Tällainen pitää aina nimetä vaikka lähes kaikki sopisivat jonkun näkökulmasta samaan rooliin. Ei mulla ole ainakaan Marsalkasta tällaista kuvaa, olen häneltä jotakin palautetta saanut ja ihan nettikeskusteluun sopivasti perusteltua kritiikkiä se on ollut. Paljon äsken mainittua naljailua olennaisempi taitolaji mun mielestä on kyky ottaa kaikenlaista palautetta vastaan, epäasiaperustaisen ja epäjohdonmukaisen kritiikin kohteeksi joutumisen voi aina tulkita positiivisestikin- säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita - vai mistä siinä nyt sitten yleensä kysymys on?synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Nimimerkki Marsalkka onkin Minfon virallinen inisevä persekärpänen ja pikkuhitleri.
Ärsyttää Murha.infossa->
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Taas allekirjoitan edellä olevat ja haluan lisätä vielä lisänä ihmeellisen joukkohysterian tietyissä jutuissa ja tiettyjen nimimerkkien ikioma show tietyissä ketjuissa.Jack the Ripper kirjoitti:Omituinen vihjailu ja hymistely. Erään nimimerkin erikoiskohtelu. Yleinen tason lasku Kauhajoen tapahtumien jälkeen...
^Minä en (allekirjoita). Ensin JTR kertoo vihjailun ärsyttävän ja mitä hän tekee seuraavassa lauseessaan? ("erään nimimerkin erikoiskohtelu"???-> kerro ihmeessä kenen ja miten/missä se ilmenee?).
Tasonlaskukysymyksiin mulla on aina tasan yksi ohje: Näytä esimerkkiä ja aloita sen tason nostaminen omilla teksteilläsi. Auttaa asiaa huomattavasti enemmän kuin tuollaisen yleiskritiikin kylväminen.
Tasonlaskukysymyksiin mulla on aina tasan yksi ohje: Näytä esimerkkiä ja aloita sen tason nostaminen omilla teksteilläsi. Auttaa asiaa huomattavasti enemmän kuin tuollaisen yleiskritiikin kylväminen.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Kannattaisi varmaan sinunkin vähän miettiä, ennenkuin kyselet tyhmiä.
Eiköhän se ole kaikille aktiiviminfolaisille selvä, että tuo erikoiskohtelua osakseen saava keskustelija on nimimerkki markja, jonka annetaan kiroilla ja vittuilla mielin määrin melkein missä vaan osiossa (kun toisille se sallitaan vain Lautamiehissä)
Oikaiskaa toki, jos olen väärässä. Nyt tietysti joku älähtää, että kyseessähän on Marsalkka, mutta sen mä kiistän sillä perusteella, että Marsalkan vittuilut on ihan liian absurdeja, jotta niitä kukaan ottaisi vakavasti
Eiköhän se ole kaikille aktiiviminfolaisille selvä, että tuo erikoiskohtelua osakseen saava keskustelija on nimimerkki markja, jonka annetaan kiroilla ja vittuilla mielin määrin melkein missä vaan osiossa (kun toisille se sallitaan vain Lautamiehissä)
Oikaiskaa toki, jos olen väärässä. Nyt tietysti joku älähtää, että kyseessähän on Marsalkka, mutta sen mä kiistän sillä perusteella, että Marsalkan vittuilut on ihan liian absurdeja, jotta niitä kukaan ottaisi vakavasti
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Voi kauhiamaija turjukka kirjoitti:^Kannattaisi varmaan sinunkin vähän miettiä, ennenkuin kyselet tyhmiä.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi