Mun mielestä on aina hienoa nähdä miten on onnistunut tekemään ennakkoon näin suuren vaikutuksen ihmiseen kenen kanssa ei ole koskaan ennen keskustellut.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:31 pm Nipsunapsu on hyvä ja menee ärrälle ostamaan röökiä ja energiajuomaa. Sitten Napsu voi kaivaa vanhan pleikkarin ja laittaa sinne sisään DVD:n, johon on kopioitu Big Brotherin tuotantokausi vuodelta 2011. Loppuillasta voi ottaa nipsua ja napsua sekä röhöttää kuin apina jonkun BB-letun vitseille viidettä kertaa.
Ryssätrollit palstalla
- nipsunapsu
- Axel Foley
Re: Ryssätrollit palstalla
- Ross Sullivan
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Olen lukenut juttujasi tarpeeksi. Jos en väärin muista, niin olet ryssätrollipissis.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:34 pmMun mielestä on aina hienoa nähdä miten on onnistunut tekemään ennakkoon näin suuren vaikutuksen ihmiseen kenen kanssa ei ole koskaan ennen keskustellut.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:31 pm Nipsunapsu on hyvä ja menee ärrälle ostamaan röökiä ja energiajuomaa. Sitten Napsu voi kaivaa vanhan pleikkarin ja laittaa sinne sisään DVD:n, johon on kopioitu Big Brotherin tuotantokausi vuodelta 2011. Loppuillasta voi ottaa nipsua ja napsua sekä röhöttää kuin apina jonkun BB-letun vitseille viidettä kertaa.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
Hank Voight
Vai onko vaan niin, että oikein mistään tekemisistä saisi puhua, kun sellainen on vaan turhaa brassailua? Jostain käsittämättömästä syystä.
E: Jes no nyt olet ignoressa. Ja nyt kun en siitten näe sun kirjoituksia, niin suotavaa ettet myös mun sanomisia kommentoi. Kiitos.
E: Jes no nyt olet ignoressa. Ja nyt kun en siitten näe sun kirjoituksia, niin suotavaa ettet myös mun sanomisia kommentoi. Kiitos.
Viimeksi muokannut Hank Voight, Ma Syys 16, 2024 7:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Se on profiilikuva.Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:33 pm ..
Sen verran vielä kysyn, että mikä funktio tuolla sun profiilikuvalla on?
Tämä on taidettu käydä läpi pariin otteeseen jo ja omasta mielestäni tehnyt hyvin selväksi, ettei minua kiinnosta sinun mielipiteesi, ei menemiset, ei yhtään mikään..varmaan siksi pyytänytkin, että pistäisit sinne ignore-listoillesi, niin ei edes vahingossa tule vastattua..Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:33 pm Kuulutko sä yhä siihen duoon, joka kyseenalaistaa ihmisten menemisiä ja olemisia? Ilman perusteita toki.
- nipsunapsu
- Axel Foley
No hyvä, että tuolla iällä vielä muisti pelaa.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:36 pmOlen lukenut juttujasi tarpeeksi. Jos en väärin muista, niin olet ryssätrollipissis.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:34 pmMun mielestä on aina hienoa nähdä miten on onnistunut tekemään ennakkoon näin suuren vaikutuksen ihmiseen kenen kanssa ei ole koskaan ennen keskustellut.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:31 pm Nipsunapsu on hyvä ja menee ärrälle ostamaan röökiä ja energiajuomaa. Sitten Napsu voi kaivaa vanhan pleikkarin ja laittaa sinne sisään DVD:n, johon on kopioitu Big Brotherin tuotantokausi vuodelta 2011. Loppuillasta voi ottaa nipsua ja napsua sekä röhöttää kuin apina jonkun BB-letun vitseille viidettä kertaa.
-
Hank Voight
Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.
Hyvä esimerkki tuo Trump-ketju. Eri mieltä ei voi olla keskustelemalla, ainoastaan vittuilemalla. Ja kun on tarpeeksi paljon eri mieltä, niin jopa pyydetään laittamaan ignoreeen.
Toki, olen mäkin viisastellut. Mutta helvetisti myös kirjoitellut aivan neutraalisti, vaan ei auta. Niihinkin tulee vastauksena viiltävää kuittia, tai sitten ei tule vastausta ollenkaan. Seuratkaas vaikka jatkossa.
Hyvä esimerkki tuo Trump-ketju. Eri mieltä ei voi olla keskustelemalla, ainoastaan vittuilemalla. Ja kun on tarpeeksi paljon eri mieltä, niin jopa pyydetään laittamaan ignoreeen.
Toki, olen mäkin viisastellut. Mutta helvetisti myös kirjoitellut aivan neutraalisti, vaan ei auta. Niihinkin tulee vastauksena viiltävää kuittia, tai sitten ei tule vastausta ollenkaan. Seuratkaas vaikka jatkossa.
