Collie

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Collie

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Tämän ketjun tarkoitus ei ole dissata kyseistä kirjoittajaa, mutta kun kaveri vaatimalla vaati referointia, niin pakko oli avata ketju. Kun ei sopivaa muuten ollut.
Collie kirjoitti: La Elo 17, 2024 2:11 am
Eiköhän vaalien tulos ole jo päätetty ja Horrible Harris on seuraava presidentti.
Collie kirjoitti: La Elo 03, 2024 6:39 pm Shapirohan on heidän mielestään 'äärioikeistolainen natsi'? Tai mitä kaikkia termejä heilllä nyt on käytössä eri mieltä oleville. Itse veikkaan, että valitsisi jonkun laitavasemmistolaisen hörhön esim. 'The Squadista'.
Collie kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 9:44 pm Tajuaakohan Biden edes minkälaista pellehermannia ja sirkusväkeä hänen hallituksessaan on tällä hetkellä palkattuna.
Collie kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 9:53 pm
Samaan aikaan joissain demareiden osavaltioissa sallitaan peruuttamattomat 'sukupuolenvaihdokseen' tähtäävät hormonihoidot pikkulapsille ja vanhempia kielletään puuttumasta asiaan jne. muuta paskaa. Heitä kiinnostaa enemmän poliittinen transagenda kuin lapsien terveys ja mielenterveys. Demarien persläpien ja liittolaistensa ajama transurosten kilpailemisen salliminen naisten urheilusarjoissa, joka aiheuttaa täysin tarpeettomia loukkaantumisia ei sekään edistä millään lailla naisten ja äitien terveyttä.
Tuossa nyt viimeiseltä parilta kuukaudelta muutama. Lisääkin löytyy vaikka kuinka paljon tarvitsee, mutta tuskin tarvitsee.

Voihan nuo kaikki kuitata "vain mielipiteiksi". Mutta kun tuon tyylisiä on aika helvetisti, eikä yhtä ainutta jossa arvostellaan Trumpia tai Trumpin leiriä edes puolella sanalla.

Tuossa sun viestihistoriaa kun tsekkailin, niin selvisi kyllä, että miksi niin hanakasti laitoit tässäkin asiassa hanttiin. Olet tehnyt sitä ahkerasti ennenkin. Ja se on ihan OK, mutta älä perkele enää vihjaile, että olisin vihervasemmistoa. Olet tehnyt sen jo monasti, ja mä olen kyllä todella kaukana sellaisesta. Voisin jopa veikata, että olen nuivempi kuin sinä.

En haittamaahanmuutosta todellakaan pidä, vihreät vituttaa yli kaiken ja kyrsii myös esimerkiksi mustien rikollisuuden valkopesu USA:ssa. Samoin BLM on aivan perseestä. Ja Al Sharpton. Ja Antifa.

En vaan noita näkemyksiä täällä jaa, enkä taas tämän jälkeen tule kovin helpolla aiheita sivuamaan. Syynä ensinnäkin se, että noista aiheista ei saa edes semijärkevää keskustelua yrittämälläkään, ja toiseksi se, että foorumin suvakkiarmeija on liian iso ja aktiivinen.
Even Steven

Re: Collie

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

On sairasta että olet huolissasi Collien sanomisista kolmannessa kohdassa mutta et puhu lapsista lainkaan, joista ensin mainittu on huolissaan kuten minäkin ja kaikki muut paitsi mielisairaat demokraatit, joita te puolustatte päivästä toiseen.
Even Steven

*neljännessä kohdassa.
Hank Voight

Pakko näemmä vääntää rautalankaa sen varalta, että joku on yhtä tyhmä kuin eräs. En kyllä usko että on, mutta varmuuden vuoksi. Oleellistahan siis ei noissa ole asia, vaan asenne. On munkin mielestä pimeää esimerkiksi se, että transurokset kilpailee naisten sarjoissa. No, ehkä tuon kaikki muut tajuaa paitsi se joukon tyhmin.

Hiukan kyrsii koko ketju. Mutta kun vaatimalla vaadittiin referenssiä, niin pakko se oli. En mä ole kuten nuo pari muuta nuijaa, jotka väittää kaikenmoista ja vittuilee kun kysytään perusteluja.

