No puhelinnumero varmaan riittää? Jos tarkoitus olisi väärinkäyttää tietoja jollain tavalla, niin sillä ei kuitenkaan selviä kuin nimi ja osoite. Eli sen jakaminen ei ole kovin vaarallista. Ja jos joku jakelisi sitä vaikka ympäriinsä häiriösoittoja luodakseen, niin sellaiset on nykyään helppo blokata.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:11 pmIhan minkä summan vaan.Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:04 pmPaljon panet vetoa? Vedonlyöntiin tarvitsisin sun henkilötiedot, että tiedän kuka mulle on velkaa. Ja toki vastavuoroisesti saat omani, että tiedetään vedonlyönnin tarkat osapuolet. Minulle tämä järjestely sopii täysin, koska tiedän että se järjestyy kyllä.Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:49 pm Nehän oli ne kusihousu-kurtun uhoamiset luokkaa "sitten kun tuutte paikalle, niin ootte ok-äijiä. Katotaan onko pokkaa!" Hyvin yllättäen itsellensä ei ollut pokkaa. Se on minusta olennaista. Ensin järjestäjä perui tapahtuman ja sitten "unohti". Lyön vetoa, että tapahtuma ei järjesty vastaisuudessakaan.
Selitin jo miksi en tullut paikalle 24.8 tai eilen, asialla ei ole tekemistä uskalluksen kanssa. Toistetaan se nyt vielä.
Siitä olen samaa mieltä, että eilen tuskin paikalla oli ketään.
Ja sitä mieltä olen edelleen, että OK-äijät tulee paikalle, en näe mitään syytä mikseivät tulisi.
Kerrotko vielä miten voin varmistua sun henkilötiedoista? Entäs siitä, että maksat velkasi?
Mitä sanot?