"Profeetta Lehtinen" - lapsikaappaukset ja muut rikokset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hannele
Alokas

Re: Mies ja nainen epäiltynä useiden lapsien kaappauksesta Ulvilassa

Viesti Kirjoittaja hannele »

On kuin lukisi Johanna Tukiaisen tekstejä kuinka koko valtio ja ihmiskunta on häntä vastaan. Tässä kyllä aivan täysin sama konsepti. "Lapsikaappaaja" unohtaa kyllä täysin että heidän lapsistaan ollaan oltu huolissaan ihan viranomais tahoiltakin eikä pelkästään sukulaisten takia. Nyt tämä pyörä pyörii hänen selostuksissaan niin epäadekvaattien asioiden ympärillä. Koitetaan syyttää eri uskontoja ja ihan kuin nämä uskonnot saisi valtionkin puolelleen.
jokusen koira ressu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja jokusen koira ressu »

Jokohan saataisiin tänne joku Xxxxx ääneen.....

Nimi äksätty
-NILS-
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja ”Lapsikaappaaja” »

hannele kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:06 pm On kuin lukisi Johanna Tukiaisen tekstejä kuinka koko valtio ja ihmiskunta on häntä vastaan. Tässä kyllä aivan täysin sama konsepti. "Lapsikaappaaja" unohtaa kyllä täysin että heidän lapsistaan ollaan oltu huolissaan ihan viranomais tahoiltakin eikä pelkästään sukulaisten takia. Nyt tämä pyörä pyörii hänen selostuksissaan niin epäadekvaattien asioiden ympärillä. Koitetaan syyttää eri uskontoja ja ihan kuin nämä uskonnot saisi valtionkin puolelleen.
Ei olla oltu huolissaan viranomaistaholta paitsi maaliskuusta 2023 alkaen, kun perättömät raiskaus- ja pahoinpitelyväitteet esitettiin Marian siskojen Xxxxxx ja Xxxxxx toimesta Hämeen poliisille ja minut yritettiin vangita näihin valheisiin perustuen vailla mitään näyttöä sen jälkeen, kun olin ollut ensin 3 päivää pidätettynä Hämeen poliisivankilassa. Tähän saakka myös viranomaiset ovat pitäneet lahkon vuosia jatkuneita ilmoituksia kiusaamisena, mutta eivät ole siltikään tehneet asialle mitään. Miksi eivät ole? Viranomaisilla ei ole hajuakaan missä mennään. Suomessa pelkät keksityt tarinat riittävät näin radikaaleihin viranomaisten toimenpiteisiin.

Raamatussa jo aikoinaan Potifarin vaimo syytti Joosefia perättömästi raiskausyrityksestä, joten tämä on naisten ikiaikainen keino, kun oma tahto ei menekään läpi. Joosef heitettiin syyttömänä vankilaan vuosiksi näistä syytöksistä. Ei mitään uutta auringon alla.

Nimiä äksätty
-NILS-
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:21 pm Raamatussa jo aikoinaan Potifarin vaimo syytti Joosefia perättömästi raiskausyrityksestä, joten tämä on naisten ikiaikainen keino, kun oma tahto ei menekään läpi. Joosef heitettiin syyttömänä vankilaan vuosiksi näistä syytöksistä. Ei mitään uutta auringon alla.
Tästä nyt on vain Mooseksen kertomus, voi olla vain hyvä tarina tai sitten jos Joosef oikeasti istui egyptiläisessä vankilassa, niin saattaa olla myös ollut syyllinen, totuus on mahdoton saada selville noin vanhasta tapauksesta.
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

jokusen koira ressu kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:09 pm Jokohan saataisiin tänne joku Xxxxx ääneen.....
Nämä paskiaiset tuntien, he eivät uskalla sanaakaan julkisesti päästää. Toimivat juoruissa ja varjoissa samanhenkisten kanssa.
jokusen koira ressu
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja jokusen koira ressu »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 2:20 pm
jokusen koira ressu kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:09 pm Jokohan saataisiin tänne joku Xxxxx ääneen.....
Nämä paskiaiset tuntien, he eivät uskalla sanaakaan julkisesti päästää. Toimivat juoruissa ja varjoissa samanhenkisten kanssa.
No...
Aina kun keskustelu kuumenee niin ilmestyy tuoreita tilejä kommentoimaan...
Onko mitään tietoa olisko tuo Xxx Xxxxx sukua näille xxxxxx...

Nimiä äksätty
-NILS-
Sanahelinäkeiju
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Sanahelinäkeiju »

Mikä on näkemyksesi, miksi viranomaiset ovat tehneet myös lasuja?

Iltalehden (vai oliko se Ilta-Sanomat) uutisessa oli, että ette olisi käyneet katsomassa lapsia Ulvilassa pitkään aikaan, miksi ette?

Mitä itse nykyään ajattelet lopun ajoista, ovatko ne jo täällä? Onko Antikristus jo tullut?

Sinulla ei tietenkään ole mitään velvollisuutta vastata näihin, mutta yritän vain päästä tästä hyvin sekavasta uutisoinnista kärryille. Branhamilaisuutta pidän kyllä joka tapauksessa Raamatusta harhaanmenneenä oppina. Todella hyvä, että olette päässeet sieltä irtautumaan.
Älä mene Länsiselliin.
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 2:06 am
vanhellsing kirjoitti: Su Elo 11, 2024 1:58 am Vahvistui se että tämä isä "Lapsikaappaaja" on sellainen persoona joka osaa kertoa uskottavaa tarinaa omasta näkökulmastaan, ja osaa tuoda sen niin että helposti harhautuu kuuntelija uskomaan sen. Yllätyin että vaikka tiesin tämän etukäteen niin silti meinaan ostaa jotain tarinoita, kunnes taas havahdun. Mutta harvinaisen hyvä siinä, rispektiä siitä, mutta jonkinlainen sairaus tai joku mielenhäiriö kyseessä, toivottavasti joskus osaat nähdä maailmaa ennakkoluulottomasti tarkkaillen ja etsiä totuutta ilman valheita.
Meinaat herätä unesta, kunnes taas nukahdat uudelleen. Kun nukahdat takaisin, alat haukkumaan ja kyseenalaistamaan mielenterveyttä. Kuten jo totesin aiemmin, niin tämä on tyypillinen reaktio, kun argumentointi- ja ymmärryskyky loppuvat.

Jos uskoisit totuuden, niin se maksaa sinulle kaiken. Ihmiset eivät yleensä ole tätä hintaa valmiita maksamaan.

Minulla on kaikki pelissä joten siksikin sanoillani on painoarvoa. Onko sinulla kaikki pelissä? Mitä olet maksanut tai laittanut sanojesi painoksi? Minua ei haittaa luopua kaikesta Jeesuksen todistuksen tähden ja näin on jo elämässäni tapahtunutkin. Kohtaat vastustusta silloin kun teet oikein, jos teet väärin, ei sinua kukaan vastusta eikä tuomitse.

Olkoon elämäni todistus siitä, että Jeesus Kristus on Herra. Minä olen Jeesuksen todistaja.
Kiinnostaa tietää, miten löysit Jeesuksen ja huomasit hänen olevan oikea tie vaikka olet kasvanut Brahamilaisuudessa?
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

Minämies kirjoitti: Su Elo 11, 2024 9:45 am
”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 9:08 am
Minämies kirjoitti: Su Elo 11, 2024 7:25 am Aivan sama minkä värinen, tai mikä uskonto, niin mä tyypit on järjestään aivan sekaisin. Kuten sen nyt täältäkin saa taas huomata.

Tietenkin nämä kahjot tekee vielä eniten lapsiakin. Mahtavaa menoa!
Kun argumentointi- ja ymmärryskyky loppuvat, niin aletaan haukkumaan ja kyseenalaistamaan mielenterveyttä. Ei mitään uutta. Kuinkahan mones henkilö olet joka näin tekee jo pelkästään tässä viestiketjussa?

Minulle on ihan se ja sama mitä minusta ajatellaan, meidät on leimattu valheellisesti pahimmilla mahdollisilla nimillä joita rikoslaista tai sanakirjasta löytyy päämedioissa asti, joten viestissäsi ei ole mitään omaperäistä tai vaikuttavaa.

Jatkakaa unianne ja valheen tottelemista.

Totuus on raaka, brutaali ja julma asia, johon harva uskaltaa katsoa. Helpompi haukkua peloissaan niitä, jotka uskaltavat.

Jeesus on tie, totuus ja elämä. Joka uskoo Häneen saa elää. Tämä jumalaton kansa on luopunut totuudesta ja kaikesta hyvästä, mutta se ei tee evankeliumia tyhjäksi, vaan se on yhtä paljon voimissaan kuin alussa.

