simosta niin kirjoitanpa tänne vaan että mulla on ollut muutaman päivän kova ikävä häntä ja miksei niitä muitakin mutta nyt eniten Simoa. Tampereen puliukot oli mun elämässä päivittäin koska menin aina heitä vartavasten katsomaan, useammankin kerran päivässä. Simoon olin päättänyt tutustua ja tästä syystä juttelin hänen kanssaan aina niin pitkään kuin mahdollista. Muistan meidän ensikohtaamisen keskustorin ärrän kohdilla kun hän lähestyi sillä myöhemmin tutuksi tulleella anteeks kun hän on tälläinen koditon katujuoppo että olisko mulla antaa 2€ pieninä kolikoita. Sain kaivettua 4€ ja hän katsoi hämmästyneenä ja kysyi mun nimeä ja esitteli itsensä. Sitten hän kysyi saako antaa pusun poskelle mutta ennenkuin ehdin reagoida hän lähti todeten että se ei varmaan käy. Voi häntä. ❤️❤️❤️ mikään ei oo ennallaan enää
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 10:01 am Kun ei voi oikein tonne ratinan puukotusjuttuun jatkaa gambina-simosta niin kirjoitanpa tänne vaan että mulla on ollut muutaman päivän kova ikävä häntä ja miksei niitä muitakin mutta nyt eniten Simoa. Tampereen puliukot oli mun elämässä päivittäin koska menin aina heitä vartavasten katsomaan, useammankin kerran päivässä...
Jepulis jee...
On sulla tuuri, että et oo Philadelphiaan syntynyt. Siellä olis sulle ikävöitäviä Kensington Avenuella ja etenkin siinä metroaseman kulmalla, siinä xylatziini-torilla aivan 24/7, josko sekään aika riittäisi. "Simoja" kyllä riittäisi senkin edestä. Muun muassa Tiny Tim ja Red Hen ovat mainio pari, joita ei ikävä kyllä ole näkynyt kanavalla kuukausiin. :)
Tottapuhuen, sääliksihän heitä käy. :?
X X X X X
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Moi Millavaan!

Nämä sun jutut sun eämästäsi on mun mielestä kivoja ja kiinnostavia ja inhimillisiä, kuten nyt tämä Simosta kertomasi, kunhan nää sun tarinat pysyvät täällä omassa ketjussa, eikä niitä putkahtele esiin yhtenään tuolla ns. asiaketjuissa. Olet mitä ilmeisemmin sympaattinen ja muista ihmisistä välittävä tyyppi.
Leppoisaa kesä jatkoa sinulle.
EL Coyote
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja EL Coyote »

Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 7:39 am
brainstormy kirjoitti: To Heinä 25, 2024 4:40 pm Ei liity tähän ketjuun anteeksi, mutta minuakin kiinnostaa Simon tilanne. En ole häntä kesäkuun lopun jälkeen nähnyt, jolloin oli todella huonossa kunnossa.
Haluaisin hänen elämälleen ja rehellisyydelleen sytyttää kynttilän mikäli on menehtynyt.
Hän oli aina ystävällinen jos olit hänelle kohtelias. Aina ei ole ollut antaa hänelle mitään ja silti kiitellyt.
Tästä pitäisi tosiaan varmaan jutella jossain muualla mutta se oli juurikin niin, Simo oli tosi ystävällinen jos olit hänelle. Yks yhteinen tuttu joka itsekin oli joskus vähän huonossa jamassa, meillä on ja hän sano että Simo tosiaan olis kuollut mutta seurakunnallisissa ei oo ollut, ne kyllä tulee monen viikon viiveellä eikä oo tietoa kuuluiko hän kirkkoon. Ei hän kyllä voi olla hengissä enää. Toukokuussa hänellä oli sellaisia lautumia ympäriinsä.

