Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:11 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:04 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:49 pm Nehän oli ne kusihousu-kurtun uhoamiset luokkaa "sitten kun tuutte paikalle, niin ootte ok-äijiä. Katotaan onko pokkaa!" Hyvin yllättäen itsellensä ei ollut pokkaa. Se on minusta olennaista. Ensin järjestäjä perui tapahtuman ja sitten "unohti". Lyön vetoa, että tapahtuma ei järjesty vastaisuudessakaan.
Paljon panet vetoa? Vedonlyöntiin tarvitsisin sun henkilötiedot, että tiedän kuka mulle on velkaa. Ja toki vastavuoroisesti saat omani, että tiedetään vedonlyönnin tarkat osapuolet. Minulle tämä järjestely sopii täysin, koska tiedän että se järjestyy kyllä.

Selitin jo miksi en tullut paikalle 24.8 tai eilen, asialla ei ole tekemistä uskalluksen kanssa. Toistetaan se nyt vielä.

Siitä olen samaa mieltä, että eilen tuskin paikalla oli ketään.

Ja sitä mieltä olen edelleen, että OK-äijät tulee paikalle, en näe mitään syytä mikseivät tulisi.
Ihan minkä summan vaan.

Kerrotko vielä miten voin varmistua sun henkilötiedoista? Entäs siitä, että maksat velkasi?
No puhelinnumero varmaan riittää? Jos tarkoitus olisi väärinkäyttää tietoja jollain tavalla, niin sillä ei kuitenkaan selviä kuin nimi ja osoite. Eli sen jakaminen ei ole kovin vaarallista. Ja jos joku jakelisi sitä vaikka ympäriinsä häiriösoittoja luodakseen, niin sellaiset on nykyään helppo blokata.

Mitä sanot?
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Re: Kirkkonummen Kolmoismurha-ketjun virkistyspäivät @ Sailor Mary, Kirkkonummi 24.8.2024

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:59 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 12:03 pm
JasseHames kirjoitti: Su Syys 15, 2024 11:38 am

Tapaamalla se ei koskaan selviä, jos kyseessä on henkilö, ketä nyt vähän epäilen. Vaikka tuo valehteleekin patologisesti foorumilla, niin käyttäytymismalli ja asiat, joihin suhtautuu sensitiivisesti, toimivat eräänlaisena sormenjälkenä. Ja tosiaan tuhansien kirjoitettujen viestien ajankohdat kertovat nekin paljon...
Totta kyllä. Juuri reagointitapaa tiettyihin asioihin olen itsekin ihmetellyt.
Kusihousu-kurtun omat yv:t ovat ainakin erikoisia (jos kusihousu-kurttu kieltää, niin voin laittaa tän kuvakaappausena):

13.5.2024: klo 21.24 otsikolla Ross

"Hei,

Mietin vaan että onko tuo Ross oikeasti sinun poikaystävä?

Ullanlinnan alueella kunnon perheessä kasvaneena, minua ei haittaa seksuaalivähemmistöt. Mutta olen itse miettinyt, että JOS TE olette todella kasvaneet Vantaalla tai Kirkkonummella, te olette saaneet niin paljon paskaa aiheesta, että se selittää foorumikäyttäytymisenne. Haluan osoittaa tukeni teille ja yksinhuoltaja-äideillenne. Armeijasta A:n paperit on vitun kova saavutus etenkin homojen maassa jossa imetään epätoivoisesti jenkkien munaa, ja isoimman kaupungin väkiluku on puoli milliä. Joista 10% homoja.

Moro!"

Ja minähän en ole väittänyt kasvaneeni Kirkkonummella tai Vantaalla. Vielä vähemmän kusihousu-kurttu on kasvanut Ullanlinnassa. Väittänyt myös kasvaneensa Porvoossa.
Jos olen itsekin tunnustanut omat nimimerkkini ja sekoilleeni täällä kännissä, niin miksi minulla olisi ongelmaa tunnustaa tuon yksityisviestin lähettäminen? :mrgreen:

Tässä on mielenkiintoista itselle nimenomaan se, että minä en pelaa mitään pelejä.

Outoa sinun/Rossin viesteissä on se, että haluatte olla tässä keskustelussa mukana, vaikka kaikesta on aistittavissa ettette ole henkilö, joka tulisi mihinkään tapaamiseen tai olisi siitä oikeasti edes kiinnostunut. Tästä syystä haluat luoda sellaista kuvaa, että tämä olisi joku uskaltamiskysymys. Mitä se ei, kuten sanoin, ole todellisuudessa kellekään normiaikuiselle, jota tuollainen tapaaminen oikeasti kiinnostaa. Se että haluat edes spekuloida näin olevan, kertoo jo jotain lähestymistavastasi koko asiaan.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:11 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:06 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 11:31 am

Jokainen aikuinen ihminenhän tajuaa, että ihmisten tapaaminen kapakoissa on ihan normaali juttu, eikä siihen käytännössä koskaan liity mitään "housuunkusemis-aspektia". En tiedä olitko paikalla oikeasti, enkä ole kiinnostunut vääntämään turhaan asiasta, jossa totuuden tietää vain sinä itse. Voin ihan rehellisesti sanoa, ettei mulla ole aavistustakaan oletko JesseHamesin maalailema teininörtti-tuplanikki, vaiko ihan normaali aikuinen ihminen. Foorumin perustella on näyttöä molempiin. Ehkä se selvinnee joskus, jos tavataan.

