"Profeetta Lehtinen" - lapsikaappaukset ja muut rikokset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

Re: Mies ja nainen epäiltynä useiden lapsien kaappauksesta Ulvilassa

Viesti Kirjoittaja ”Lapsikaappaaja” »

vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:12 pm Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Lapsikaappajalta se syy ja motiivi kaapata ne lapset, onneksi omia ja ilmeisesti vapaaehtoisena mukana. Jos oli tarkoitus pitää vain pieni perheloma niin oli aika lyhytnäköistä, nyt kun tulee tuomiot niin vähensit vaan mahdollisuuksiasi nähdä lapsia ja täysin varmaa että huostaanotossa pysyy, viimeistään sinun tänne kirjoittamiesi kommenttejen perusteella asia on aika selvä ja jos jotkut asiaasi hoitavat viranomaiset lukee näitä kommenttejasi niin vain varmistuu se että et ole hyvää seuraa teinilapsillesi.
Olen sanonut totuuden, että Branhamin uskonlahko on kaapannut lapset viranomaisten kautta laitokseen valehtelemalla viranomaisille.

Jos omat lapsensa voi ”kaapata”, niin se kertoo tästä suomalaisesta yhteiskunnasta jotakin, joka seuraa vääriä profeettoja ja niiden valheita. Täysin tekaistuja syytteitä. Konnantöitä lain varjolla, jo vuosien ajan.

Olen istunut viime vuonna 2023 maaliskuussa Hämeenlinnan poliisivankilassa 3 päivää pidätettynä Marian siskojen Xxxx ja Xxxxx tekaisemista raiskaus- ja pahoinpitelysyytteistä. Helvetin pitkä litania törkeitä raiskauksia, törkeitä pahoinpitelyitä ja perusmuotoisia raiskauksia ja perusmuotoisia pahoinpitelyitä. Vitun klovnit. Hämeen poliisi/syyttäjä menivät heidän jekkuunsa ja yrittivät vangita minut mikä ei mennyt Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa läpi ja pääsin vapaaksi. Kun Maria ei todistanut minua vastaan, niin Hämeen poliisi/syyttäjä tekaisi Mariallekin raiskaussyytteet valheellisesti niskaan estääkseen Mariaa todistamasta minun puolestani. Marian vanhemmat ja siskot ovat tässä vuosien aikana olleet aika vauhdissa valheidensa kanssa. Kannattaa vähän Xxx Xxx-akselin varoa, ettei ota ohraleipä, kun noin kiivaasti valehtelee ja haluaa pahaa toiselle..

Kannattaa kaikkeen suhtautua terveellä kriittisyydellä.

Nimet äksätty
-NILS
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Herra-P kirjoitti: La Elo 10, 2024 8:30 pm Ja vakavammin aiheeseen. Jos "lapsikaappaaja" on oikeasti perheen isä Elias, niin lasten mielenterveyden vuoksi huostaanotto on oikein perusteltu.
Ihan tavanomaisen tasoista lahkoilumeininkiä ja raamatulla päähän -puhetta tuo on. Paltstan helluntailais- jne porukoissa kasvaneille varmasti tuttua. Voi olla hyvä joskus muistaa näitä hiljaisia uskontojen uhreja, eli lapsia joita pakotetaan kuuntelemaan tuota soopaa siitä kuinka itse ollaan niin julmetun pyhiä ettei paskakaan haise, ja kaikki muut järjestään ainakin epäilyttäviksi luokiteltavaa pakanaporukkaa. Siitä on vaikea toipua tolkun ihmiseksi.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:50 pm Kun Maria ei todistanut minua vastaan, niin Hämeen poliisi/syyttäjä tekaisi Mariallekin raiskaussyytteet valheellisesti niskaan estääkseen Mariaa todistamasta minun puolestani
Kuulostaa uskomattomalta, en jaksa ottaa selvää että oliko Maria vaimosi? silloin ei miestään vastaan tarvitse todistaa. Joka tapauksessa oli Maria ketä tahansa ja nostetaan syytteet tuosta syystä mistä mainitsit niin alkaa olemaan vähän paksua ja jos sun elämässä tuonkaltaista tapahtuu koko ajan, välillä vastapuolen henkilöt vaihtuu. Oisiko syytä harkita peiliin katsomista?
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:31 pm
”Lapsikaappaaja” kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:50 pm Kun Maria ei todistanut minua vastaan, niin Hämeen poliisi/syyttäjä tekaisi Mariallekin raiskaussyytteet valheellisesti niskaan estääkseen Mariaa todistamasta minun puolestani
Kuulostaa uskomattomalta, en jaksa ottaa selvää että oliko Maria vaimosi? silloin ei miestään vastaan tarvitse todistaa. Joka tapauksessa oli Maria ketä tahansa ja nostetaan syytteet tuosta syystä mistä mainitsit niin alkaa olemaan vähän paksua ja jos sun elämässä tuonkaltaista tapahtuu koko ajan, välillä vastapuolen henkilöt vaihtuu. Oisiko syytä harkita peiliin katsomista?
Ei vastapuolen henkilöt vaihdu. Samat branhamilaiset Xxxx-Xxxxx tyypit siellä on koko ajan taustalla. Lahkon juttujen paksuudella ei ole rajaa. Hieman yllättävää ajattelevalle ja harkitsevalle ihmiselle on mielestäni viranomaisten täysin kritiikitön ja sinisilmäinen suhtautuminen lahkolaisten tarinoihin.