Ketjuun siirretty useita viestejä Ratinan puukotus-ketjusta.
-NILS-

Joo eihän tää Simo ketju ole mutta halusin vaan sanoa että muakin herkisti toi Aamulehden juttu hänestä.
Muistan hänet monen vuoden ajalta kävelemässä keskustaa edestakaisin.
Viimeksi näin juhannuksen aaton aattona ja kyllä niin keltainen oli ja laihtunut ettei kyllä enää voi olla hengissä.
Ja juu toki ymmärrän että oli itse syyllinen kohtaloonsa, kaikki vaan eivät tätä oravanpyorää jaksa.
Millavaan
Perry Mason

Olis oikein kiva tietää minne hänet on haudattu/haudataan niin kyllä pullon gambinaa veisin. Hänellähän oli kuitenkin käsittääkseni ihan kunnon perhe tai isästään hän puhui, niin uskon hänen saavan ihan kunnon hautajaiset
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Hautahaku.fi selviää, jos sukunimi tiedossa, eikä päädy valtion varoin hautaan.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Herra-P kirjoitti: La Heinä 27, 2024 11:36 am Hautahaku.fi selviää, jos sukunimi tiedossa, eikä päädy valtion varoin hautaan.
Tähän hautahaku.fi -palveluun ei valitettavasti kuulu läheskään kaikki Suomen hautausmaat. Olisi mukava, jos tässä olsi mukana kaikki hautausmaat edes sillä tavalla, että näkisi mille hautausmaalle on haudattu. Karttapalvelu tarkasta hautapaikasta ei olisi välttämätön pienemmillä hautausmailla.

Täältä pystyy jollain tasolla katsomaan, onko joku tuttu/kaveri kuollut.
Viimeksi muokannut Täytekakku Koskinen, La Heinä 27, 2024 12:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Joo, valitettavan hitaasti laajenee tuo. Nokia taisi tulla tän vuoden alusta mukaan, ehkäpä muitakin pikkuhiljaa. Turulla on oma palvelunsa, oliko se nyt hautakartta.fi..?
Simo käsittääkseni oli Tampereelta, se löytyy hautahaku.fi
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Herra-P kirjoitti: La Heinä 27, 2024 11:53 am Turulla on oma palvelunsa, oliko se nyt hautakartta.fi..?
En käsitä, miksi Turulla. Kaarinalla, Joensuulla, Janakkalla ja Jyväskylällä pitää olla tuo oma palvelu?

Mutta jos tietää nimen, niin noista kahdesta kannattaa kokeilla hakea.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
PoliisimestariSisu

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Millahan voisi ottaa seuraavaksi vaikka Esa Åkerlundin kuntoon rakastettavaksi. Mustalaiset ja murhamiehet kun on lähellä sydäntä.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Millavaan kirjoitti: Ke Heinä 31, 2024 12:20 pm Hei kiitos taas oikeus ennen kaikkea. Nyt voi alkaa stalkkeroimaan ovatko nää Mersulla töissä
Onhan tää vitsi? (Seinäjoen ammuskelumustalaisketjusta, tottakai.)
Millavaan
Perry Mason

Taas eilen ärsytti kun joku väitti mun tuntevan kaikki mustalaiset. En tunne ketään muuta kuin mun pojan isänsä puolen perheen eikä sitäkään voi tuntemiseksi sanoa kun ei olla edes moikkausväleissä oltu pariinkymmeen vuoteen.

Mäkkäri-esa vois olla hyvä kyllä, ehkä sen saisi parannettua kun oikein rakastaa. Eiku..
Millavaan
Perry Mason

Millavaan
Perry Mason

Enää ikinä en kuule tota ääntä enkä kuule noita sanoja millä hän aina aloitti. Tuossa videolla sanoo yrittävänsä kerätä 3,5 euroa mut yleisin oli että anteeks kun olen tälläinen koditon katujuooppo niin hän yrittää saada kaksi euroa pieninä kolikoina. Simo ❤️ en ikinä unohda häntä.
Millavaan
Perry Mason

Siis apua miten kiintynyt olin tavallaan tuntemattomaan ihmiseen kun mietin tuota Simoa niin paljon. Heinäkuun alussa kuollut mutta ei oo tullut seurakunnallisiin. Hautahaku antaa tuon yhden missä ei ole syntymä- eikä kuolinvuotta. Haluaisin oikeesti vaan muistaa häntä jotenkin.
Vastaa Viestiin