Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

RL11/6
Watson itse

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:47 pm Soitan ensi viikolla poliisille ja kerron rikoksistasi. Lisäksi kerron huolestani, että suunnittelet joukkotuhontaa.
Minä lähetän puolestani faksin Rovaniemen kirkkoherralle koskien sinun helvetinmoista kyrvän imua.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:52 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:47 pm Soitan ensi viikolla poliisille ja kerron rikoksistasi. Lisäksi kerron huolestani, että suunnittelet joukkotuhontaa.
Minä lähetän puolestani faksin Rovaniemen kirkkoherralle koskien sinun helvetinmoista kyrvän imua.
Lähetä vaan! Laita kuvakaappaus tänne ketjuun. Kyrvän imeminen ei ole laitonta ylipäänsä.
Mitä te dorkat dorkailette?
RL11/6
Watson itse

Niinhän te NAMBLA:n edustajat aina hoette.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:51 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:39 pm
skavaböle kirjoitti: La Syys 14, 2024 6:36 pm

Kiitos tiedosta.
Harmi, kun en huomannut aiemmin, että tällaisesta oli puhetta. Olisin voinut osallistua.
Nyt pitää jättää väliin. Toivottavasti kuitenkin minfolaisia pääsee tapaamiseen.
Ainakin yksi osallistuu. Lähden nyt pelipaikalle. Saatan olla pari min myöhässä (Max 5).

Kulmapöytä, valkoinen uudehko iPhone pöydällä, koodisana: "sukkanukke".
Minä olen baaritiskillä. Ei tarvitse mitään koodisanaa. Minut tunnistaa oikean reiden päällä pikavetokotelossa lepäävästä mustaruutirevolverista ja kävelyäänestä, joka on peräisin bootsieni kantapäissä olevista metallikannuksista.
Et ainakaan täällä Sailor Maryssa ole.

Raija-Liisa on nyt ensimmäistä kertaa osallistunut oikeaan rikosaiheiseen keskusteluketjuun, ja viesti on ketjun aiheeseen liittyvä ja asiapitoinen.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:05 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:57 pm
RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 7:52 pm

Lähetä vaan! Laita kuvakaappaus tänne ketjuun. Kyrvän imeminen ei ole laitonta ylipäänsä.
Niinhän te NAMBLA:n edustajat aina hoette.
:D

Sinulla on selvästi kiinnostusta homoiluun ja perseeseen muutenkin. En oikein ymmärrä, miksi et vaan avoimesti ryhdy homoksi? Eikös tuo kaapittelu ole raskasta?

Allekirjoituksesi on kömpelö. Eittämättä osoittaa korkeaa älykkyyttä, että et saa edes allekirjoitusta näyttämään aidolta :mrgreen: Tarvitsetko ohjeet, jotta saadaan se näyttämään aidolta?

Perustan ensi viikolla uuden ketjun, jossa seurataan rikosilmoituksen eri vaiheita :mrgreen:
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:05 pm

Ainakin yksi osallistuu. Lähden nyt pelipaikalle. Saatan olla pari min myöhässä (Max 5).

Minä olen baaritiskillä. Ei tarvitse mitään koodisanaa. Minut tunnistaa oikean reiden päällä pikavetokotelossa lepäävästä mustaruutirevolverista ja kävelyäänestä, joka on peräisin bootsieni kantapäissä olevista metallikannuksista.
Sisääntulobiisini oli The Wellermen - Hoist The Colours. Koko yleisö taputti. En jättänyt winchesteriäni myöskään narikkaan. Tämä johtui siitä, ettei Sisu -elokuvassakaan Aatami Korpi jättänyt kultaansa kenellekkään.
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:14 pm Perustan ensi viikolla uuden ketjun, jossa seurataan rikosilmoituksen eri vaiheita :mrgreen:
Yritä myös saada Salatuista elämistä rooli itsellesi mielisairaana kehitysvammaisena lasten kyrpien imijänä, koska sitä roolia sinun ei tarvitse näytellä.
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:17 pm
Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:14 pm Perustan ensi viikolla uuden ketjun, jossa seurataan rikosilmoituksen eri vaiheita :mrgreen:
Yritä myös saada Salatuista elämistä rooli itsellesi mielisairaana kehitysvammaisena lasten kyrpien imijänä, koska sitä roolia sinun ei tarvitse näytellä.
Pärjäile sinä vaan 60 eurolla kuukaudessa :mrgreen:
Voi tsiisus mikä luuseri!
Ross Sullivan

