Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hank Voight

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 8:34 pm Hänkin mielipiteet on fiksuja.

Mut siis mähän oon Hänkin multinikki :D
Pitäisikin heittää vielä mun kolmannella nikillä, eli Ronaldilla, pieni komppausviesti.

Tai siis niin, puolen tusinaahan niitä tais Ronaldin lisäksikin mulla olla, noiden hullujen mukaan.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Hank Voight kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 8:42 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 8:34 pm Hänkin mielipiteet on fiksuja.

Pitäisikin heittää vielä mun kolmannella nikillä, eli Ronaldilla, pieni komppausviesti.

Tai siis niin, puolen tusinaahan niitä tais Ronaldin lisäksikin mulla olla, noiden hullujen mukaan.
Nyt ois muuten hampparihahmolla tsänssi hassutella 🙂
Mitä te dorkat dorkailette?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Komp. Ross, Hank ja mä puhutaan pelkkää asiaa.
Hank Voight

Jumalauta me ollaan fiksuja kaikki, ei voi muuta sanoa.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 9:06 pm

Komp. Ross, Hank ja mä puhutaan pelkkää asiaa.
🤣 Tää kieltämättä alkaa näyttää ulospäin multinikkeilyltä
Mitä te dorkat dorkailette?
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

^^ Ei voi, ei.
Hank Voight

Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 9:10 pm
🤣 Tää kieltämättä alkaa näyttää ulospäin multinikkeilyltä
Kuten eräs foorumin pilkunnussija sanoisi: "Voiko olla enemmän läpinäkyvää?". Ei voi!

Eric varmaan puree hammasta näitä lukiessaan. Saas nähdä ottaako niin paljon pattiin, että pian saapuu Mäk ojentamaan meitä.
Donald McRonald
Christopher Lorenzo

Mitä? Lähtikö blörö lomalle taas? Miten ihmeessä? Sehän on niin kiltti ja huomaavainen pikku kirjoittelija.
Hank Voight

Donald McRonald kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 9:55 pm Mitä? Lähtikö blörö lomalle taas? Miten ihmeessä? Sehän on niin kiltti ja huomaavainen pikku kirjoittelija.
Tais se blörähtää pienelle huilille, kun kirjoitteli taas omaan tyyliinsä ja sitten yhtäkkiä hiljeni. Katos mä tiedän Blörähdyksen jäähyt siitä, että ei tuu hälytystä heti kun olen postannut viestin. Jos ei ole Blörähdyksellä jäähyä päällä, niin se vastaa yleensä viiden minuutin sisään mun jokaiseen viestiin. Siis jokaiseen.

E: Tsekkasin, niin 21 hälytystä parin viime päivän aikana. Blörähdyksen ansiosta siis. How about that?
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Hank Voight kirjoitti: La Syys 14, 2024 3:58 am
Donald McRonald kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 9:55 pm Mitä? Lähtikö blörö lomalle taas? Miten ihmeessä? Sehän on niin kiltti ja huomaavainen pikku kirjoittelija.
Tais se blörähtää pienelle huilille, kun kirjoitteli taas omaan tyyliinsä ja sitten yhtäkkiä hiljeni. Katos mä tiedän Blörähdyksen jäähyt siitä, että ei tuu hälytystä heti kun olen postannut viestin. Jos ei ole Blörähdyksellä jäähyä päällä, niin se vastaa yleensä viiden minuutin sisään mun jokaiseen viestiin. Siis jokaiseen.

E: Tsekkasin, niin 21 hälytystä parin viime päivän aikana. Blörähdyksen ansiosta siis. How about that?
Puhut täällä kuinka minä metsästän sinua niin julmasti enkä osaa olla kuin vittumainen, etkä itse tee mitään muuta kuin vittuilet usealla nimimerkillä. Tällä yhdellä olet New York Timppa soittanut mulle päätä lähes 250 kertaa. Ja noi parikymmentä tarkoittaa sinun jääneen paskanjauhamisesta kiinni niin useasti parissa päivässä.

Mitä tulee sinuun ja sivupersooniisi, te olette kaikki samanlaisia vihervassareita, henkisesti läskejä hinttejä jokainen. Hamppari oli huolissaan raiskarista, sinä maahanmuuttajista ja kolmas juutalaisista mutta ei kukaan ole ollut huolissaan lapsista.

Olet lapseton, palliton ja umpihullu.
Se on fakta!

Aloitte muuten samaan aikaan Honey Badgerin kanssa kirjoittamaan osan englanniksi. Well well.. Joka juuri tirskuen kyseli mitä muita nikkejä hänellä muka on? Enemmän kuin kenellekään muulla on koskaan ollut. Olette muuten täsmälleen samaa mieltä kolmannesta maailmansodasta ja teillä on samat unirytmit. Tai siis tapa olla yöt hereillä.. Well well, te olette molemmat copypastejournalisteja btw.

Tossa vielä jostain kumman syystä lautamiestekstinä poistettu video. Ei ne kotieläimiä syö, ihmisiä kyllä!

Liitteet
Screenshot_20240914_190045.jpg
Screenshot_20240914_190045.jpg (84.99 KiB) Katsottu 510 kertaa
Screenshot_20240914_185955.jpg
Screenshot_20240914_185955.jpg (86.68 KiB) Katsottu 510 kertaa
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 8:42 pm Pitäisikin heittää vielä mun kolmannella nikillä, eli Ronaldilla, pieni komppausviesti.
Tätä teet jatkuvalla syötöllä. Ota ihmeessä lääkkeesi välissä ja tilaa foodarapaskaa.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

Even Steven kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:38 pm
Hank Voight kirjoitti: La Syys 14, 2024 3:58 am

Puhut täällä kuinka minä metsästän sinua niin julmasti enkä osaa olla kuin vittumainen, etkä itse tee mitään muuta kuin vittuilet usealla nimimerkillä. Tällä yhdellä olet New York Timppa soittanut mulle päätä lähes 250 kertaa. Ja noi parikymmentä tarkoittaa sinun jääneen paskanjauhamisesta kiinni niin useasti parissa päivässä.

Mitä tulee sinuun ja sivupersooniisi, te olette kaikki samanlaisia vihervassareita, henkisesti läskejä hinttejä jokainen. Hamppari oli huolissaan raiskarista, sinä maahanmuuttajista ja kolmas juutalaisista mutta ei kukaan ole ollut huolissaan lapsista.

Olet lapseton, palliton ja umpihullu.
Se on fakta!

Aloitte muuten samaan aikaan Honey Badgerin kanssa kirjoittamaan osan englanniksi. Well well.. Joka juuri tirskuen kyseli mitä muita nikkejä hänellä muka on? Enemmän kuin kenellekään muulla on koskaan ollut. Olette muuten täsmälleen samaa mieltä kolmannesta maailmansodasta ja teillä on samat unirytmit. Tai siis tapa olla yöt hereillä.. Well well, te olette molemmat copypastejournalisteja btw.

Tossa vielä jostain kumman syystä lautamiestekstinä poistettu video. Ei ne kotieläimiä syö, ihmisiä kyllä!

Tähän jätit miltei vastaamatta, miksi?
Even Steven

Vastasin jo eilen. Siksi.

kiinnostunut5
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut5 »

21 kertaa kahden vuorokauden sisään?
Even Steven

Even Steven kirjoitti: Ti Syys 26, 2023 9:11 am Tyhmyys on yksityiskohta sinussa.
Vastaa Viestiin