+ vituiksmän ja Stendari nyt ainakin.OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 2:58 am Helevata kun enää en muista keitä kaikkia nimimerkkejä minä olen. Muistaakseni niitä oli parhaimmillaan ainakin 5 koska vietän palstalla kuulemma 24 tuntia/vrk ilman elämää. Sikis ja Blörö niitä multinikkejäni täysin kiistämättömästi paljasteli.![]()
Muistan vain tuon että olen Blörön mukaan Honey_Badger.
Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein
-
Even Steven
Re: Nimimerkki Damfin - dumbeista dumbein
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Kiitokset.Even Steven kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 10:11 am+ vituiksmän ja Stendari nyt ainakin.OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 2:58 am Helevata kun enää en muista keitä kaikkia nimimerkkejä minä olen. Muistaakseni niitä oli parhaimmillaan ainakin 5 koska vietän palstalla kuulemma 24 tuntia/vrk ilman elämää. Sikis ja Blörö niitä multinikkejäni täysin kiistämättömästi paljasteli.![]()
Muistan vain tuon että olen Blörön mukaan Honey_Badger.
Vielä oli joku muukin.
-
Even Steven
ukrainewarreporter tmv. Perkele en muista enää tai tällä hetkellä.OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 2:28 pmKiitokset.Even Steven kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 10:11 am+ vituiksmän ja Stendari nyt ainakin.OnyxPhoenix kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 2:58 am Helevata kun enää en muista keitä kaikkia nimimerkkejä minä olen. Muistaakseni niitä oli parhaimmillaan ainakin 5 koska vietän palstalla kuulemma 24 tuntia/vrk ilman elämää. Sikis ja Blörö niitä multinikkejäni täysin kiistämättömästi paljasteli.![]()
Muistan vain tuon että olen Blörön mukaan Honey_Badger.![]()
Vielä oli joku muukin.
-
Hank Voight
Eli 5kpl nyt kuitenkin minimissään. Niin sanottuja "varmistettuja tapauksia"?
Kai noita juttuja sentään vedellään kieli poskella? Siis muut kuin RL? Se on kyllä ihan selvästi tosissaan.
Kai noita juttuja sentään vedellään kieli poskella? Siis muut kuin RL? Se on kyllä ihan selvästi tosissaan.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Vedelläänhän niitä taulukointejakinHank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 5:23 pm Eli 5kpl nyt kuitenkin minimissään. Niin sanottuja "varmistettuja tapauksia"?
Jos vertaa viestien lähetysaikoja, niin jokainen aktiivinikki on sama henkilö. Siinä on melkoinen ruljanssi vaihdella 5 nikkiä.
Heiskanen:
- Ross Sullivan
- mäkkärihahmo
- Hänk Voitti
- Kosti
- Korpisuttura
- (Quorthon)
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
-
Hank Voight
Ainakin damfin vielä tuohon. Kyllähän tuo harrastuksesta kävisi, jos noiden kaikkien kanssa operoisi. Voisi ehkä puhua erikoisoperaatiosta.
Mut joo onhan tuo jauhaminen aika sairasta. Alkuun ihan hauskaa jopa, mutta ei enää jaksa edes naurattaa.
Mut joo onhan tuo jauhaminen aika sairasta. Alkuun ihan hauskaa jopa, mutta ei enää jaksa edes naurattaa.
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ei naurata ei. Tosin Raija-Liisan psykoosi on vasta kehittymässä. Ei ole käyttänyt viikkotolkulla aikaa kyttäämiseen ja taulukointeihin kuten JamesHasse, joka vaikuttaa (jos mahdollista) vielä erikoisemmalta nikiltä. Hänen mukaansa olen ainakin Korpis, vaikka pääketjussani (Kirkkonummen kolmoissurma) hän ei usko samaan teoriaan kuin minä.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:05 pm Ainakin damfin vielä tuohon. Kyllähän tuo harrastuksesta kävisi, jos noiden kaikkien kanssa operoisi. Voisi ehkä puhua erikoisoperaatiosta.
Siis nää tyypit luulee, että joku jaksaisi kehittää keskenään riiteleviä nikkejä, joita sitten jollain tor-selaimilla vaihdellaan. Voi vittujen vittu, että hörhöjä riittää
Sitten tää samainen tyyppi jaksaa innostua nuorena tekemistäni hanttihommista, joita on tehnyt opiskeluaikana hemmetin moni muukin akateeminen. Sekä sitten on hienoa, että ei ole ikinä tehnyt hanttihommia?