Jumalan valtakunta on tullut lähelle.
Seuraavaksi varmaan uskot joulupukkiin ja lentäviin poroihin, ehkä Peter Pan ja mikä mikä maa voisi toimia myös?
En ihmettele kyllä lainkaan, jos lasulla on asiaa. Toivottavasti seuraavat tiiviisti näitä kirjoituksia. Jos jutut on noin vauhdikkaita tuntemattomille täällä foorumilla, niin voi vain kuvitella mitä lapsiraukat on joutunut kuuntelemaan.
Tämä on kyllä erikoista, että usko Jeesukseen on suurennuslasin alla ja jopa lastensuojelulle se on syy pitää vähintäänkin outona. Miksei sama koske Allahia, Budhaa ja kaikkia muita uskontoja? Heidän kohdalla on uskonnon vapaus, jopa täällä meillä ristilippumme alla Suomessa.
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

jokusen koira ressu kirjoitti: Su Elo 11, 2024 10:54 am
”Lapsikaappaaja” kirjoitti: Su Elo 11, 2024 10:21 am
Rokkikoira kirjoitti: Su Elo 11, 2024 10:06 am

Mitä ovat nämä vastaavat tarinat millä lapset otettu huostaan? Liittyvätkö nekin seksuaalirikosepäilyihin tai väkivaltaisuuteen? Oletteko te saaneet pitää yhteyttä lapsiinne tai käyneet katsomassa heitä Ulvilassa?
Pelkäävät perhesurmaa, kun joku branhamilainen on sellaista lastensuojeluilmoituksessa 19.6.2023 heille valehdellut. Tästä syystä ilmeisesti juoksivat Norjaankin paniikissa meidän perässä kansainvälisillä etsintäkuulutuksilla. Olemme tehneet rikosilmoitukset poliisille ja toivon mukaan poliisi näihin tarinoihin nyt oikeasti puuttuu. Viranomaiset ovat täysin hattivatteja vailla omaa harkintaa.

Olen vaatinut jotain tolkkua viranomaisten toimintaan jo pitkään, mutta tyhjille seinille ovat minun pyyntöni kaikuneet. He tykkäävät kuunnella mieluummin branhamilaisten valheellisia tarinoita ja järjestellä draamaa niiden pohjalta.
Koska syytteet ja viranomaisten toiminta on ollut vakavaa...
Eikö asianajajasi osaa hakea oikeudesta päätöstä joku henkilön henkilöllisyyden selville saamisesta.
Pelkästään tekemällä rikosilmoituksen tällaisesta paikkansa pitämättömän ajojahdin järjestämisestä. Jonkun ilmoituksen pohjalta pitäisi aiheuttaa sen että asianosaisena olet oikeutettu saamaan selville kuka?
Tämän on käynnistänyt.
Jos taas tiedät kuka niin mikä estää hankkimasta tälle henkilölle hiukan julkisuutta?
Vastaukset löytyy ihan muutama sivu taaksepäin. Kannattaa lukea ainakin jonkun verran taaksepäin aina kun tulee uuteen ketjuun
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Myrskyluodon Maija kirjoitti: Su Elo 11, 2024 4:13 pm Kiinnostaa tietää, miten löysit Jeesuksen ja huomasit hänen olevan oikea tie vaikka olet kasvanut Brahamilaisuudessa?
Kai ne Branhamilaisetkin Jeesukseen uskoo, sen rinnalla tosin on se liikkeen perustaja ja vissiin aika vähän uusia saarnoja tehdään vaan kuunnellaan kasetilta Branhamin vanhoja opetuksia. Ja luetaan myös Branhamin vanhoja tekstejä, varmaan menee Raamatun edelle ne tekstit. Tuo mielikuva mulle on syntynyt.
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

vanhellsing kirjoitti: Su Elo 11, 2024 4:26 pm
Myrskyluodon Maija kirjoitti: Su Elo 11, 2024 4:13 pm Kiinnostaa tietää, miten löysit Jeesuksen ja huomasit hänen olevan oikea tie vaikka olet kasvanut Brahamilaisuudessa?
Kai ne Branhamilaisetkin Jeesukseen uskoo, sen rinnalla tosin on se liikkeen perustaja ja vissiin aika vähän uusia saarnoja tehdään vaan kuunnellaan kasetilta Branhamin vanhoja opetuksia. Ja luetaan myös Branhamin vanhoja tekstejä, varmaan menee Raamatun edelle ne tekstit. Tuo mielikuva mulle on syntynyt.
No joo, siis tarkoitan Jeesuksella juurikin tätä Raamatun Jeesusta. Ei mitään siitä poistettua tai siihen lisättyä, kuten aika monissa lahkoissa, esim mormoonit uskoo Jeesukseen mutta ovat tehneet Raamatun lisäksi uuden "ohjekirjasen", tai miksi sitä nimittäisi. Raamatussa kuitenki lukee, ettei siitä pidä mitään poistaman tai mitään siihen lisättämän.
Röllitär
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Röllitär »