Maria on siis epäiltynä omien siskojensa ”raiskaamisesta”. Jokainen voi itse miettiä onko tällaisessa syytteessä mitään tolkkua. Vastaavilla tarinoilla lapsetkin on otettu huostaan.

En arvosta viranomaisia syystäkin, kun ovat lähteneet tähän lahkolaisten hulluuteen mukaan ja uskoneet mitä uskomattomampia tarinoita. Ja todistustaakka on Hämeenlinnan hallinto-vääryyden ylituomarin Tiina Hyvärisen mukaan muka minulla todistaa valheet valheiksi? Höpönlöpön. Ei mun tarvitse todistaa kenellekään yhtään mitään.

Ja tämä on muuten vasta pintaraapaisu niistä tarinoista, joita Xxxxx-Xxxx ovat minusta ja perheestäni vuosien aikana viranomaisille valheellisesti tarinoineet.

Nimiä äksätty
-NILS-
Viimeksi muokannut ”Lapsikaappaaja”, La Elo 10, 2024 11:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vanhellsing

^
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi lestamafia, niitten lonkerot ulottuu joka paikkaan. Mutta nyt on kyseessä noin 200 hengen lahko ja tämä luku siis koko Suomessa lehdistössä isän kertoman mukaan ja pikagooglettelulla hyvin mahdollinen suuruusluokka. Niillä on aika lyhyet lonkerot viranomaisten suuntaan, todennäköisesti päinvastoin, oletusarvo viranomaisella on se että niillä on joku ruuvi löysällä.
Koti-Columbo
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Koti-Columbo »

Joko Anneli Auer on pidätetty tuossa asiassa?
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:54 pm ^
Ymmärtäisin jos kyseessä olisi lestamafia, niitten lonkerot ulottuu joka paikkaan. Mutta nyt on kyseessä noin 200 hengen lahko ja tämä luku siis koko Suomessa lehdistössä isän kertoman mukaan ja pikagooglettelulla hyvin mahdollinen suuruusluokka. Niillä on aika lyhyet lonkerot viranomaisten suuntaan, todennäköisesti päinvastoin, oletusarvo viranomaisella on se että niillä on joku ruuvi löysällä.
Marian äidillä Xxxx Xxxxxx on ollut vuosien ja vuosikymmenien aikana suorat yhteydet Janakkalan viranomaisiin ja Tervakosken pikkukylässä tämä perheemme tuhoamisoperaatio on ollut mahdollista toteuttaa, kun emme alistuneet lahkon tahtoon.

Nimi äksätty
-NILS-
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 7:01 pm
ruusumaa kirjoitti: Pe Elo 09, 2024 6:53 pm No joo.

Ei enää tarvii ihmetellä mitään, näiden viimeisten viestien perusteella.
Miksi uskonnonvapaus on ainoastaan niillä, jotka uskovat valheen? Jos uskot totuuden, niin joudut linnaan. Jos et ole kokeillut totuutta, niin sinulla ei ole mitään varaa kommentoida.

Jokainen saa päättää itse mitä uskoo.
Minä uskon sinua.
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:50 pm
vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 10:12 pm Olisi ihan mielenkiintoista kuulla Lapsikaappajalta se syy ja motiivi kaapata ne lapset, onneksi omia ja ilmeisesti vapaaehtoisena mukana. Jos oli tarkoitus pitää vain pieni perheloma niin oli aika lyhytnäköistä, nyt kun tulee tuomiot niin vähensit vaan mahdollisuuksiasi nähdä lapsia ja täysin varmaa että huostaanotossa pysyy, viimeistään sinun tänne kirjoittamiesi kommenttejen perusteella asia on aika selvä ja jos jotkut asiaasi hoitavat viranomaiset lukee näitä kommenttejasi niin vain varmistuu se että et ole hyvää seuraa teinilapsillesi.
Olen sanonut totuuden, että Branhamin uskonlahko on kaapannut lapset viranomaisten kautta laitokseen valehtelemalla viranomaisille.

Jos omat lapsensa voi ”kaapata”, niin se kertoo tästä suomalaisesta yhteiskunnasta jotakin, joka seuraa vääriä profeettoja ja niiden valheita. Täysin tekaistuja syytteitä. Konnantöitä lain varjolla, jo vuosien ajan.

Olen istunut viime vuonna 2023 maaliskuussa Hämeenlinnan poliisivankilassa 3 päivää pidätettynä Marian siskojen Xxxxx ja Xxxxxxx tekaisemista raiskaus- ja pahoinpitelysyytteistä. Helvetin pitkä litania törkeitä raiskauksia, törkeitä pahoinpitelyitä ja perusmuotoisia raiskauksia ja perusmuotoisia pahoinpitelyitä. Vitun klovnit. Hämeen poliisi/syyttäjä menivät heidän jekkuunsa ja yrittivät vangita minut mikä ei mennyt Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa läpi ja pääsin vapaaksi. Kun Maria ei todistanut minua vastaan, niin Hämeen poliisi/syyttäjä tekaisi Mariallekin raiskaussyytteet valheellisesti niskaan estääkseen Mariaa todistamasta minun puolestani. Marian vanhemmat ja siskot ovat tässä vuosien aikana olleet aika vauhdissa valheidensa kanssa. Kannattaa vähän Xxxx-Xxxxx -akselin varoa, ettei ota ohraleipä, kun noin kiivaasti valehtelee ja haluaa pahaa toiselle..

Kannattaa kaikkeen suhtautua terveellä kriittisyydellä.
Milloin nämä tekaistut raiskaukset olisivat heidän mukaansa tapahtuneet? Ja missä?
Paanpoikki
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Paanpoikki »

Arvoisa ”Lapsikaappaaja”. Olit siis pidätettynä kolme päivää tekaistuista raiskaus- ym. syytöksistä. Miksi tässä kohtaa syytät että poliisi/syyttäjät keksivät vielä syyttää sinun vaimoasikin samoista asioista? Menikö minulla jokin ohi kun vielä tämän jälkeen syytät vaimosi sukua tekaistuista syytteistä? Ja että vaimosi on raiskari? Mitä ja keitä kaikkia nämä syytteet siis koskevat?
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ketkä mahtavat Janakkalassa puuhastella Helvi Aavalinna säätiön parissa?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 12:01 am
vanhellsing kirjoitti: La Elo 10, 2024 11:54 pm ^
Marian äidillä Xxxx Xxxxxxx on ollut vuosien ja vuosikymmenien aikana suorat yhteydet Janakkalan viranomaisiin ja Tervakosken pikkukylässä tämä perheemme tuhoamisoperaatio on ollut mahdollista toteuttaa, kun emme alistuneet lahkon tahtoon.
Sen verran tähän vielä lisään, että et ole väärässä mainitessasi ”lestamafian”. Ryhmäpäiväkodin laiton sulkeminen ja perättömät syytökset Janakkalassa tapahtuivat sen jälkeen kun Maria irtisanoi lestadiolaisen Xxx Xxxxxx, joka oli Marian äidin Xxxxx aikoinaan palkkaama henkilö. Toinen lestadiolainen ja ryhmäpäiväkodin entinen asiakas Xxxx Xxxxxx teki peräti kaksi perätöntä ja valheellista lastensuojeluilmoitusta tässä yhteydessä. Xxx Xxxxx teki yhden perättömän lastensuojeluilmoituksen, kun uhkaili irtisanomisensa jälkeen, että ”tämä ei jää tähän”. Näistä molemmista lestadiolaisista henkilöistä on tehty rikosilmoitukset poliisille ja kunnianloukkaukset menivätkin syyttäjälle asti, mutta syyttäjä teki käsittämättömän syyttämättäjättämispäätöksen, vaikka valheiden vahingot ovat satoja tuhansia euroja. Ei ole kanttia Suomen oikeusjärjestelmällä tehdä oikein, vääryyttä sen sijaan tekevät mielellään.

