Ryssätrollit palstalla

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

nipsunapsu
Axel Foley

Re: Ryssätrollit palstalla

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:31 pm Nipsunapsu on hyvä ja menee ärrälle ostamaan röökiä ja energiajuomaa. Sitten Napsu voi kaivaa vanhan pleikkarin ja laittaa sinne sisään DVD:n, johon on kopioitu Big Brotherin tuotantokausi vuodelta 2011. Loppuillasta voi ottaa nipsua ja napsua sekä röhöttää kuin apina jonkun BB-letun vitseille viidettä kertaa.
Mun mielestä on aina hienoa nähdä miten on onnistunut tekemään ennakkoon näin suuren vaikutuksen ihmiseen kenen kanssa ei ole koskaan ennen keskustellut.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:34 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:31 pm Nipsunapsu on hyvä ja menee ärrälle ostamaan röökiä ja energiajuomaa. Sitten Napsu voi kaivaa vanhan pleikkarin ja laittaa sinne sisään DVD:n, johon on kopioitu Big Brotherin tuotantokausi vuodelta 2011. Loppuillasta voi ottaa nipsua ja napsua sekä röhöttää kuin apina jonkun BB-letun vitseille viidettä kertaa.
Mun mielestä on aina hienoa nähdä miten on onnistunut tekemään ennakkoon näin suuren vaikutuksen ihmiseen kenen kanssa ei ole koskaan ennen keskustellut.
Olen lukenut juttujasi tarpeeksi. Jos en väärin muista, niin olet ryssätrollipissis.
Mitä te dorkat dorkailette?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Vai onko vaan niin, että oikein mistään tekemisistä saisi puhua, kun sellainen on vaan turhaa brassailua? Jostain käsittämättömästä syystä.

E: Jes no nyt olet ignoressa. Ja nyt kun en siitten näe sun kirjoituksia, niin suotavaa ettet myös mun sanomisia kommentoi. Kiitos.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Ma Syys 16, 2024 7:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nipsunapsu
Axel Foley

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:33 pm ..
Sen verran vielä kysyn, että mikä funktio tuolla sun profiilikuvalla on?
Se on profiilikuva.
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:33 pm Kuulutko sä yhä siihen duoon, joka kyseenalaistaa ihmisten menemisiä ja olemisia? Ilman perusteita toki.
Tämä on taidettu käydä läpi pariin otteeseen jo ja omasta mielestäni tehnyt hyvin selväksi, ettei minua kiinnosta sinun mielipiteesi, ei menemiset, ei yhtään mikään..varmaan siksi pyytänytkin, että pistäisit sinne ignore-listoillesi, niin ei edes vahingossa tule vastattua.. :roll:
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
nipsunapsu
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:36 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:34 pm
Olen lukenut juttujasi tarpeeksi. Jos en väärin muista, niin olet ryssätrollipissis.
No hyvä, että tuolla iällä vielä muisti pelaa.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Hank Voight

Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.

Hyvä esimerkki tuo Trump-ketju. Eri mieltä ei voi olla keskustelemalla, ainoastaan vittuilemalla. Ja kun on tarpeeksi paljon eri mieltä, niin jopa pyydetään laittamaan ignoreeen.

Toki, olen mäkin viisastellut. Mutta helvetisti myös kirjoitellut aivan neutraalisti, vaan ei auta. Niihinkin tulee vastauksena viiltävää kuittia, tai sitten ei tule vastausta ollenkaan. Seuratkaas vaikka jatkossa.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kosti »

^ & ^ Saman huomannut. Ja aivan oma lajinsa on sitten ne muutamat jankkaajat, vänkkäävät yhtä ja samaa viesti toisensa jälkeen, mihin kuuluu tietysti olennaisesti se, että viimeinen sana pitää saada; näin he ilmeisesti kuvittelevat voittaneensa "keskustelun".
Paljon voittaa jo siinä kun pysyy poissa politiikka-alueelta.
Viimeksi muokannut Kosti, Ma Syys 16, 2024 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eih bennek, eih blavek
Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 7:21 pm
Ja bannejahan ei enää tule, koska olemme lautamiehissä.
Ross Sullivan

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:45 pm Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.

