Hank Voight kirjoitti: La Syys 14, 2024 3:58 am
Donald McRonald kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 9:55 pm
Mitä? Lähtikö blörö lomalle taas? Miten ihmeessä? Sehän on niin kiltti ja huomaavainen pikku kirjoittelija.
Tais se blörähtää pienelle huilille, kun kirjoitteli taas omaan tyyliinsä ja sitten yhtäkkiä hiljeni. Katos mä tiedän Blörähdyksen jäähyt siitä, että ei tuu hälytystä heti kun olen postannut viestin. Jos ei ole Blörähdyksellä jäähyä päällä, niin se vastaa yleensä viiden minuutin sisään mun jokaiseen viestiin. Siis
jokaiseen.
E: Tsekkasin, niin 21 hälytystä parin viime päivän aikana. Blörähdyksen ansiosta siis. How about that?
Puhut täällä kuinka minä metsästän sinua niin julmasti enkä osaa olla kuin vittumainen, etkä itse tee mitään muuta kuin vittuilet usealla nimimerkillä. Tällä yhdellä olet New York Timppa soittanut mulle päätä lähes 250 kertaa. Ja noi parikymmentä tarkoittaa sinun jääneen paskanjauhamisesta kiinni niin useasti parissa päivässä.
Mitä tulee sinuun ja sivupersooniisi, te olette kaikki samanlaisia vihervassareita, henkisesti läskejä hinttejä jokainen. Hamppari oli huolissaan raiskarista, sinä maahanmuuttajista ja kolmas juutalaisista mutta ei kukaan ole ollut huolissaan lapsista.
Olet lapseton, palliton ja umpihullu.
Se on fakta!
Aloitte muuten samaan aikaan Honey Badgerin kanssa kirjoittamaan osan englanniksi. Well well.. Joka juuri tirskuen kyseli mitä muita nikkejä hänellä muka on? Enemmän kuin kenellekään muulla on koskaan ollut. Olette muuten täsmälleen samaa mieltä kolmannesta maailmansodasta ja teillä on samat unirytmit. Tai siis tapa olla yöt hereillä.. Well well, te olette molemmat copypastejournalisteja btw.
Tossa vielä jostain kumman syystä lautamiestekstinä poistettu video. Ei ne kotieläimiä syö, ihmisiä kyllä!