Olen viikonlopun reissussa, tuli muuta. Olisin ilmoittanut siitä kyllä tänne, mutta unohdin koko jutun. Varmaan saadaan edelleen järjestymään jossain välissä, sähän olet paikkakuntalainenkin, niin ei ole iso vaiva.

Mulla on muutenkin ollut tämä viimeinen 1.5kk vähän tavallista hektisempää perheenjäsenen sairauden takia. Sen edellisen päivän jouduin skippaamaan ihan puhtaasti sen takia. Ei tässä mitään selityksiä tarvitse keksiä, muahan tämä varmaan eniten kiinnosti. En ole viime viikkoina paljoa tänne kirjoitellut muutenkaan, kun kaikki itseä kiinnostavat topikit polkee totaalisesti paikallaan. Se edesauttoi unohtamista. Pitäis keksiä itse joku uusi ufoteoria taas. Heh.
Höpötä mitä höpötät. Kukaan täysijärkinen usko, että ensin perut ja sitten "unohdat" tapahtuman. Sinnehän piti tulla jotain sun tuttujakin. Unohtiko nekin tapahtuman vai oliko niillä vuorostaan sairastuminen perhepiirissä?

Näyttöä on, että olet joku mamman teininörttipikkupoika, jolla on suuret puheet, ja pidät kaikkia muita dorkina, mikä osoittaa alhaista älykkyyttä.

Olet menettänyt vähäinenkin uskottavuutesi, ja olet tästä eteenpäin kusihousu-kurttu.
No, miten mä nyt tässä foorumilla todistan sen, etteivät väitteesi pidä paikkaansa?

Sehän on vain sun menetys sitten.

Mutta ota huomioon, että tuo tapaaminen tullaan kyllä järjestämään, ja sen jälkeen tilanne on se, että jotkut täällä foorumilla tietävät kyllä toistensa henkilöllisyyden, mutta sinä et, eikä kukaan sinua. Minusta olisi ikävää olla siinä asemassa, jos on tarkoitus harrastella henkilöspekuja foorumilla säännöllisesti. :wink:
Höböjä, mitään tapaamista ei tule. Sehän on kahden peruuntumisen jälkeen ihan selvää. Vähän hassua, että luulet kaikkien nikkien olevan ihan toopeja.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Oletko miettinyt, että on melko typerää esittää tuollainen väite, kun totuus on, että olen yrittänyt jo kuukauden ajan saada sitä tapahtumaan? Yleensä toteutan aikomani asiat, jos se minusta yhtään on kiinni. Toki et tunne minua, mutta nimenomaan se tekee väitteestäsi erikoisen. Ja juuri siksi en usko, että sinä tulet yhtään mihinkään. Mutta en kuitenkaan väitä näin varmuudella, se on oma oletukseni.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:20 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 2:59 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 12:03 pm

Totta kyllä. Juuri reagointitapaa tiettyihin asioihin olen itsekin ihmetellyt.
Kusihousu-kurtun omat yv:t ovat ainakin erikoisia (jos kusihousu-kurttu kieltää, niin voin laittaa tän kuvakaappausena):

13.5.2024: klo 21.24 otsikolla Ross

"Hei,

Mietin vaan että onko tuo Ross oikeasti sinun poikaystävä?

Ullanlinnan alueella kunnon perheessä kasvaneena, minua ei haittaa seksuaalivähemmistöt. Mutta olen itse miettinyt, että JOS TE olette todella kasvaneet Vantaalla tai Kirkkonummella, te olette saaneet niin paljon paskaa aiheesta, että se selittää foorumikäyttäytymisenne. Haluan osoittaa tukeni teille ja yksinhuoltaja-äideillenne. Armeijasta A:n paperit on vitun kova saavutus etenkin homojen maassa jossa imetään epätoivoisesti jenkkien munaa, ja isoimman kaupungin väkiluku on puoli milliä. Joista 10% homoja.

Moro!"