Hyvä esimerkki tuo Trump-ketju. Eri mieltä ei voi olla keskustelemalla, ainoastaan vittuilemalla. Ja kun on tarpeeksi paljon eri mieltä, niin jopa pyydetään laittamaan ignoreeen.

Toki, olen mäkin viisastellut. Mutta helvetisti myös kirjoitellut aivan neutraalisti, vaan ei auta. Niihinkin tulee vastauksena viiltävää kuittia, tai sitten ei tule vastausta ollenkaan. Seuratkaas vaikka jatkossa.
Yrittääkö täällä joku keskustella asiallisesti? Missä ketjussa?

Siis ei kai kukaan ole niin naiivi, että odottaa Minfossa asiallista keskustelua. Sehän hukkuu mölinän alle minuuteissa.
Kosti
Andy Sipowich NYPD

^ ja ^Mahtava bimbo, älä vaihda.
Eih bennek, eih blavek
Kosti
Andy Sipowich NYPD

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:52 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:45 pm Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.

Siis ei kai kukaan ole niin naiivi, että odottaa Minfossa asiallista keskustelua. Sehän hukkuu mölinän alle minuuteissa.
On se näinkin, ikävä kyllä.
Eih bennek, eih blavek
Ross Sullivan

Daijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.
nipsunapsu
Axel Foley

Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:05 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:58 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:55 pm

Ei kuvaa. Ihan liian selväjärkisen näköinen tyyppi profiilikuvassa ollakseen sinä.
Mikä ihme on muuten DVD?
Daijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.
Kiitti. Mä luulin eka, et se liittyisi gramofoneihin jotenkin, nähtiin kerran museossa sellanen. Se oli vähintäänkin about 60 vuotta vanha ja sen pinta hirmu kiiltävä, sitä pidettiin jonkun hupun alla suojassa.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Hank Voight

Mä yritän, useasti. Lähinnä Trump-ketjussa, koska se aihe eniten kiinnostaa. Mutta tosiaan neutraalit postaukset joko vaietaan kuoliaaksi, tai sitten vastauksena tulee mölinää ja/tai kurkon X-upotuksia. Varsinaista keskustelua ei synny niinku nevö.
Ross Sullivan

Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:22 pm
Mä yritän, useasti. Lähinnä Trump-ketjussa, koska se aihe eniten kiinnostaa. Mutta tosiaan neutraalit postaukset joko vaietaan kuoliaaksi, tai sitten vastauksena tulee mölinää ja/tai kurkon X-upotuksia. Varsinaista keskustelua ei synny niinku nevö.
Minfo on kuin Neuvostoliitto: ei kannata yrittää liikoja 😀

Tuo ilmiö on kaikkein selvimmin esillä Minfon isoissa ketjuissa/osioissa. Bodom-osiossa Snuffkin, Korpisoturi ja Veikkonen kirjoittavat usein todella teräviä ja pitkiä kirjoituksia, mutta ei mene kuin hetki, niin viimeiset 10 viestiä ovat JasseHameksen kysymyksiä muiden vahvistusharhoista ja Blexin samoja copypaste-jankkauksia.
Ross Sullivan

nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:07 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:05 pm
nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:58 pm

Mikä ihme on muuten DVD?
Kiitti. Mä luulin eka, et se liittyisi gramofoneihin jotenkin, nähtiin kerran museossa sellanen. Se oli vähintäänkin about 60 vuotta vanha ja sen pinta hirmu kiiltävä, sitä pidettiin jonkun hupun alla suojassa.
Hienoa! Olet ylpeä pissis! Ei sinun tarvitse muuten erikseen kertoa, että olet pissis-bimbo. Asia on ilmeinen muutenkin.

Sinulla on allekirjoituksena lähes täydellinen hörhön perussetti. Lisää vielä Z-symboli tai vähintään Venäjän lippu tai just jokin rip. Lauri Paavola.

Olen täysin vakuuttunut, että sinä olet vuokrayksiösi lattialla pitsalaatikoiden ja energiajuomien keskellä nipsupöllyssä vähän kelannut juttuja, ja tullut tulokseen, että "korona on sata nisti pankkiin rien sala liitto ja pill keits on bedofiili."
Vastaa Viestiin