Branhamilaiset ja lestadiolaiset ovat siis tehneet sulassa sovussa yhteistyötä perhettämme vastaan. Molemmat lahkot seuraavat väärää profeettaa, joten yhteistä löytyy.

Nimiä äksätty
-NILS-
vanhellsing

Vahvistui se että tämä isä "Lapsikaappaaja" on sellainen persoona joka osaa kertoa uskottavaa tarinaa omasta näkökulmastaan, ja osaa tuoda sen niin että helposti harhautuu kuuntelija uskomaan sen. Yllätyin että vaikka tiesin tämän etukäteen niin silti meinaan ostaa jotain tarinoita, kunnes taas havahdun. Mutta harvinaisen hyvä siinä, rispektiä siitä, mutta jonkinlainen sairaus tai joku mielenhäiriö kyseessä, toivottavasti joskus osaat nähdä maailmaa ennakkoluulottomasti tarkkaillen ja etsiä totuutta ilman valheita.
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

vanhellsing kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:58 am Vahvistui se että tämä isä "Lapsikaappaaja" on sellainen persoona joka osaa kertoa uskottavaa tarinaa omasta näkökulmastaan, ja osaa tuoda sen niin että helposti harhautuu kuuntelija uskomaan sen. Yllätyin että vaikka tiesin tämän etukäteen niin silti meinaan ostaa jotain tarinoita, kunnes taas havahdun. Mutta harvinaisen hyvä siinä, rispektiä siitä, mutta jonkinlainen sairaus tai joku mielenhäiriö kyseessä, toivottavasti joskus osaat nähdä maailmaa ennakkoluulottomasti tarkkaillen ja etsiä totuutta ilman valheita.
Meinaat herätä unesta, kunnes taas nukahdat uudelleen. Kun nukahdat takaisin, alat haukkumaan ja kyseenalaistamaan mielenterveyttä. Kuten jo totesin aiemmin, niin tämä on tyypillinen reaktio, kun argumentointi- ja ymmärryskyky loppuvat.

Jos uskoisit totuuden, niin se maksaa sinulle kaiken. Ihmiset eivät yleensä ole tätä hintaa valmiita maksamaan.

Minulla on kaikki pelissä joten siksikin sanoillani on painoarvoa. Onko sinulla kaikki pelissä? Mitä olet maksanut tai laittanut sanojesi painoksi? Minua ei haittaa luopua kaikesta Jeesuksen todistuksen tähden ja näin on jo elämässäni tapahtunutkin. Kohtaat vastustusta silloin kun teet oikein, jos teet väärin, ei sinua kukaan vastusta eikä tuomitse.

Olkoon elämäni todistus siitä, että Jeesus Kristus on Herra. Minä olen Jeesuksen todistaja.
Minämies

Viesti Kirjoittaja Minämies »

Aivan sama minkä värinen, tai mikä uskonto, niin mä tyypit on järjestään aivan sekaisin. Kuten sen nyt täältäkin saa taas huomata.

Tietenkin nämä kahjot tekee vielä eniten lapsiakin. Mahtavaa menoa!
Vastaa Viestiin