Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kosti kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 1:25 am Varmaan sua huomenna väsyttää painaa niska limassa töitä.
Vertaan tätä kirjoitteluasi päiväkoti-ikäisten, Lassie -merkkisissä softshell-haalareissa rääkyvin räkäsuin huudettuihin, täysin mielipuolisiin hysteerisiin "huutonauruihin".
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Olen alkanut epäillä, että jatkuva valehtelu Putinin hyväksi saattaa aiheuttaa pahimman laatuista persesyöpää kun Ilja Janitskinkin kuoli siihen. Tuntuu, että monella muullakaan Putten hyväksi valehtelijalla ei henkinen eikä fyysinen terveys ole hyvissä kantimissa.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Even Steven kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:25 am
Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 1:21 am Juu, siis mä en piittaa pätkääkään mitä foorumin röllit suoltaa. Valettahan se on 99,9%. Ei mene edes toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska se ei pääse siihen ensimmäiseenkään korvaan ollenkaan (tavallaan myös ignorelista auttaa siinä).
En nyt ole ihan varma, mutta saattaa olla että kuulun näihin rölleihin teidän mielestänne. Sellainen tunne minua painaa ja kalvaa aamusta iltaan, mutta joka tapauksessa väite on niin paksunlainen että pyydänkin sinua esittämään todisteet tästä 99,9% väitöksestä.

Se ei liene sinulle minkäänlainen ongelma?
(ltmtxt tänne minne se kuuluu)
Kyllä, olet palstan pahin ryssärölli. Mutta sehän ei liikuta sua pätkääkään.
Ja ne todisteet saat etsiä itse. Presidentin kansliasta löytyy.
URSA
James Bond (Roger Moore)

Viesti Kirjoittaja URSA »

Hullu 666 kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:38 am
Sverdlov kirjoitti: La Elo 24, 2024 3:14 pm Nytkö siellä ojalla pelastetaan raakkuja minun rahoillani? Missäs ne kaiken osaavat ja kaikesta välittävät kaiken suojelijat ovat? Ne samat, jotka istuvat Heikinkadulla.
Missä ne ovat? Itsehän tässä jo vastasit, että istuvat Heikinkadulla. Tosin sekaannusta voi aiheuttaa se, että Heikinkatu muuttui vuonna 1942 Mannerheimintieksi. Eikä muuten pelasteta sinun rahoillasi.
Paljastui trollien pieni budjetti, kun Helsingin karttakin on korkeintaan 1940 -luvun alusta.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:46 am
Even Steven kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:25 am
Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 1:21 am Juu, siis mä en piittaa pätkääkään mitä foorumin röllit suoltaa. Valettahan se on 99,9%. Ei mene edes toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska se ei pääse siihen ensimmäiseenkään korvaan ollenkaan (tavallaan myös ignorelista auttaa siinä).
En nyt ole ihan varma, mutta saattaa olla että kuulun näihin rölleihin teidän mielestänne. Sellainen tunne minua painaa ja kalvaa aamusta iltaan, mutta joka tapauksessa väite on niin paksunlainen että pyydänkin sinua esittämään todisteet tästä 99,9% väitöksestä.

Se ei liene sinulle minkäänlainen ongelma?
(ltmtxt tänne minne se kuuluu)
Kyllä, olet palstan pahin ryssärölli. Mutta sehän ei liikuta sua pätkääkään.
Sillä tavalla, puhuit täyttä paskaa ja syytät minua, vitun trolli 😂😂😂
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

QwertyKeyboard kirjoitti: Ti Syys 03, 2024 9:24 am Olen alkanut epäillä, että jatkuva valehtelu Putinin hyväksi saattaa aiheuttaa pahimman laatuista persesyöpää kun Ilja Janitskinkin kuoli siihen.
Hyvä pointti. Ja asian todistanee sekin, että meikäläinen kun inhoaa Puttea ja kumppaneita, niin mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiin :P
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Jaa Eric penää taas todisteita. Aika hanakasti se sitä tekee, ottaen huomioon, että itse ei niitä koskaan pyydettäessäkään esitä. Mäkin olen kuulemma "hävinnyt" kymmeniä tai satoja kertoja, sekä puhunut jatkuvasti valheita. Mut eipä niitä vaan todeksi osoittamaan pysty.

Tai ei ainakaan pystynyt kun aikanaan useastikin kyselin.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:58 pm
Jaa Eric penää taas todisteita. Aika hanakasti se sitä tekee, ottaen huomioon, että itse ei niitä koskaan pyydettäessäkään esitä. Mäkin olen kuulemma "hävinnyt" kymmeniä tai satoja kertoja, sekä puhunut jatkuvasti valheita. Mut eipä niitä vaan todeksi osoittamaan pysty.

Tai ei ainakaan pystynyt kun aikanaan useastikin kyselin.
Ettekö vieläkään ole löytänyt Zelenskyn puhetta? Itse aloittaisin etsimisen presidentin kansliasta

Koitapas kaivella sitä muistiasi.
RL11/6
Watson itse

Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:52 pm mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiin
Jännästi täällä ryssätrolliketjussa tämä Korpisuttura näillä toisilla nimimerkeillä kertoilee perseleikeistään. Kyllä jokainen arvaa millainen "tähystys" oli kyseessä. Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.

Myös ulkoilualueet ovat tämän multinikki-Korpisutturaryssän "tähystyspaikkoja":

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cb5 ... 3e570a6a43
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 5:49 pm
Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:52 pm mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiin
Jännästi täällä ryssätrolliketjussa tämä Korpisuttura näillä toisilla nimimerkeillä kertoilee perseleikeistään. Kyllä jokainen arvaa millainen "tähystys" oli kyseessä. Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.

Myös ulkoilualueet ovat tämän multinikki-Korpisutturaryssän "tähystyspaikkoja":

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cb5 ... 3e570a6a43
Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin trollitehtaassa ohjelmoitu botti, joka on samalla jopa parhaiten suomen kieltä hallitseva nikki Minfossa.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:37 pm Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin
Unohdit kommentoida Ross Sullivanina..
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:41 pm
Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:37 pm Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin
Älä kerro kenellekään!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:42 pm
Älä kerro kenellekään!
Sinulla on mielisairauskirjosi dissosiatiivisena oireena tällä hetkellä vahva derealisaatio. Veikkaan nimimerkkiesi ristiriidan johtuvan siitä. Pyrit nyt pitämään itsesi hetken aikaa Korpisutturana. Jännä seurata milloin mielesi taas muuttuu enemmän maanisemmaksi.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:50 pm
Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:42 pm

Älä kerro kenellekään!
Sinulla on mielisairauskirjosi dissosiatiivisena oireena tällä hetkellä vahva derealisaatio. Veikkaan nimimerkkiesi ristiriidan johtuvan siitä. Pyrit nyt pitämään itsesi hetken aikaa Korpisutturana. Jännä seurata milloin mielesi taas muuttuu enemmän maanisemmaksi.
Nyt! Olen Lex Veritas!
bumi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja bumi »

RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 5:49 pm Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.
Kovin tuttu ympäristö kuulostaa olevan sinulle, kun näitä sinulle kerta paljastuu aina välillä. :lol:
Vastaa Viestiin