Myönnän että ainakin mua joskus vituttaa ne kellon soittajat kun kävellen olen liikenteessä, häiritsevä ääni ja usein tarpeeton jos kävelen tienreunaa niin pääsevät turvallisesti ohi ilman kellon soittamistakin, joissakin tilanteissa ihan loogista on käyttää sitä. Käskynä nyt en sitä ota, päinvastoin, en ainakaan väistele jos joku kävelyretkeäni häiritsee turhaan.aumari kirjoitti: Su Elo 18, 2024 12:25 pmOlen huomannut, että kaikissa pyörissä ei ole ns. pirikelloa valmiina, eikä kaikki viitsi sitä itse hommata. Tai jos semmoinen on, niin sitä ei käytetä.JanitaSlim kirjoitti: Su Elo 18, 2024 11:02 am [quote=Rhietala post_id=1677880 time=1723959106
...
Ehkä joka kymmenes pyöräilijä ilmoittaa kellolla, että terve olisin menossa ohi, että tämä ei vaadi sinulta toimenpiteitä, mutta elä käänny eteen.
Aika huvittavaa ollut huomata, miten kaikki eivät pidä siitä kun ilmoitan pirikellolla olevani tulossa takaa. Ottavat sen jonkinlaisena käskynä (pois tieltä!) vaikka tarkoitus on estää vahinkoja.
EDIT: Ja usein rimpauttavat siinä korvan juuressa, jolloin en enään kerkisikään väistää.