Hank Voight

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Collie
Perry Mason

Re: Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Collie »

Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:31 am
Collie kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:28 am
Donald McRonald kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:09 am Olen tainnut jo aikaisemmin sanoa, että minusta ei saa vihervassaria tekemälläkään.
Noinhan se taisi sanoa mm. Tackleberry, PaxCow, Likeavirgin ja JanitaSlimkin.
Ai? Oletko heitäkin haukkunut vihervassariksi? He eivät sitten ilmeisesti arvostaneet sitä. Vaikka jotkut heistä ovat kyllä idiootteja.
Nyt taas luetun ymmärtäminen takkuilee siellä teillä. Vai tarkoititko, onko teitä haukuttu vihervassareiksi.
Kurpa kirjoitti: La Marras 23, 2024 8:41 pm On taas niin viisaita kommentteja. Ketä vittua kiinnostaa onko se joku demari, kun puhutaan valtuustotason poliitikoista eikä mistään kansanedustajasta edes. Se on vaan joku tavis.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Hohhoijaa. Lausupa runo.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kerros nyt omin sanoin miten määrittelet vihervassarin? Siihen riittänee se, että pitää Trumpia ja MAGA:n kovinta siipeä taylorgreeneineen ääliöinä?

Jos ei riitä, niin kerro ihmeessä miten esimerkiksi mut tai Ronaldin voisi mitenkään määritellä vihervassareiksi?

Tää on joteskin niin epätodellista. Parillakin foorumilla mulle on tarjoiltu rasistikorttia kun olen puhunut noista asioista enemmän, ja nyt sitten täällä yks ilmoittaa vihervassariksi.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Ti Syys 10, 2024 1:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kohta ketjuun varmaankin ilmaantuu tukinimimerkkejä kertoilemaan kuinka hampparihahmo ei ole osa multinimimerkkeilijän nimimerkkilaumaa, vaan ihan erillinen nimimerkki, eikä edes ole kirjoilla samalla tunturilla missä muut nimimerkit.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kotimaisesta politiikasta en pahemmin jaksa jauhaa, mutta jos jauhaisin, niin olisi kyllä tullut selväksi millaisena syöpänä Vihreitä pidän. Yhdessä vanhojen kaverien keskusteluryhmässä puhutaankin virheistä, ei vihreistä.

Omassa elämässäkin teen lähes kaiken päinvastoin mitä ne esittävät. Mä oon varma että Colliekin esimerkiksi lajittelee enemmän kuin minä. Vähempää ei ainakaan voi.

Sähköauto on vuosikausia ollut, mutta sekin ihan käytännön syistä. Plus että eihän se edes taida olla mitenkään ekoa, ainakaan enää. Ainakin käyttöveroa nostavat. Ja hyvä jos ei ole, ekoa siis. Mitä vähemmän sitä leimaa, sitä parempi.

Vihreiltä ei ole kuulunut yhtään edes etäisesti järkevää ulostuloa sitten 80- tai 90-luvun. Ja helvetin vähän Vasemmistoliitoltakaan, ne eivät vaan jostain syystä herätä niin paljon tunteita. Kyllä se on Vihreät jonka vuoksi kärvistellään pahvipillien kanssa, hyvin toimiva polttolaitos ajettiin Turussakin alas ja piha on täynnä eri sortin lajittelupönttöjä. Mulle riittää niistä se yksi.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:44 am Kohta ketjuun varmaankin ilmaantuu tukinimimerkkejä kertoilemaan kuinka hampparihahmo ei ole osa multinimimerkkeilijän nimimerkkilaumaa, vaan ihan erillinen nimimerkki, eikä edes ole kirjoilla samalla tunturilla missä muut nimimerkit.
No nyt valuu Raisa-Ljudmilalla taas kakkaa suupielistä. Mitä tästä on sanottu? Nyt se käsi pois sieltä vaipasta ja mars kakkalle ja pesulle. Sitten Raisa-Ljudmila menee kiltisti nukkumaan, ettei henkilökunnan tarvitse taas tulla laittamaan lepositeitä. Muistatko miten kävi edellisellä kerralla? Niin, se kellarin pimeä selli ei ole kiva paikka.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:44 am Kohta ketjuun varmaankin ilmaantuu tukinimimerkkejä kertoilemaan kuinka hampparihahmo ei ole osa multinimimerkkeilijän nimimerkkilaumaa, vaan ihan erillinen nimimerkki, eikä edes ole kirjoilla samalla tunturilla missä muut nimimerkit.
Rajsa-Ljudmila on hyvä ja kaivaa tukinikkinsä perseestään. Tars ottaa Molla-Maija naftaliinista kertomaan kuinka oivaltavia kirjoituksia Rajsa-Ljudmilan kiukkuesseet ovat. "Raikas tuulahdus kansallissosialistista filosofiaa ja näkemyksiä", vai miten se paskapuhe menikään?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Jännä nähdä tuleeko hampparihahmo ennen Kostia ja Ross Sullivania..
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:58 pm Jännä nähdä tuleeko hampparihahmo ennen Kostia ja Ross Sullivania..
Hampparihahmohan on juuri edellä kommentoinut. Raisa-Ljudmilan jutut ovat sekavia. Eilen hän kertoi, että hampparihahmo tulee aina vasta lopuksi.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Seuraavana tulee Kosti tai hampparihahmo? Tai välissä esiinnyt Korpisutturana?
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:53 pm Seuraavana tulee Kosti tai hampparihahmo? Tai välissä esiinnyt Korpisutturana?
Hoida itsellesi psykoosilääkitys.
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:15 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:53 pm Seuraavana tulee Kosti tai hampparihahmo? Tai välissä esiinnyt Korpisutturana?
Kuulemani mukaan tuon sarjan lääkkeillä ei ole suotuisia vaikutuksia testosteronin tuotantoon lisäävässä määrin.
RL11/6
Watson itse

Ehdotat psykoosilääkitystä minulle, mutta et huomioi allekirjoitustasi, jossa annat valheellisesti muille ymmärtää jonkun raiskanneen omia sukulaisiaan. Miksi haluat levittää valheita?
Knobster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 1:54 am Kotimaisesta politiikasta en pahemmin jaksa jauhaa, mutta jos jauhaisin, niin olisi kyllä tullut selväksi millaisena syöpänä Vihreitä pidän. Yhdessä vanhojen kaverien keskusteluryhmässä puhutaankin virheistä, ei vihreistä.

Omassa elämässäkin teen lähes kaiken päinvastoin mitä ne esittävät. Mä oon varma että Colliekin esimerkiksi lajittelee enemmän kuin minä. Vähempää ei ainakaan voi.

Sähköauto on vuosikausia ollut, mutta sekin ihan käytännön syistä. Plus että eihän se edes taida olla mitenkään ekoa, ainakaan enää. Ainakin käyttöveroa nostavat. Ja hyvä jos ei ole, ekoa siis. Mitä vähemmän sitä leimaa, sitä parempi.

Vihreiltä ei ole kuulunut yhtään edes etäisesti järkevää ulostuloa sitten 80- tai 90-luvun. Ja helvetin vähän Vasemmistoliitoltakaan, ne eivät vaan jostain syystä herätä niin paljon tunteita. Kyllä se on Vihreät jonka vuoksi kärvistellään pahvipillien kanssa, hyvin toimiva polttolaitos ajettiin Turussakin alas ja piha on täynnä eri sortin lajittelupönttöjä. Mulle riittää niistä se yksi.
Miksi ihmeessä et lajittele kun voit? Vihreiden takia? Kuulostaa hieman omituiselta.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 8:56 pm
Ehdotat psykoosilääkitystä minulle, mutta et huomioi allekirjoitustasi, jossa annat valheellisesti muille ymmärtää jonkun raiskanneen omia sukulaisiaan. Miksi haluat levittää valheita?
Hän on itse "valheellisesti" näin antanut ymmärtää. En osaa sanoa onko kertomansa totta.
Vastaa Viestiin