Kirsikkana kakun päällä on Jameksen kertomat tuomiot sukulaistensa raiskaamisista! Väitti, että ihan vaan läppää. No en mä usko, että on tottakaan varmaan, mutta ihan outoa "läppää".
Mitä te dorkat dorkailette?
Tämän johdosta ylläpito voisi poistaa nämä kaikki nimimerkkisi, joilla kehut itseäsi mm. Akateemiseksi. Olet pelkkä valehteleva multinikkeilevä surkimus. Vielä laittanut allekirjoitukseesi tuon törkeän valheen, että James olisi mukamas noin väittänyt jossain. Toivottavasti ylläpito puuttuu toimintaasi.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:29 pm Jameksen kertomat tuomiot sukulaistensa raiskaamisista! Väitti, että ihan vaan läppää. No en mä usko, että on tottakaan varmaan, mutta ihan outoa "läppää".
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Hank Voight
RL:n kirjoitukset muistuttaa hyvin paljon niitä tekstejä, joita alkoi yhtäkkiä tulla mulle ja kaverilleni, yhdeltä meidän vanhalta yhteiseltä tutultamme. Pari viikkoa niitä puski, kunnes sitten hoidimme hepun hoitoon psykoosiosastolle.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:29 pm
Ei naurata ei. Tosin Raija-Liisan psykoosi on vasta kehittymässä.
Mutta siis viestit olivat juuri saman tyylisiä kuin RL:n postaukset. Näennäisesti asiallisia, eli kieliopillisesti erinomaisia ja näyttivät siltä, että kirjoittaja oli harkinnut mitä kirjoittaa. Ainut vaan että asiasisältö oli täyttä sekoilua, tajunnanvirtaa. Omasta päästä vedettyjä faktoja, just kuten myös RL tekee.
Tarkoitit mielikuvituskaverillesi. Ei sinulla ole mitään oikeita kavereita. Ehkä siellä mielisairaalan tv-huoneessa istuu niitä neurolepteillä zombeiksi lääkittyjä, joita pidät kavereinasi.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:50 pmRL:n kirjoitukset muistuttaa hyvin paljon niitä tekstejä, joita alkoi yhtäkkiä tulla mulle ja kaverilleniRoss Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:29 pm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
- Ross Sullivan
Niin, sehän näissä aina on, että pitäisi muistaa hulluja maailmaan mahtuvan. RL:llä taida olla edes mitään asiaketjuja, joihin kirjoittaa. Mielestäni tuo tajunnanvirtaa kertoo mielisairaudesta. Hirveän pitkiä ja kontekstittomia horinoita erilaisiin sairaalakertomuksiin liittyen. Todellakin on kaukana normaalista sellainen meininki.Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:50 pmRL:n kirjoitukset muistuttaa hyvin paljon niitä tekstejä, joita alkoi yhtäkkiä tulla mulle ja kaverilleni, yhdeltä meidän vanhalta yhteiseltä tutultamme. Pari viikkoa niitä puski, kunnes sitten hoidimme hepun hoitoon psykoosiosastolle.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 6:29 pm
Mutta siis viestit olivat juuri saman tyylisiä kuin RL:n postaukset. Näennäisesti asiallisia, eli kieliopillisesti erinomaisia ja näyttivät siltä, että kirjoittaja oli harkinnut mitä kirjoittaa. Ainut vaan että asiasisältö oli täyttä sekoilua, tajunnanvirtaa. Omasta päästä vedettyjä faktoja, just kuten myös RL tekee.
-
Hank Voight
Aivan kuten se vanha kaverini. Viestit olivat pitkiä ja sinänsä johdonmukaisia, ainut vaan että kaikki oli täysin hatusta vedettyä. Eli jos joku olisi lukenut vain yhden, niin olisi voinut uskoakin. Mutta sitten kun luki kaksi tai enemmän, niin ei jäänyt kaverin psyykkeestä epäselvyyttä.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:11 pm Mielestäni tuo tajunnanvirtaa kertoo mielisairaudesta. Hirveän pitkiä ja kontekstittomia horinoita erilaisiin sairaalakertomuksiin liittyen. Todellakin on kaukana normaalista sellainen meininki.