^ & ^ Saman huomannut. Ja aivan oma lajinsa on sitten ne muutamat jankkaajat, vänkkäävät yhtä ja samaa viesti toisensa jälkeen, mihin kuuluu tietysti olennaisesti se, että viimeinen sana pitää saada; näin he ilmeisesti kuvittelevat voittaneensa "keskustelun".
Paljon voittaa jo siinä kun pysyy poissa politiikka-alueelta.
Paljon voittaa jo siinä kun pysyy poissa politiikka-alueelta.
Viimeksi muokannut Kosti, Ma Syys 16, 2024 7:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
Yrittääkö täällä joku keskustella asiallisesti? Missä ketjussa?Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:45 pm Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.
Siis ei kai kukaan ole niin naiivi, että odottaa Minfossa asiallista keskustelua. Sehän hukkuu mölinän alle minuuteissa.
On se näinkin, ikävä kyllä.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:52 pmYrittääkö täällä joku keskustella asiallisesti? Missä ketjussa?Hank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:45 pm Harvinaisen huono keskustelukulttuuri kyllä täällä Minfossa, on sitten kukakin ryssätrolli tai ei. En ole samanlaiseen törmännyt missään.
Siis ei kai kukaan ole niin naiivi, että odottaa Minfossa asiallista keskustelua. Sehän hukkuu mölinän alle minuuteissa.
Eih bennek, eih blavek
- Ross Sullivan
↑
Daijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.
Daijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.
- nipsunapsu
- Axel Foley
Kiitti. Mä luulin eka, et se liittyisi gramofoneihin jotenkin, nähtiin kerran museossa sellanen. Se oli vähintäänkin about 60 vuotta vanha ja sen pinta hirmu kiiltävä, sitä pidettiin jonkun hupun alla suojassa.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:05 pmDaijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:58 pmMikä ihme on muuten DVD?Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:55 pm
Ei kuvaa. Ihan liian selväjärkisen näköinen tyyppi profiilikuvassa ollakseen sinä.
-
Hank Voight
Mä yritän, useasti. Lähinnä Trump-ketjussa, koska se aihe eniten kiinnostaa. Mutta tosiaan neutraalit postaukset joko vaietaan kuoliaaksi, tai sitten vastauksena tulee mölinää ja/tai kurkon X-upotuksia. Varsinaista keskustelua ei synny niinku nevö.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:52 pm
Yrittääkö täällä joku keskustella asiallisesti? Missä ketjussa?
- Ross Sullivan
Minfo on kuin Neuvostoliitto: ei kannata yrittää liikojaHank Voight kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:22 pmMä yritän, useasti. Lähinnä Trump-ketjussa, koska se aihe eniten kiinnostaa. Mutta tosiaan neutraalit postaukset joko vaietaan kuoliaaksi, tai sitten vastauksena tulee mölinää ja/tai kurkon X-upotuksia. Varsinaista keskustelua ei synny niinku nevö.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 7:52 pm
Yrittääkö täällä joku keskustella asiallisesti? Missä ketjussa?
Tuo ilmiö on kaikkein selvimmin esillä Minfon isoissa ketjuissa/osioissa. Bodom-osiossa Snuffkin, Korpisoturi ja Veikkonen kirjoittavat usein todella teräviä ja pitkiä kirjoituksia, mutta ei mene kuin hetki, niin viimeiset 10 viestiä ovat JasseHameksen kysymyksiä muiden vahvistusharhoista ja Blexin samoja copypaste-jankkauksia.
- Ross Sullivan
Hienoa! Olet ylpeä pissis! Ei sinun tarvitse muuten erikseen kertoa, että olet pissis-bimbo. Asia on ilmeinen muutenkin.nipsunapsu kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:07 pmKiitti. Mä luulin eka, et se liittyisi gramofoneihin jotenkin, nähtiin kerran museossa sellanen. Se oli vähintäänkin about 60 vuotta vanha ja sen pinta hirmu kiiltävä, sitä pidettiin jonkun hupun alla suojassa.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Syys 16, 2024 8:05 pmDaijun venäläinen dildo. Asiaan liittyy salaliittoja, joita vain kaltaisesi poikkeusyksilö hahmottaa.
Sinulla on allekirjoituksena lähes täydellinen hörhön perussetti. Lisää vielä Z-symboli tai vähintään Venäjän lippu tai just jokin rip. Lauri Paavola.
Olen täysin vakuuttunut, että sinä olet vuokrayksiösi lattialla pitsalaatikoiden ja energiajuomien keskellä nipsupöllyssä vähän kelannut juttuja, ja tullut tulokseen, että "korona on sata nisti pankkiin rien sala liitto ja pill keits on bedofiili."