Ja minähän en ole väittänyt kasvaneeni Kirkkonummella tai Vantaalla. Vielä vähemmän kusihousu-kurttu on kasvanut Ullanlinnassa. Väittänyt myös kasvaneensa Porvoossa.
Jos olen itsekin tunnustanut omat nimimerkkini ja sekoilleeni täällä kännissä, niin miksi minulla olisi ongelmaa tunnustaa tuon yksityisviestin lähettäminen? :mrgreen:

Tässä on mielenkiintoista itselle nimenomaan se, että minä en pelaa mitään pelejä.

Outoa sinun/Rossin viesteissä on se, että haluatte olla tässä keskustelussa mukana, vaikka kaikesta on aistittavissa ettette ole henkilö, joka tulisi mihinkään tapaamiseen tai olisi siitä oikeasti edes kiinnostunut. Tästä syystä haluat luoda sellaista kuvaa, että tämä olisi joku uskaltamiskysymys. Mitä se ei, kuten sanoin, ole todellisuudessa kellekään normiaikuiselle, jota tuollainen tapaaminen oikeasti kiinnostaa. Se että haluat edes spekuloida näin olevan, kertoo jo jotain lähestymistavastasi koko asiaan.
Kirjoitat edellä: "Tästä syystä haluat luoda sellaista kuvaa, että tämä olisi joku uskaltamiskysymys. Mitä se ei, kuten sanoin, ole todellisuudessa kellekään normiaikuiselle"

Kirjoitit ketjuun tosiaan aiemmin:

"Tässä nähdään perimmäisin syy siihen, miksi virkistyspäivät oli hyvä idea. Ne ketkä uskaltaa tulla paikalle, ei varmaan ainakaan julkisella paikalla ole kokoaikaa huutamassa "painu vittuun homo perkele transu apina kuka sua kaipaa saatana jumalauta separi perkele perunakellarin mörkö mutsis nussija".

Lupaan tarjota Seilorissa kaljan sille, joka huutaa tuon kovaan ääneen sisätiloissa."
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Joo, edelleen voin tarjota, mutta toki en toivo kenenkään noin käyttäytyvän. :mrgreen:

Tajuat varmaan pointin, jos yrität: on mukavampaa tietää edes jollain tavalla, kenen kanssa kirjoittelee. Juuri siksi se ei ole uskaltamiskysymys: pikemminkin luo tietynlaista turvaa.

Mielestäni suhtaudut asiaan oudon pakkomielteisesti: mä vaan yritin saada tapaamista aikaan, eikä vielä olla saatu. Niin yksinkertaista se on. Pahoittelen, ettei ole saatu, mutta tarkoitus kyllä on. Tämä on vilpitön viesti.
Viimeksi muokannut Quorthon, Su Syys 15, 2024 3:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:25 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:22 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:11 pm

No, miten mä nyt tässä foorumilla todistan sen, etteivät väitteesi pidä paikkaansa?

Sehän on vain sun menetys sitten.

Mutta ota huomioon, että tuo tapaaminen tullaan kyllä järjestämään, ja sen jälkeen tilanne on se, että jotkut täällä foorumilla tietävät kyllä toistensa henkilöllisyyden, mutta sinä et, eikä kukaan sinua. Minusta olisi ikävää olla siinä asemassa, jos on tarkoitus harrastella henkilöspekuja foorumilla säännöllisesti. :wink:
Höböjä, mitään tapaamista ei tule. Sehän on kahden peruuntumisen jälkeen ihan selvää. Vähän hassua, että luulet kaikkien nikkien olevan ihan toopeja.

Oletko miettinyt, että on melko typerää esittää tuollainen väite, kun totuus on, että olen yrittänyt jo kuukauden ajan saada sitä tapahtumaan? Yleensä toteutan aikomani asiat, jos se minusta yhtään on kiinni. Toki et tunne minua, mutta nimenomaan se tekee väitteestäsi erikoisen. Ja juuri siksi en usko, että sinä tulet yhtään mihinkään. Mutta en kuitenkaan väitä näin varmuudella, se on oma oletukseni.
Sinä et ole yrittänyt saada tapahtumaa järjestymään. Olet keksinyt jotain mielikuvituskavereita, jotka muka tulisivat paikalle.

Et ole vastannut kysymykseen: unohtivatko mielikuvituskaveritkin tapahtuman?

Ensimmäisellä kerralla keksit tekosyyn. Toisella et enää kehdannut.
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Ne joihin ilmeisesti viittaat, oli tulossa 24.8, mutta ei ollut mitään puhetta tuosta eilisestä. Kai tajuat, että sun on ihan turha nyt mehustella tätä aihetta, kun ei väittämissäsi ole perää?

Voisin periaatteessa loukkaantua tuosta, että puhut tekosyystä, vaikka kyseessä on itselleni aika vakava asia. Mutta käsitän ettet tätä usko.

Jos se nyt auttaa asiaa, niin pyydän kuule syvimmästi anteeksi, etten saanut tätä vielä tapahtumaan. Ja kun saan, olet sinäkin luonnollisesti paikalle tervetullut. Uskot tai et, mutta asia on just näin. En jankkaa enempää.