Ninhän se menee RL:nkin tapauksessa. Sen kirjoituksista voi poimia yhden, johon joku voi uskoakin. Eli että joku operoi kahdella nimimerkillä, on alkoholisti, ja ehkä vielä mielisairaalapotilaskin. OK.
Mutta sitten jos poimii toisen kirjoituksen, niin alkaa selvitä. Kun yhtäkkiä se multinikkeilijä käyttääkin viittä eri nimimerkkiä, on kärsinyt lapsena insestistä, raiskannut joskus mummonsa jne. Ja kun ottaa vielä kolmannen viestin tarkasteluun, niin huomaa, että RL:n mukaan se heppu käyttää kahtakymmentä eri psyykelääkettä.
Alkaa mennä niin paksuksi, ettei kukaan usko.
- Ross Sullivan
Mun mielestä RL ammentaa ne jutut omasta henkilöhistoriastaan ja/tai lähipiiristään. Niissä toistuvat samat teemat:Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:32 pmAivan kuten se vanha kaverini. Viestit olivat pitkiä ja sinänsä johdonmukaisia, ainut vaan että kaikki oli täysin hatusta vedettyä. Eli jos joku olisi lukenut vain yhden, niin olisi voinut uskoakin. Mutta sitten kun luki kaksi tai enemmän, niin ei jäänyt kaverin psyykkeestä epäselvyyttä.Ross Sullivan kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:11 pm Mielestäni tuo tajunnanvirtaa kertoo mielisairaudesta. Hirveän pitkiä ja kontekstittomia horinoita erilaisiin sairaalakertomuksiin liittyen. Todellakin on kaukana normaalista sellainen meininki.
Ninhän se menee RL:nkin tapauksessa. Sen kirjoituksista voi poimia yhden, johon joku voi uskoakin. Eli että joku operoi kahdella nimimerkillä, on alkoholisti, ja ehkä vielä mielisairaalapotilaskin. OK.
Mutta sitten jos poimii toisen kirjoituksen, niin alkaa selvitä. Kun yhtäkkiä se multinikkeilijä käyttääkin viittä eri nimimerkkiä, on kärsinyt lapsena insestistä, raiskannut joskus mummonsa jne. Ja kun ottaa vielä kolmannen viestin tarkasteluun, niin huomaa, että RL:n mukaan se heppu käyttää kahtakymmentä eri psyykelääkettä.
- mielisairaala
- hoitojaksot
- f-koodit
- viha ja ankaruus
- äärimielipiteet
- homopelko
Kuinka moni tuntee tarkasti f-koodeja? Entäs mielisairaaloiden sijainteja?
-
Hank Voight
Saahan nuo googletettua, mutta se on joka tapauksessa totta, että nuo teemat toistuu viestistä toiseen. Alkoholi muuten puuttuu tuosta listauksesta.
Kaikkein eniten olen kiinnittänyt huomiota RL:n intoa homojuttuihin. Se nostaa juttuhinsa jonkin sortin homoaspektin enemmän kuin mielellään. Ja jos joku mainitsee edes jotain homoihin tai perseeseen liittyvää, niin aivan takuuvarmasti RL tarttuu asiaan.
Kaikkein eniten olen kiinnittänyt huomiota RL:n intoa homojuttuihin. Se nostaa juttuhinsa jonkin sortin homoaspektin enemmän kuin mielellään. Ja jos joku mainitsee edes jotain homoihin tai perseeseen liittyvää, niin aivan takuuvarmasti RL tarttuu asiaan.
Voit vääristellä kirjoittamaani, mutta en missään vaiheessa ole väittänyt sinulla olevan 20 eri psyykenlääkettä. Insestiä pidän mahdollisena ja mummisi raiskaamista täysin mahdollisena, koska itse käytät sitä Ross Sullivan nimimerkkisi allekirjoituksena. Viimeiseen ottaa kantaa ne muut (en tarkoita sinua nimimerkkiarmadallasi).Hank Voight kirjoitti: Ti Syys 10, 2024 7:32 pm yhtäkkiä se multinikkeilijä käyttääkin viittä eri nimimerkkiä, on kärsinyt lapsena insestistä, raiskannut joskus mummonsa jne. Ja kun ottaa vielä kolmannen viestin tarkasteluun, niin huomaa, että RL:n mukaan se heppu käyttää kahtakymmentä eri psyykelääkettä.