Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kirsi
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

synkempi hautajaisvieras kirjoitti:Nimimerkki Marsalkka onkin Minfon virallinen inisevä persekärpänen ja pikkuhitleri.
Tällainen pitää aina nimetä vaikka lähes kaikki sopisivat jonkun näkökulmasta samaan rooliin. Ei mulla ole ainakaan Marsalkasta tällaista kuvaa, olen häneltä jotakin palautetta saanut ja ihan nettikeskusteluun sopivasti perusteltua kritiikkiä se on ollut. Paljon äsken mainittua naljailua olennaisempi taitolaji mun mielestä on kyky ottaa kaikenlaista palautetta vastaan, epäasiaperustaisen ja epäjohdonmukaisen kritiikin kohteeksi joutumisen voi aina tulkita positiivisestikin- säälin saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita - vai mistä siinä nyt sitten yleensä kysymys on?
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Murhainfo goes mammaforum (Välillä ainakin tuntuu siltä..)

Kuva
Setä
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Setä »

Bombay kirjoitti:Murhainfo goes mammaforum (Välillä ainakin tuntuu siltä..)
Tekeekö se minusta mamman jos en siedä vittuilua ihan jokaiselta pellelltä?
What's up, fuckers?
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Setä kirjoitti:Tekeekö se minusta mamman jos en siedä vittuilua ihan jokaiselta pellelltä?
Kyllä se mamman merkki on
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Setä kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Murhainfo goes mammaforum (Välillä ainakin tuntuu siltä..)
Tekeekö se minusta mamman jos en siedä vittuilua ihan jokaiselta pellelltä?
Ke? Emmä susta puhunut, enkä oikeastaan kenestäkään tarkasta henkilöstä enkä edes vittuilustakaan.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Älä yritä. Puhuit Kyllistä kuitenkin.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllistä nyt ei kukaan viisas ainakaan pahaa voisi puhua, saati sitten tällainen tyhmempi, joten ole rauhassa vaan Kylli, olet idolini.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Se että rivien välistä yritetään henk.koht vittuilua jollekkin.
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Omituinen vihjailu ja hymistely. Erään nimimerkin erikoiskohtelu. Yleinen tason lasku Kauhajoen tapahtumien jälkeen... :x
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jack the Ripper kirjoitti:Omituinen vihjailu ja hymistely. Erään nimimerkin erikoiskohtelu. Yleinen tason lasku Kauhajoen tapahtumien jälkeen... :x
Taas allekirjoitan edellä olevat ja haluan lisätä vielä lisänä ihmeellisen joukkohysterian tietyissä jutuissa ja tiettyjen nimimerkkien ikioma show tietyissä ketjuissa.
Kirsi
Neuvoja-Jack

^Minä en (allekirjoita). Ensin JTR kertoo vihjailun ärsyttävän ja mitä hän tekee seuraavassa lauseessaan? ("erään nimimerkin erikoiskohtelu"???-> kerro ihmeessä kenen ja miten/missä se ilmenee?).

Tasonlaskukysymyksiin mulla on aina tasan yksi ohje: Näytä esimerkkiä ja aloita sen tason nostaminen omilla teksteilläsi. Auttaa asiaa huomattavasti enemmän kuin tuollaisen yleiskritiikin kylväminen.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Kannattaisi varmaan sinunkin vähän miettiä, ennenkuin kyselet tyhmiä.

Eiköhän se ole kaikille aktiiviminfolaisille selvä, että tuo erikoiskohtelua osakseen saava keskustelija on nimimerkki markja, jonka annetaan kiroilla ja vittuilla mielin määrin melkein missä vaan osiossa (kun toisille se sallitaan vain Lautamiehissä)

Oikaiskaa toki, jos olen väärässä. Nyt tietysti joku älähtää, että kyseessähän on Marsalkka, mutta sen mä kiistän sillä perusteella, että Marsalkan vittuilut on ihan liian absurdeja, jotta niitä kukaan ottaisi vakavasti :lol:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kirsi
Neuvoja-Jack

maija turjukka kirjoitti:^Kannattaisi varmaan sinunkin vähän miettiä, ennenkuin kyselet tyhmiä.
Voi kauhia :D. No olisi toden totta pitänyt ja ehdottomasti ainakin kannattanut vähän miettiä, eikä välttämättä ihan vähäänkään. Mulla on sentään sellainen mottokin, että "keskity olennaiseen" ja tuollainen asia ei ole jäänyt haaviin. On se...:roll:
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No nyt kyllä ärsyttää, miten hienosti otit kritiikkini vastaan 8) Taidat olla älykkäämpi kuin luulinkaan.... ....kele :wink:

Oikeesti mua ärsyttää minfossa se, että pitää melkein keksimällä keksiä ärsyttäviä asioita :evil:

-on tää vaan ärsyttävän ihana foorumi-
Kirsi
Neuvoja-Jack

Asiaan palatakseni, vaikuttaisiko nimimerkki markjan väitettyyn erikoiskohteluun jollainlailla se, että hän nickinsä ohella esittää allekirjoituksessaan reilusti oman nimensä eikä siis keskustele ja "keskustele" puun takaa anonyymisti, nickinsä suojista - mistä periaatteellinen hatunnosto hänelle.
Lukittu