poliisikoiran pentu kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:38 pm
MrEhtivä kirjoitti: Pe Elo 16, 2024 10:01 pm
Ei kannata lähteä spekuloimaan kenenkään nimellä, joita ei ole virallisesti nimellä nimetty asian yhteydessä.
Nimeämällä täällä jonkun ihmisen, helposti rikkoo lakia. Suosittelen ottamaan yhteyttä KRP jos on joku henkilö mielessä "mahdollisena tekijänä"
Ei myöskään ketään yksilöä, ei me täältä tietsikoiden ja kännyköiden ääreltä semmoista keksitä. Ihmisiä on enemmänkin kuin vain 4 kpl, ja nämä neljä on jo poliisin taholta tutkittu ja epäilysten ulkopuolella. Voidaan vaan kerätä faktat mediasta, pitää ne mielessä ja päättää itse kukin, luottaako tiettyjen nimimerkkien ketjussa välittämään tietoon. Itse olen pitänyt mm. Boswellin viestejä luotettavina, koska hän tiesi ennen mediaa, että teko tapahtui uhrin syntymäpäivänä. Muistaakseni häneltä tai joltain toiselta postilaiselta tuli myös tiedonjyviä, että uhri jakoi lehtiä tultuaan suoraan omista synttärijuhlistaan, oli siviilivaatteissa (ei postin työvaatteissa) ja teko oli niin raaka, että häntä ei meinattu ensin edes tunnistaa vaan luutiin keski-ikäiseksi.
Paljon puhuttu kolmiodraama ei muuten tapahtunut samassa talossa vaan jossain kauempana. Se oli jo eri lehdenjakajan aluettakin.
Jos siviilivaatteet pitää paikkaansa, niin hyökkääjä ei välttämättä edes tunnistanut lehdenjakajaksi.(Mikäli ei siis tuntenut entuudestaan.)
Emme tosiaan ratkaise rikosta täällä, sen tekee toivottavasti Poliisi.
Itse toivon jos ihan mieletön tuuri meillä, Poliisi voi tätä kautta saada "kylmään juttuun" jotain uutta näkökantaa ja ideoita. (olisi mahtavaa)
Muuten tämä on mukavaa spekulointia asioilla ja ajatusten jakamista "kotietsivät ry"
Olet oikeassa. Kolmiodraama tapahtui kauempana. Jos oikein luin tai käsitin "rivienvälistä" mitä asiasta kirjoitettu lehdissä. Kolmio draama tapahtui yli 1km mutta alle 2km päässä postinjakajan "murha" paikasta.
Uutta tietoa minulle, ettei ollut työvaatteet päällä! Tämä olisi minun teorialle eksän nyksä tyrmäys.
Tämä tieto hieman..vain hieman voisi selittää sen jonkun "hörhön" hyökkäyksen.
Mikäli hyökkääjä ei tunnistanut että oli postinjakaja joka tuli rapusta ulos.
-Jos tekijä oli menossa 6 d rappuun, ei ollut avaimia sinne koska unohtanut ne kotiin tai ei itse asunut kyseisessä osoitteessa mutta piti sinne kuitenkin päästä.
-Tekijä olisi voinut rappukäytävän ovella raivostua kun tämä "siviili" ei avannut/päästänyt ja esti hänen pääsynsä 6 d rappuun.
Tekijä mahdollisesti luuli postinjakajaa asukkaaksi 6 d osoitteessa tai vierailijaksi, koska ei ollut postinjakajan vaatteita.