Vertaan tätä kirjoitteluasi päiväkoti-ikäisten, Lassie -merkkisissä softshell-haalareissa rääkyvin räkäsuin huudettuihin, täysin mielipuolisiin hysteerisiin "huutonauruihin".
Ryssätrollit palstalla
Re: Ryssätrollit palstalla
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Olen alkanut epäillä, että jatkuva valehtelu Putinin hyväksi saattaa aiheuttaa pahimman laatuista persesyöpää kun Ilja Janitskinkin kuoli siihen. Tuntuu, että monella muullakaan Putten hyväksi valehtelijalla ei henkinen eikä fyysinen terveys ole hyvissä kantimissa.
- Donald McRonald
- Christopher Lorenzo
(ltmtxt tänne minne se kuuluu)Even Steven kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:25 amEn nyt ole ihan varma, mutta saattaa olla että kuulun näihin rölleihin teidän mielestänne. Sellainen tunne minua painaa ja kalvaa aamusta iltaan, mutta joka tapauksessa väite on niin paksunlainen että pyydänkin sinua esittämään todisteet tästä 99,9% väitöksestä.Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 1:21 am Juu, siis mä en piittaa pätkääkään mitä foorumin röllit suoltaa. Valettahan se on 99,9%. Ei mene edes toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska se ei pääse siihen ensimmäiseenkään korvaan ollenkaan (tavallaan myös ignorelista auttaa siinä).
Se ei liene sinulle minkäänlainen ongelma?
Kyllä, olet palstan pahin ryssärölli. Mutta sehän ei liikuta sua pätkääkään.
Ja ne todisteet saat etsiä itse. Presidentin kansliasta löytyy.
Paljastui trollien pieni budjetti, kun Helsingin karttakin on korkeintaan 1940 -luvun alusta.Hullu 666 kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:38 amMissä ne ovat? Itsehän tässä jo vastasit, että istuvat Heikinkadulla. Tosin sekaannusta voi aiheuttaa se, että Heikinkatu muuttui vuonna 1942 Mannerheimintieksi. Eikä muuten pelasteta sinun rahoillasi.Sverdlov kirjoitti: La Elo 24, 2024 3:14 pm Nytkö siellä ojalla pelastetaan raakkuja minun rahoillani? Missäs ne kaiken osaavat ja kaikesta välittävät kaiken suojelijat ovat? Ne samat, jotka istuvat Heikinkadulla.
-
Even Steven
Sillä tavalla, puhuit täyttä paskaa ja syytät minua, vitun trolliDonald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:46 am(ltmtxt tänne minne se kuuluu)Even Steven kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:25 amEn nyt ole ihan varma, mutta saattaa olla että kuulun näihin rölleihin teidän mielestänne. Sellainen tunne minua painaa ja kalvaa aamusta iltaan, mutta joka tapauksessa väite on niin paksunlainen että pyydänkin sinua esittämään todisteet tästä 99,9% väitöksestä.Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 1:21 am Juu, siis mä en piittaa pätkääkään mitä foorumin röllit suoltaa. Valettahan se on 99,9%. Ei mene edes toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, koska se ei pääse siihen ensimmäiseenkään korvaan ollenkaan (tavallaan myös ignorelista auttaa siinä).
Se ei liene sinulle minkäänlainen ongelma?
Kyllä, olet palstan pahin ryssärölli. Mutta sehän ei liikuta sua pätkääkään.
-
Hank Voight
Hyvä pointti. Ja asian todistanee sekin, että meikäläinen kun inhoaa Puttea ja kumppaneita, niin mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiinQwertyKeyboard kirjoitti: Ti Syys 03, 2024 9:24 am Olen alkanut epäillä, että jatkuva valehtelu Putinin hyväksi saattaa aiheuttaa pahimman laatuista persesyöpää kun Ilja Janitskinkin kuoli siihen.