RL11/6 kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:14 pm

Sisääntulobiisini oli The Wellermen - Hoist The Colours. Koko yleisö taputti. En jättänyt winchesteriäni myöskään narikkaan. Tämä johtui siitä, ettei Sisu -elokuvassakaan Aatami Korpi jättänyt kultaansa kenellekkään.
Mitä olet mieltä Pesämiehen tarinoista?
RL11/6
Watson itse

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 8:19 pm :mrgreen:
Jatka ihmeessä näiden viljelyä mitätön kehitysvammainen lapsiin sekaantuja.
Ross Sullivan

Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 7:27 am Tässä nähdään perimmäisin syy siihen, miksi virkistyspäivät oli hyvä idea. Ne ketkä uskaltaa tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa huutamassa "painu vittuun homo perkele transu apina kuka sua kaipaa saatana jumalauta separi perkele perunakellarin mörkö mutsis nussija".

Lupaan tarjota Seilorissa kaljan sille, joka huutaa tuon kovaan ääneen sisätiloissa.
Kuitenkin idean äiti kusi housuunsa kahdesti, kun olisi pitänyt tulla paikalle :mrgreen:

Osa vielä osti sen ensimmäisen selityksen, vaikka olihan se ihan selvää, että uskallusta ei ole
Ross Sullivan

JasseHames kirjoitti: Pe Syys 13, 2024 6:54 pm Nimimerkki Quorthon saa sitten raportoida, ketä paikalle saapuu/saapui. En usko vähääkään tätä muka Taiwanissa asunutta paskanpuhujaa, joka ilmeisesti mielisairauksissaan aidosti kuvittelee tietävänsä jotain varakkaiden henkilöiden Kantaan kirjaamatta jättämisistä.
Raportoin, että Quorthon kusi housuunsa eikä tullut paikalle taaskaan.
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 9:18 pm
Quorthon kirjoitti: Ti Elo 27, 2024 7:27 am Tässä nähdään perimmäisin syy siihen, miksi virkistyspäivät oli hyvä idea. Ne ketkä uskaltaa tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa huutamassa "painu vittuun homo perkele transu apina kuka sua kaipaa saatana jumalauta separi perkele perunakellarin mörkö mutsis nussija".

Lupaan tarjota Seilorissa kaljan sille, joka huutaa tuon kovaan ääneen sisätiloissa.
Kuitenkin idean äiti kusi housuunsa kahdesti, kun olisi pitänyt tulla paikalle :mrgreen:

Osa vielä osti sen ensimmäisen selityksen, vaikka olihan se ihan selvää, että uskallusta ei ole
Minä en muuten kussut housuun, vaan unohdin koko tapahtuman (usko tai älä).

Eikö ollut ketään muita kuin sinä paikan päällä? Siis muita minfolaisia tarkoitan muilla.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Raija-Liisa on nyt ensimmäistä kertaa osallistunut oikeaan rikosaiheiseen keskusteluketjuun, ja viesti on ketjun aiheeseen liittyvä ja asiapitoinen.
Jaahas, eli Rossi oli ainoa, jolla riitti kassit mennä paikan päälle. Olen vähän pettynyt, että Kurttu jänisti. Tosin ei mulla ole varaa vittuilla liiaksi, koska en itse mennyt (unohdin koko tapahtuman).
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Ross Sullivan kirjoitti: La Syys 14, 2024 5:32 pm Tarjoan kaljaa/lonkeroa klo 19-21 koodisanalla "sukkanukke". Istun kulmapöydässä ja pöydällä valkoinen iPhone 16 Pro.
En halua välttämättä tietää, mitä tämän mielisairaan sivupersoonahörhön piti Siljan merikapteenin, yksityisen terveysaseman johtajalääkärin tai muun vastaavan hyvin huomattavan henkilön kanssa tehdä, jotta sai iPhone 16 Pron käyttöönsä ennakkoon:
https://www.reuters.com/technology/apple-iphone-16-event-key-announcements-so-far-2024-09-09/ kirjoitti:
IPhone 16 Pro will start at $999 and 16 Pro Max at $1,199. All iPhone 16 models will be available for pre-order, starting Friday, and will be available in stores Sept. 20 onwards.
https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=IPhone_16_Pro&oldid=1245748706 kirjoitti:
Release and Pricing

Pre orders for iPhone 16 Pro and iPhone 16 Pro Max will begin on September 13, 2024, and they will become available on September 20, 2024. The iPhone 16 Pro model starts at $999, while the Pro Max model starts at $1,199.[14]
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin