Olen sanonut totuuden, että Branhamin uskonlahko on kaapannut lapset viranomaisten kautta laitokseen valehtelemalla viranomaisille.vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:12 pm Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Lapsikaappajalta se syy ja motiivi kaapata ne lapset, onneksi omia ja ilmeisesti vapaaehtoisena mukana. Jos oli tarkoitus pitää vain pieni perheloma niin oli aika lyhytnäköistä, nyt kun tulee tuomiot niin vähensit vaan mahdollisuuksiasi nähdä lapsia ja täysin varmaa että huostaanotossa pysyy, viimeistään sinun tänne kirjoittamiesi kommenttejen perusteella asia on aika selvä ja jos jotkut asiaasi hoitavat viranomaiset lukee näitä kommenttejasi niin vain varmistuu se että et ole hyvää seuraa teinilapsillesi.
Jos omat lapsensa voi ”kaapata”, niin se kertoo tästä suomalaisesta yhteiskunnasta jotakin, joka seuraa vääriä profeettoja ja niiden valheita. Täysin tekaistuja syytteitä. Konnantöitä lain varjolla, jo vuosien ajan.
Olen istunut viime vuonna 2023 maaliskuussa Hämeenlinnan poliisivankilassa 3 päivää pidätettynä Marian siskojen Xxxx ja Xxxxx tekaisemista raiskaus- ja pahoinpitelysyytteistä. Helvetin pitkä litania törkeitä raiskauksia, törkeitä pahoinpitelyitä ja perusmuotoisia raiskauksia ja perusmuotoisia pahoinpitelyitä. Vitun klovnit. Hämeen poliisi/syyttäjä menivät heidän jekkuunsa ja yrittivät vangita minut mikä ei mennyt Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa läpi ja pääsin vapaaksi. Kun Maria ei todistanut minua vastaan, niin Hämeen poliisi/syyttäjä tekaisi Mariallekin raiskaussyytteet valheellisesti niskaan estääkseen Mariaa todistamasta minun puolestani. Marian vanhemmat ja siskot ovat tässä vuosien aikana olleet aika vauhdissa valheidensa kanssa. Kannattaa vähän Xxx Xxx-akselin varoa, ettei ota ohraleipä, kun noin kiivaasti valehtelee ja haluaa pahaa toiselle..
Kannattaa kaikkeen suhtautua terveellä kriittisyydellä.
Nimet äksätty
-NILS