Eikä tosiaan ole sanomiset ongelma ensinkään, olen itse asiassa monista asioista samaa mieltä kuin sä. Aiheet vaan on sellaisia, kuten mainitsin, etten halua koskea niihin pitkällä tikullakaan.
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: To Elo 22, 2024 12:24 pm Oleellistahan siis ei noissa ole asia, vaan asenne.
Itse koen tämänkin asian täysin eri tavalla, eikä haukkumisesi haavaa tee. Kuinka edes voit sanoa noin?
Even Steven

Hank Voight kirjoitti: To Elo 22, 2024 12:24 pm Pakko näemmä vääntää rautalankaa sen varalta, että joku on yhtä tyhmä kuin eräs. En kyllä usko että on, mutta varmuuden vuoksi. Oleellistahan siis ei noissa ole asia, vaan asenne. On munkin mielestä pimeää esimerkiksi se, että transurokset kilpailee naisten sarjoissa. No, ehkä tuon kaikki muut tajuaa paitsi se joukon tyhmin.
Ei sanaakaan lapsista edelleenkään.
Marokon Kauhu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Hupaisaa.

Minfon toiseksi väsyttävin kirjoittaja avaa ketjun, jossa oletetusti haukutaan minfon tällä hetkellä ärsyttävintä jankuttajasuvakkia, Collieta.

Onneksi en näe kummankaan tekstejä, kun ne on estolistallani :mrgreen:
  • Väestönvaihto
  • Turhanpaikan hakijat
  • Kotoutumisteollisuus
  • VOK - business
  • Partalapset
  • Huonolaatuiset mamut
  • Islamisaatio
Collie
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Collie »

Hank Voight kirjoitti: To Elo 22, 2024 2:02 am Tämän ketjun tarkoitus ei ole dissata kyseistä kirjoittajaa, mutta kun kaveri vaatimalla vaati referointia, niin pakko oli avata ketju. Kun ei sopivaa muuten ollut.
Collie kirjoitti: La Elo 17, 2024 2:11 am
Eiköhän vaalien tulos ole jo päätetty ja Horrible Harris on seuraava presidentti.
Collie kirjoitti: La Elo 03, 2024 6:39 pm Shapirohan on heidän mielestään 'äärioikeistolainen natsi'? Tai mitä kaikkia termejä heilllä nyt on käytössä eri mieltä oleville. Itse veikkaan, että valitsisi jonkun laitavasemmistolaisen hörhön esim. 'The Squadista'.
Collie kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 9:44 pm Tajuaakohan Biden edes minkälaista pellehermannia ja sirkusväkeä hänen hallituksessaan on tällä hetkellä palkattuna.
Collie kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 9:53 pm
Samaan aikaan joissain demareiden osavaltioissa sallitaan peruuttamattomat 'sukupuolenvaihdokseen' tähtäävät hormonihoidot pikkulapsille ja vanhempia kielletään puuttumasta asiaan jne. muuta paskaa. Heitä kiinnostaa enemmän poliittinen transagenda kuin lapsien terveys ja mielenterveys. Demarien persläpien ja liittolaistensa ajama transurosten kilpailemisen salliminen naisten urheilusarjoissa, joka aiheuttaa täysin tarpeettomia loukkaantumisia ei sekään edistä millään lailla naisten ja äitien terveyttä.
Tuossa nyt viimeiseltä parilta kuukaudelta muutama. Lisääkin löytyy vaikka kuinka paljon tarvitsee, mutta tuskin tarvitsee.

Voihan nuo kaikki kuitata "vain mielipiteiksi". Mutta kun tuon tyylisiä on aika helvetisti, eikä yhtä ainutta jossa arvostellaan Trumpia tai Trumpin leiriä edes puolella sanalla.

Tuossa sun viestihistoriaa kun tsekkailin, niin selvisi kyllä, että miksi niin hanakasti laitoit tässäkin asiassa hanttiin. Olet tehnyt sitä ahkerasti ennenkin. Ja se on ihan OK, mutta älä perkele enää vihjaile, että olisin vihervasemmistoa. Olet tehnyt sen jo monasti, ja mä olen kyllä todella kaukana sellaisesta. Voisin jopa veikata, että olen nuivempi kuin sinä.

En haittamaahanmuutosta todellakaan pidä, vihreät vituttaa yli kaiken ja kyrsii myös esimerkiksi mustien rikollisuuden valkopesu USA:ssa. Samoin BLM on aivan perseestä. Ja Al Sharpton. Ja Antifa.

En vaan noita näkemyksiä täällä jaa, enkä taas tämän jälkeen tule kovin helpolla aiheita sivuamaan. Syynä ensinnäkin se, että noista aiheista ei saa edes semijärkevää keskustelua yrittämälläkään, ja toiseksi se, että foorumin suvakkiarmeija on liian iso ja aktiivinen.
En kyllä löytänyt noista kirjoituksista väittämiäsi 'vahvoja antipatioita' tai 'syvää inhoa' Harrisia tai demokraatteja kohtaan. Taidat olla vain erityisen herkkä tai, kuten kirjoitin jo aiemmin, keksit omassa päässäsi 'rivien välistä' mitä muut mielestäsi kirjoittavat tai ovat mieltä? Tuo on yleinen toimintatapa vihervassareille.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Hank Voight

No nyt on sitten asia valmis.
Hank Voight

Brass kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 2:25 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 12:10 pm
Ja vaikka tuossa damfin jo auttoikn, niin kaivoinpa sitten linkin, josta jankutus ei tuntunut loppuvan. Tässä:

https://truthsocial.com/@realDonaldTrum ... 6922600265

Olipa kerrassaan älytöntä jankkaamista. Tasan viimeinen kerta kun lähden tuollaiseen mukaan.
Tuo toimintatapa on suoraan trollauksen käsikirjasta. Puututaan täysin mitättömiin yksityiskohtiin ja jankatasan kyllästymiseen asti. Eräs "Ei Trumpin" kannattaja on tässä aivan mestari. "En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päin vastoin".
Brassin tarjoaman tyhjentävän perustelun myötä pääset mun pienelle, mutta arvovaltaiselle ignorelistalle, yhdessä muutaman sekoboltsin kanssa. Aika hyvä suoritus, kun et kuitenkaan kuulu varsinaisiin sekopäihin.

Anyways, lähinnä siksi ylipäätään ilmoitan, ettei tarvitse ihmetellä miksen vastaa.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Ei riitä huuruisuudessa alkuunkaan!

Suosittelen, että otatte nyt elämätehtäväksi loggausten kyttäämisen. Se vaatii paljon, mutta antaa enemmän! Siihen päälle taulukointia ja käppyrää.
Mitä te dorkat dorkailette?
Collie
Perry Mason

damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 8:18 am Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Collie
Perry Mason

damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 11:31 pm
Collie kirjoitti: To Syys 05, 2024 8:32 pm
damfin kirjoitti: To Syys 05, 2024 8:18 am Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
Aivan, minulle on omakin ketju täällä, eli ennen tuota minulle nillittämistäsi olisit voinut siirtää viestin tänne, no ei hätää, minä tein sen puolestasi.
Tämähän lähti liikkeelle tästä:
Collie kirjoitti: Ke Syys 04, 2024 10:32 pm
damfin kirjoitti: Su Syys 01, 2024 9:08 am Sitä voisi tosiaan kysyä Tiinas nimimerkiltä jonka olen ilmeisesti sen verran jauhottanut korona-ketjussa että se on jäänyt kaivelemaan, ja nuo viestit voisi toki siirtää johonkin toiseen ketjuun.
Sullahan on omakin ketju täällä näköjään.
Eli jotenkin tuo logiikkasi vastauksen siirtämisestä sinun ketjuusi konttaa melkoisessa kuralammikossa, niin katsoin paremmaksi siirtää takaisin tänne koska tämähän käsitteli sitä että miksi minua koskeva keskustelu oli tuolla Hankin ketjussa.
Katsoin paremmaksi siirtää keskustelun takaisin tänne, koska jostain syystä tuo logiikkasi konttaa, jossa kritisoit minua, eli hyväntahtoista sanansaattajaa ja viestintuojaa, joka on täysin sivullinen tähän teidän kuralammikon nujakkaanne.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

No nyt olet kieltämättä oikeassa ketjussa, kuulostat tuolla matkimisellasi ihan joltain ala-asteen nulikalta joka väittelyssä häviölle jääneenä alkaa papukaijana matkimaan kaikkea hänelle sanottua :mrgreen:
Sverdlov
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Sverdlov »

Lyhyen lukaisemisen jälkeen sain jälleen vahvistusta näkemykselleni, että täällä haluttaisiin sallia vain tietynsuuntaisten mielipiteitten julkaiseminen. Kuten ylläpitokin on havainnut, muutamien nimimerkkien klaani haluaa selvästi vesittää ja mitätöidä kirjoituksia, jotka kyseenalaistavat nykyistä "yleistä mielipidettä" . Tämä tehdään viemällä asiaa sivuraiteelle pois varsinaisesta aiheesta. sekä aivan puhtaalla suun rääpimisellä, joka on mielestäni tökerö tapa, varsinkin, koska tämän sanotaan olevan keskustelupalsta.
Anteeksi nimimerkkini, mutta en tiedä mihin päin sen pitäisi viitata?
Vastaa Viestiin