Vaikka minulla on oma suosikkitekijäni, niin yritän olla lukitsematta ajatuksia yhteen tutkintalinjaan, sillä on olemassa useampi henkilö, jonka mahdolliset kytkökset Ulvilan murhaan olisi syytä tutkia. Juttua ei ole ratkaistu, mutta murha ei onneksi rikoksena vanhene, joten uskon jutun vielä päätyvän poliisissa uudelleen tutkittavaksi.Nice shirt kirjoitti: La Elo 03, 2024 11:51 am Onhan sinullakin Pieni liekki oma suosikkitekijäsi. Käsittääkseni häntä ei ole virallisesti syytetty? Pari henkilöä täällä on ratkaissut jutun ja poliisi ei vain tee mitään. Niinkö se menee?
Tunnen useita mies- ja naispariskuntia. En minä ole koskaan kokenut tarvetta kysyä, mitä he puuhastelevat makuuhuoneissaan. Onko muilla tapana udella tällaisia asioita ystäviltään?Nice shirt kirjoitti: La Elo 03, 2024 11:51 am Montako homoystävää sinulla on? Tietojen mukaan Jukalla oli ainakin yksi eli Puputti. Luultavasti Puputti ei myöskään peitellyt tätä Jukalta? Vai oliko Jukka tietämätön Puputin homoseksuaalisuudesta?
Miksi Puputti lähti kuoliniltanaan toiseen suuntaan kodistaan? Kävikö hänelle venäläiset (putoilevat ikkunoista ja parvekkeilta)?
Jos olen oikein asioita ymmärtänyt, niin Jukalla ja Pekka Puputilla ei tainnut heidän viimeisten elinvuosiensa aikana olla paljoakaan tekemistä keskenään. Jos he ovat olleet hyviä ystäviä aikoinaan, niin kyllä he ovat varmasti tuolloin olleet tietoisia toistensa mielitietyistä.
En tiedä, mitä Puputille tapahtui kuoliniltanaan. Itse en ole pitänyt kuolemaa luonnollisena, mutta tietysti voi olla, että hän on jostain syystä päättänyt hukuttautua.