USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
Even Steven

Re: USA:n presidentinvaalit, politiikka, Donald Trump

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Samira kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:10 pm No onko Trumpin mainostama kissojen ja koirien syöminen sitten joku kielikuva? -Ei. Kultistit Amerikassa ja jopa täällä foorumilla uskovat sen kirjaimellisesti, niin kuin parilla edellisellä sivulla hyvin selviää. On itse asiassa aivan sama mitä sanotaan, kaikki menee läpi.

Voisitko ystävällisesti osoittaa poliisiraportit sekä videot väärennöksiksi, kiitos? Sen sijaan, että turvaudut mauttomasti haukkumaan muita seinähulluiksi tietämättä itse mistä puhutaan.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Kylläpäs täällä röllejä hatuttaa vaaliväittelyn huono menestys Dumpin kannalta. Pitää keksiä jotain ihme väitteitä korvakoruista yms. Ja sitten heitä ottaa päähän kun Harris teki muistiinpanoja kesken väittelyn. Olihan Dumpillekin toki annettu paperilehtiö. Mutta hänen normaalin paksun väritussin sijaan oli annettu tavallinen kynä. Ehkä ajattelemattomuuden takia. Eihän Dump osaa tavallisella kynällä töhertää. Dump ei tehnyt mitään muistiinpanoja väittelyn aikana. Oli liian kiire sylkeä suustaan valheita, vihaa ja vastakkainasettelua.

En ole elämässäni nähnyt ihmistä joka olisi yhtä täynnä vihaa kuin Dump. Kun vaalivastustaja puhui tulevaisuudesta ja uudesta mahdollisuudesta USA:n kansalle, pienyrittäjille ja perheille, niin tämä oranssi gorilla ei muuta tehnyt kuin haukkui kaikki (jopa omansa) ja sylki myrkkyään. -Hate, hate, HATE! Ei ainuttakaan positiivista lausetta. Ei yhtään. Pelkkää VIHAA koko mies.
Kuin olisi katsonut jotain 80-luvun kliseistä elokuvaa, jossa hyvät kohtaa pahan.

Harris voitti väittelyn 100-0 (tai, no, ehkä 100-1).
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:15 pm
Samira kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:10 pm No onko Trumpin mainostama kissojen ja koirien syöminen sitten joku kielikuva? -Ei. Kultistit Amerikassa ja jopa täällä foorumilla uskovat sen kirjaimellisesti, niin kuin parilla edellisellä sivulla hyvin selviää. On itse asiassa aivan sama mitä sanotaan, kaikki menee läpi.

Voisitko ystävällisesti osoittaa poliisiraportit sekä videot väärennöksiksi, kiitos? Sen sijaan, että turvaudut mauttomasti haukkumaan muita seinähulluiksi tietämättä itse mistä puhutaan.
Kerrataan vielä: Se on sen tehtävä osoittaa väite oikeaksi, joka sen alkuperäisen väitteen kissojen ja koirien syömisestä esittää. Ei toisin päin.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:19 pm

Kerrataan vielä: Se on sen tehtävä osoittaa väite oikeaksi, joka sen alkuperäisen väitteen kissojen ja koirien syömisestä esittää. Ei toisin päin.
Te ja teidän sääntönne, eivät ole mistään kotoisin. Katsopa ketjua hieman taaksepäin ja lopeta tuo trollaaminen tai vien luuristasi kaikki kuvat.

Te olette auttamattomasti sekaisin.
Donald McRonald kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:17 pm Harris voitti väittelyn 100-0 (tai, no, ehkä 100-1).
Samira
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Samira »

Kyse ei ole siitä, löytyykö poliisiraportti kyseisestä syömisestä. Amerikan kokoisesta maasta löytyy aivan mitä tahansa tahtookin löytää. Kyse on halpamaisesta retoriikasta, jossa muualta tulleet ovat raiskaajia, huumeidenkäyttäjiä ja nyt syövät vielä viattomien amerikkalaisten lemmikitkin pois, barbaareja kun ovat. Trumpille kyse on jälleen yhdestä tarinasta, jota käytetään narratiivina yleistämään ihmisryhmä ja ajamaaan hänen vaalikampanjaansa.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 12:38 pm
damfin kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 11:56 am Mutta mitä tulee väittelyyn kokonaisuudessaan, niin siinä Harris jallitti trumpin selkeästi, ainoa kenen mielestä trump pärjäsi paremmin oli trump itse, ilmeisesti hänen keskittymiskykynsä ei riittänyt väittelyn alkujaksoa pidemmälle ja siksi hänelle ei muuta jäänyt mieleenkään.
Jaa, mihin tämä nyt sitten perustuu, sinun havaintoihin?
No ihan siihen samaan CNN:n lähetykseen josta tuo sinun esittelemäsi "Who would better handle the economy" äänestyksen tuloskin on peräisin, senhän sinä esittelit paikkansapitävänä tuloksena niin eikö silloin saman median "Who won the debate" äänestyskin ole yhtä luotettava.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Even Steven kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:21 pm Te ja teidän sääntönne, eivät ole mistään kotoisin. Katsopa ketjua hieman taaksepäin ja lopeta tuo trollaaminen tai vien luuristasi kaikki kuvat.
Silmä käteen. Eihän noissa poliisiraporteissa puhuta kissoista tai koirista yhtään mitään.
Even Steven

^^ & ^
Toin esille ehkä viisi äänestystä ja sinä yhden.