Minä ainakin uskon Lapsikaapparin puheisiin. juu, uskonnollisenhabatuksen osaan suodattaa, mutta itsekin olen saanut vastata nimettömiin tekaistuiksi lopulta osoitettuihin lastensuojeluilmoituksiin - ja tiedän kuinka raskasta ja työlästä se on.
Oikeusvaltiossa olen uskonut, että niillä jotka heittävät niitä kiviä on näyttötaakka, mutta toisin se on… itse joudut itsesi todistamaan syyttömäksi, valitettavasti. Ihan normiarkea elävällä normituössäkäyvällä normikansalaisella sekin on haastavaa. Mitä jälkiä normaali arjesta jää, että voit osoittaa olevasi turvallinen aikuinen huollettavillesi?
Voimia taisteluusi. Toivon todella, että se loppuu jo pian <3
”Lapsikaappaaja”
Scooby-Doo

”Israelin kansan keskuudessa esiintyi kuitenkin myös vääriä profeettoja, ja samoin on teidänkin joukkoonne ilmestyvä vääriä opettajia. He salakuljettavat teidän keskuuteenne tuhoisia harhaoppeja, jopa kieltävät herransa, joka on ostanut heidät omikseen. Pian he kuitenkin saattavat itsensä tuhoon. Heidän irstasta menoaan lähtevät monet seuraamaan, ja näiden takia totuuden tie tulee häväistyksi. Ahneudessaan he pyrkivät käyttämään teitä hyväkseen esittämällä tekaistuja tarinoita. Mutta heille muinoin langetettu tuomio on yhä voimassa, heidän tuhonsa odottaa heitä.”
‭‭Toinen Pietarin kirje‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭

Jeesus on totuuden tie ja nämä Branhamin kaltaiset väärät profeetat ja niiden seuraajat sen totuuden tien häpäisevät. Kuitenkin näille väärille profeetoille langetettu tuomio on yhä voimassa ja heidän tuhonsa odottaa heitä.

Evankeliumi on yhtä vahva edelleen kuin se oli alussa eivätkä väärät profeetat ole mitätöineet totuuden tien vaikutusta minun elämääni.
Kurpa
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kurpa »

Röllitär kirjoitti: Ma Elo 12, 2024 12:25 am Minä ainakin uskon Lapsikaapparin puheisiin. juu, uskonnollisenhabatuksen osaan suodattaa, mutta itsekin olen saanut vastata nimettömiin tekaistuiksi lopulta osoitettuihin lastensuojeluilmoituksiin - ja tiedän kuinka raskasta ja työlästä se on.
Oikeusvaltiossa olen uskonut, että niillä jotka heittävät niitä kiviä on näyttötaakka, mutta toisin se on… itse joudut itsesi todistamaan syyttömäksi, valitettavasti. Ihan normiarkea elävällä normituössäkäyvällä normikansalaisella sekin on haastavaa. Mitä jälkiä normaali arjesta jää, että voit osoittaa olevasi turvallinen aikuinen huollettavillesi?
Voimia taisteluusi. Toivon todella, että se loppuu jo pian <3
Niin itseasiassa uskon minäkin, ja aiemmasta leukauluistani huolimatta en ole sitä mieltä että tuollainen uskonnollinen hörhöys olisi riittävä syy huostaanotolle - jos olisi, alkaisi valtava työnsarka just jokaisen hellariperheen kakarasta samoin perustein.

Sen taas tiedän lähipiiristä että riittävän monen ihmisen masinoimaan valheellisten ilmiotusten kampanjaan on todella vaikea vastata. Kun viranomaisilla on tapana nähdä aiemmat viranomaiskontaktoinnit ikään kuin raskauttavana, kun niitä alkaa kertymään - tämä on minulle sanottu myös viranomaistahoilta. Jos väärien ilmoitusten tekijöitä on tiivis porukka ja ilmoitukset jotakuinkin yhteneviä (eli operaatio suunniteltu) on valheiden todistaminen valheiksi käytännössä mahdotonta. Ja lastensuojeluviranomaisten toiminnan alkamiseen ei tarvitse puolestaan mitään todisteita, riittää se työntekijässä herännyt "huoli". Ja tämmöistä huolta voi takuulla levitellä väärin ilmoituksin tai vaikuttamalla virastojen ylimpiin tahoihin / johtohenkilöihin epävirallisesti. Siinä vaiheessa kun vääriä ilmoituksia on kymmeniä, huoli herää jo kuin automaattisesti jo niiden määrän vuoksi.

Voimia toivon minäkin aloittajalle.
Homie I'm the one with the shotgun in the closet
Next to the glad bags full of chronic
Vastaa Viestiin