-
Hank Voight
Jaa Eric penää taas todisteita. Aika hanakasti se sitä tekee, ottaen huomioon, että itse ei niitä koskaan pyydettäessäkään esitä. Mäkin olen kuulemma "hävinnyt" kymmeniä tai satoja kertoja, sekä puhunut jatkuvasti valheita. Mut eipä niitä vaan todeksi osoittamaan pysty.Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:46 am
Tai ei ainakaan pystynyt kun aikanaan useastikin kyselin.
-
Even Steven
Ettekö vieläkään ole löytänyt Zelenskyn puhetta? Itse aloittaisin etsimisen presidentin kansliastaHank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:58 pmJaa Eric penää taas todisteita. Aika hanakasti se sitä tekee, ottaen huomioon, että itse ei niitä koskaan pyydettäessäkään esitä. Mäkin olen kuulemma "hävinnyt" kymmeniä tai satoja kertoja, sekä puhunut jatkuvasti valheita. Mut eipä niitä vaan todeksi osoittamaan pysty.Donald McRonald kirjoitti: To Syys 05, 2024 10:46 am
Tai ei ainakaan pystynyt kun aikanaan useastikin kyselin.
Koitapas kaivella sitä muistiasi.
Jännästi täällä ryssätrolliketjussa tämä Korpisuttura näillä toisilla nimimerkeillä kertoilee perseleikeistään. Kyllä jokainen arvaa millainen "tähystys" oli kyseessä. Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:52 pm mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiin
Myös ulkoilualueet ovat tämän multinikki-Korpisutturaryssän "tähystyspaikkoja":
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cb5 ... 3e570a6a43
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin trollitehtaassa ohjelmoitu botti, joka on samalla jopa parhaiten suomen kieltä hallitseva nikki Minfossa.RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 5:49 pmJännästi täällä ryssätrolliketjussa tämä Korpisuttura näillä toisilla nimimerkeillä kertoilee perseleikeistään. Kyllä jokainen arvaa millainen "tähystys" oli kyseessä. Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.Hank Voight kirjoitti: To Syys 05, 2024 4:52 pm mulla oli perse priimakunnossa kun tuossa taannoin tähystettiin. No, paksusuolen tähystyshän se oli, mut komeempaa sanoa, että perse tähystettiin
Myös ulkoilualueet ovat tämän multinikki-Korpisutturaryssän "tähystyspaikkoja":
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cb5 ... 3e570a6a43
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Unohdit kommentoida Ross Sullivanina..Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:37 pm Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Älä kerro kenellekään!RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:41 pmUnohdit kommentoida Ross Sullivanina..Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:37 pm Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Sinulla on mielisairauskirjosi dissosiatiivisena oireena tällä hetkellä vahva derealisaatio. Veikkaan nimimerkkiesi ristiriidan johtuvan siitä. Pyrit nyt pitämään itsesi hetken aikaa Korpisutturana. Jännä seurata milloin mielesi taas muuttuu enemmän maanisemmaksi.Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:42 pmÄlä kerro kenellekään!RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:41 pmUnohdit kommentoida Ross Sullivanina..Korpisoturi kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:37 pm Jokainen vähänkin fiksumpi nikki ymmärtää Korpisutturaryssän olevan Pietarin
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Nyt! Olen Lex Veritas!RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 9:50 pmSinulla on mielisairauskirjosi dissosiatiivisena oireena tällä hetkellä vahva derealisaatio. Veikkaan nimimerkkiesi ristiriidan johtuvan siitä. Pyrit nyt pitämään itsesi hetken aikaa Korpisutturana. Jännä seurata milloin mielesi taas muuttuu enemmän maanisemmaksi.
Kovin tuttu ympäristö kuulostaa olevan sinulle, kun näitä sinulle kerta paljastuu aina välillä.RL11/6 kirjoitti: To Syys 05, 2024 5:49 pm Näitä tämän "tähystyspaikkoja" paljastuu aina välillä c-luokan kansalaisten kaatopaikkoina pitämien metsä- ja tukkiautoteiden kääntöpaikoilta.