Mitä videolla näkyy tai lehdessä kirjoitetaan?
Even Steven

Samira kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 1:44 pm Kyse on halpamaisesta retoriikasta, jossa muualta tulleet ovat raiskaajia, huumeidenkäyttäjiä ja nyt syövät vielä viattomien amerikkalaisten lemmikitkin pois, barbaareja kun ovat. Trumpille kyse on jälleen yhdestä tarinasta, jota käytetään narratiivina yleistämään ihmisryhmä ja ajamaaan hänen vaalikampanjaansa.
Jaa, googleta vaikka kuinka paljon maahanmuuttajat raiskaavat, syövät lemmikkejä ja vetävät kamaa, äläkä vaan ole huolissaan näiden uhreista.
Tässä vain yksi esimerkki.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

^ Jotain todisteita tuolle? Muuta kuin jonkun hörhön xwiitti. Edes joku lehtileike.
Even Steven

Donald McRonald kirjoitti: Ke Syys 11, 2024 2:06 pm ^ Jotain todisteita tuolle? Muuta kuin jonkun hörhön xwiitti. Edes joku lehtileike.
Löytyi 10 sekunnissa. On oksettavaa miten puolustelette kaikkea mikä on sairasta.

https://www.nytimes.com/2024/03/16/us/h ... setts.html

Harris voitti 100 nolla? Hörhöllä on 3 miljoonaa seuraajaa.

Ja vielä halpamaista retoriikkaa
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Menipäs hienosti Harrisin pelikirjan mukaan. Kuka lie ehdottanut kättelyä, mutta oli erinomainen veto. Trump tarjosi kätensä silmin nähden vaivautuneena ja antoi heti alkuun Harrisille etulyöntiaseman.

Ihan alussa Harrisia selvästi jännitti, mutta hyvin nopeasti sai itsensä kasaan ja tarjoili pitkin väittelyä Trumpille syöttejä, jotka Trump nielaisi joka ikisen.

Ei ollut kaukana, että Trump olisi flipannut täysin, mutta sai pidettyä itsensä jollain lailla kasassa. Tuskin kampanjaväki silti oli kovinkaan innoissaan, kun Trump suolsi tarinaa kissoja ja koiria syövistä mamuista. Sekä kiisti yhä uudestaan 2020 vaalien lopputuloksen.

Osa vastauksista oli myös upeita. Tai no, "vastaukset". Moderaattori kun yritti kahteenkin otteeseen kysyä, että jos nyt saisi päättää, niin tekisikö jotain toisin Capitolin mellakan aikana. Ei tullut vastausta, ukko ainoastaan toisteli, että ei hän ollut vastuussa Capitolin turvallisuudesta. No ei ollutkaan, sitä vaan ei kysytty. Kummallakaan kerralla.

Israelin tilanteeseenkin vastaus oli vertaansa vailla. "She hates Israel".

Meni tosiaan väittely Harrisille niin hyvin kuin mennä voi. Mutta kuten aiemminkin täällä olen maininnut, niin tuskin paljoa vaikuttaa kannatuksiin. Trumpistit ovat niin nuijia, että vaikka Trump olisi puhunut esperantoa koko väittelyn ajan, niin olisivat taputtaneet ja Trumpia tulevat äänestämään.
Pad
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pad »

Mielestäni IS:n ehdokkaiden kehonkieltä tutkivassa jutun lopussa on hyvä pointti.
– Jos vähän kärjistää, äänestäjät joutuvat valitsemaan vihaisen vanhan miehen vai positiivisen ja energisen nuoren naisen välillä. Jos olen katkera ja vihainen itse, minun on helppo samaistua vihaan ja aggressiivisempaan tyyliin. Tämä on Trumpin taktiikka ollut, ja se koskettaa tiettyä äänestäjäkuntaa, Sallinen sanoo.
Pitänee paikkansa. Samalla voisi kysyä palstan trumpisteilta: Miksi te olette niin vihan vallassa ja/tai katkeria?

Muuten jutussa annettiin ymmärtää Harrisin olleen parempi sanattomassa viestinnässä, vaikka asiantuntijan mukaan molemmat ehdokkaat ovat siinä erityisen taitavia. Asiantuntijan mukaan Harris käytti Trumpin aseita häntä itseään vastaan.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010689580.html
Hei sinä siellä, onks sul kelloo?
Even Steven

Mahtavaa ja kuinka terveitä asioita Harris puoltaakaan, niin luonnollista sekä terveen oloista, että tämä tulisi varmasti päättymään erittäin kauniisti etenkin sukupuolensa hukanneiden lasten etuja ajatellen. Suorastaan liikutun tuosta myötätunnon vilpittömyydestä sekä tinkimättömästä asenteesta olla puhtaasti hyvän puolella pahaa vastaan vaikka se yrittää vaikuttaa meihin kaikkialla missä on vielä puhtaita sieluja, kuten sinulla Hank. Olet taivaspaikkasi ansainnut rehellisyydelläsi.
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

No mitäs se Eric nyt taas vaahtoaa. Mä vaan tein oman väittelyraportin, siten kuten sen itse koin. Tee säkin omasi, jos siltä tuntuu. Olisi ihan mielenkiintoistakin nähdä, että menikö sun mielestä Trumpilla niin sanotusti "tuubiin" tuo väittely.
Vastaa Viestiin