Annatko rahaa millekään järjestölle?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Kuulutko mihinkään hyväntekeväisyys järjestöön!

Rahoilleni on muutakin käyttöä
10
23%
Kyllä
21
48%
En
13
30%

Ääniä yhteensä: 44

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Välilliseti ensinnäkin kaikkeen mahdolliseen, johon koulujen kautta kerätään. Ja vielä monen mukulan kautta... (Veteraanit, Unisef, SPR:::)

Henkilökohtaisesti Pelastusarmeijan joulupataan liikenee.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

combat18 kirjoitti:Minä en ymmärrä minkä ihmeen takia lahjoitetaan rahaa johonkin afrikkaan toiselle puolelle maapalloa, kun esim,Venäjällä on kans kohteita. Mielestäni eka oma maa ja sitten rajanaapurit.
Afrikkaa on autettu 100v. ja mitään ei ole tapahtunut, laiska kansa joka ei edes halua tehdä mitään.
Samasta syystä meillä jää pois kaikki kirkon ulkomaanavun keräykset.

Unicefissa on se hyvä puoli, että kohteena ovat lapset. Uskon, että koulutuksen ja valistuksen kautta saa paremmin paikallista muutosta aikaan, kohteetkin vaihtelevat.
Onhan noita villasukkia ja lastenvaatepaketteja tullut Venäjänmaalle laitettua, ja Viron kulkukoiratkin ovat kaverin kautta apua saaneet :roll:
YBJ
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja YBJ »

Woman's MC:lle on pakko suojelurahat maksaa.
Its better to be dead and cool than alive and uncool -Harley Davidson
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Meillä on kummilapsi Planin kautta Guatemalassa. Kyllähän noihin nälkäpäivä ja elämä lapselle keräyksiin tulee osallistuttua. :)
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli hyvään tarkoitukseen tulee lahjoitettua, viimeksi:

http://www.etsintavene.net/
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PinkCatz
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

World Visionin kautta on kummityttö Ugandassa...
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Shaluna
Jack Taylor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shaluna »

Kuukausittain menee rahaa Amnestylle ja Greenpeacelle, vaikka 12 euroa tuntuu välillä ihan liian paljolta.. En tosin (ainakaan vielä) ole ajatellut lahjoitusten lopettamista. Olen myös maksanut jäsenmaksua eräälle mielenterveysyhdistykselle, Hengitysliitolle, SETAlle ja Oikeutta eläimille -järjestölle, mutta tällä hetkellä en kuulu muihn kun Greenpeaceen ja Amnestyyn.

Joskus tulee laitettua Nälkäpäivä yms. keräyksiin parisen kolikkoa.
Some days I'm still fighting to walk towards the light.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

Animaliaa yritän tukea kun on ylimääräistä rahaa, vaikken ole edes jäsen enää. Mitäköhän sanoisivat siihen, että lähitulevaisuuden tavoitteeni on kuluttaa lihatuotteita kymmeniä kiloja kuukaudessa... Voi miten tekopyhää, ehkä pitäisi suunnata lahjoitukset eläinsuojeluun :?
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Unicefille lahjoitin rahaa joskus 3v. sitten. Sen jälkeen on säännöllisin väliajoin tullut postissa kirjeitä "Lahjoita sinäkin.."tms. Ei kiitos.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Oli kerran kaupungilla niin seksikäs WWF:n kerjääjä, että tuli annettua suostumus siihen 5e/kk. Irtisanoutuminen on niin pirun hankalaa, ettei ole tullut tehtyä.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Vain kodittomat kissat ry:lle on nykyään tullut annettua.
Joskus annoin sotaveteraanikeräykseen, mutta sitten kun haastattelin yhtä miehen sukulaista, joka oli 5 vuotta sodassa ja ei ole ikinä saanut mitään avustusta eikä edes kylpylälomia, niin mun pussi meni kiinni.
Minne lie nekin rahat menee, ettei vaan herrojen pers....?
Sama epäilys nälkäkeräyspäivien suhteen. Aika pieni prosentti varmaan menee perille, ehkä joku 10%...jos sitäkään.
Annan vaan semmoisille missä voin olla varma, että menee perille.
Oon mä niin julma. 8)
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

SEY:een (Suomen Eläinsuojeluyhdistys) olen kuulunut joskus, ja tarkoitus olisi liittyä uudelleen kunhan tulot riittävästi tasaantuvat.
Ihmisiä autan mieluummin ainoastaan tekojen kautta - ei pääse ahneet viemään välistä...
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

Tiina kirjoitti:Vain kodittomat kissat ry:lle on nykyään tullut annettua.
Joskus annoin sotaveteraanikeräykseen, mutta sitten kun haastattelin yhtä miehen sukulaista, joka oli 5 vuotta sodassa ja ei ole ikinä saanut mitään avustusta eikä edes kylpylälomia, niin mun pussi meni kiinni.
Minne lie nekin rahat menee, ettei vaan herrojen pers....?
Kyllä minun ukkivainaani sai eläessään ihan hyvin etuja veteraaniutensa (onkohan tuo edes sana :D) takia. Mm. ilmainen lounas ravintolassa/kotona joka päivä ja sitten näitä virkistys-/kuntoutuslomia ja kaiketi joitain lomamatkojakin.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Eipä sitten tasan käy onnenlahjat. Tämä papparainen on jo 89vee ja itse se suhaa bussilla kaupunkiin ruokansa ostamassa ja kylpylässäkin käynyt kerran pari omalla kustanteella. Mutta eipä tuo ole kyllä valittanutkaan. Pitääköhän noitakin avustusrahoja sitten jostain oikein hakemalla hakea...? :?
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Joulupataan ja sotaveteraaneille tulee joskus muutama kolikko annettua.
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin