Collie kirjoitti: La Elo 17, 2024 2:11 am
Eiköhän vaalien tulos ole jo päätetty ja Horrible Harris on seuraava presidentti.
Collie kirjoitti: La Elo 03, 2024 6:39 pm Shapirohan on heidän mielestään 'äärioikeistolainen natsi'? Tai mitä kaikkia termejä heilllä nyt on käytössä eri mieltä oleville. Itse veikkaan, että valitsisi jonkun laitavasemmistolaisen hörhön esim. 'The Squadista'.
Collie kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 9:44 pm Tajuaakohan Biden edes minkälaista pellehermannia ja sirkusväkeä hänen hallituksessaan on tällä hetkellä palkattuna.
Tuossa nyt viimeiseltä parilta kuukaudelta muutama. Lisääkin löytyy vaikka kuinka paljon tarvitsee, mutta tuskin tarvitsee.Collie kirjoitti: Pe Helmi 23, 2024 9:53 pm
Samaan aikaan joissain demareiden osavaltioissa sallitaan peruuttamattomat 'sukupuolenvaihdokseen' tähtäävät hormonihoidot pikkulapsille ja vanhempia kielletään puuttumasta asiaan jne. muuta paskaa. Heitä kiinnostaa enemmän poliittinen transagenda kuin lapsien terveys ja mielenterveys. Demarien persläpien ja liittolaistensa ajama transurosten kilpailemisen salliminen naisten urheilusarjoissa, joka aiheuttaa täysin tarpeettomia loukkaantumisia ei sekään edistä millään lailla naisten ja äitien terveyttä.
Voihan nuo kaikki kuitata "vain mielipiteiksi". Mutta kun tuon tyylisiä on aika helvetisti, eikä yhtä ainutta jossa arvostellaan Trumpia tai Trumpin leiriä edes puolella sanalla.
Tuossa sun viestihistoriaa kun tsekkailin, niin selvisi kyllä, että miksi niin hanakasti laitoit tässäkin asiassa hanttiin. Olet tehnyt sitä ahkerasti ennenkin. Ja se on ihan OK, mutta älä perkele enää vihjaile, että olisin vihervasemmistoa. Olet tehnyt sen jo monasti, ja mä olen kyllä todella kaukana sellaisesta. Voisin jopa veikata, että olen nuivempi kuin sinä.
En haittamaahanmuutosta todellakaan pidä, vihreät vituttaa yli kaiken ja kyrsii myös esimerkiksi mustien rikollisuuden valkopesu USA:ssa. Samoin BLM on aivan perseestä. Ja Al Sharpton. Ja Antifa.
En vaan noita näkemyksiä täällä jaa, enkä taas tämän jälkeen tule kovin helpolla aiheita sivuamaan. Syynä ensinnäkin se, että noista aiheista ei saa edes semijärkevää keskustelua yrittämälläkään, ja toiseksi se, että foorumin suvakkiarmeija on liian iso ja aktiivinen.