Oma fiilis on, että sinä olet se joka ei sinne tulisi missään tilanteessa, ja siksi haluat luoda kuvaa ettei muutkaan. Toivottavasti olen väärässä.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Et ilmoittanut niille, että tapahtuma siirtyi 14.9? Eikä ne kysellyt mitään?
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Ei oo kyselleet sen ekan jälkeen, ja toinen oli joku neverheard joka pisti mulle yksäriä. Sillä oli vaan yksi viesti jossain ikivanhassa ketjussa. Ei vaikuttaneet niin tärkeiltä henkilöiltä, että alkaisin niille erikseen viestimään, kun näkeehän tästä ketjusta kuka tahansa miten tilanne on edennyt.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:12 pm
Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:11 pm
Quorthon kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:04 pm

Paljon panet vetoa? Vedonlyöntiin tarvitsisin sun henkilötiedot, että tiedän kuka mulle on velkaa. Ja toki vastavuoroisesti saat omani, että tiedetään vedonlyönnin tarkat osapuolet. Minulle tämä järjestely sopii täysin, koska tiedän että se järjestyy kyllä.

Selitin jo miksi en tullut paikalle 24.8 tai eilen, asialla ei ole tekemistä uskalluksen kanssa. Toistetaan se nyt vielä.

Siitä olen samaa mieltä, että eilen tuskin paikalla oli ketään.

Ja sitä mieltä olen edelleen, että OK-äijät tulee paikalle, en näe mitään syytä mikseivät tulisi.
Ihan minkä summan vaan.

Kerrotko vielä miten voin varmistua sun henkilötiedoista? Entäs siitä, että maksat velkasi?
No puhelinnumero varmaan riittää? Jos tarkoitus olisi väärinkäyttää tietoja jollain tavalla, niin sillä ei kuitenkaan selviä kuin nimi ja osoite. Eli sen jakaminen ei ole kovin vaarallista. Ja jos joku jakelisi sitä vaikka ympäriinsä häiriösoittoja luodakseen, niin sellaiset on nykyään helppo blokata.

Mitä sanot?
Siis mistä mä tiedän, että laitat oikean numerosi?
Todennäköisesti laittaisit jonkun vihamiehesi numeron tms.

Sitä paitsi, vaikka tehtäisiin laillinen vedonlyönti, niin mistä mä tietäisin, että aiot maksaa? Kuinka moni jaksaa muutaman tonnin takia tehdä siviilikanteen?

Ei toi muhun mene läpi. Kuseta jotain hölmömpää.
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Saatat Korpis olla tuossa ihan oikeassa, että joitain voi jännittää paikalletulo, mutta mitään järjellistä syytä siihen ei ole. Ellei joku sosiaalisten tilanteiden pelko ole ihan ylitsepääsemätön. Mitä se harvoin on. Jos kiinnostaa tulla ja jauhaa aihesta face-to-face, niin kannattaa myös tehdä niin. Itsellä on sellainen fiilis, että täällä on antisosiaalista porukkaa joka haluaa lässyttää aiheesta, mutta on oikeasti kuin naulattu olemaan vain foorumilla jankkaamassa.

Ja ton numeronhan voi helposti tarkastaa soittamalla. Ei mulla ole varsinaisia vihamiehiä. Olet oikeassa siinä, että huumorimiehenä saattaisin jonkinlaisen jekun tehdäkin ( :mrgreen: ), mutta se ei varmaan veisi päämäärääni, eli tän tapaamisen aikaansaamista yhtään lähemmäs toteutumista, päinvastoin.

Kuten sanoin, en pelaa mitään pelejä. Olen huomattavasti kiinnostuneempi puhumaan tästä keissistä ihmisten kuin nimimerkkien kanssa.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Korpisoturi kirjoitti: Su Syys 15, 2024 3:45 pm Siis mistä mä tiedän, että laitat oikean numerosi?
Todennäköisesti laittaisit jonkun vihamiehesi numeron tms.

Sitä paitsi, vaikka tehtäisiin laillinen vedonlyönti, niin mistä mä tietäisin, että aiot maksaa? Kuinka moni jaksaa muutaman tonnin takia tehdä siviilikanteen?

Ei toi muhun mene läpi. Kuseta jotain hölmömpää.
Kuulostaa siltä, että sulla on tarve keksiä tekosyitä. Mulle vedonlyönti on vedonlyönti. Ei motivaattorina siihen olisi raha, vaan oikeassa oleminen.

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Korpisoturi
Perry Mason

Lyödään vaan vetoa. Laita puhelinnumero.
Paikalla
Quorthon
Adrian Monk

Tämähän muuten toimii vain, jos sulla on tarkoituksena tehdä samoin. Tajuat kai sen? :D

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser