Kuka ahdistellut TTK opettajaa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Millavaan
Perry Mason

Re: Kuka ahdistellut TTK opettajaa?

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Hirviniemen tyyliin sopisi kyllä mutta itse en henk koht usko että kukaan on tätä ahdistellut
Minämies

Viesti Kirjoittaja Minämies »

KuroiNeko kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 3:39 pm Mulla tulee vaan heti mieleen Aku Hirviniemi. Kuulostaa samanlaiselta, kun hänen systeeminsä. Onko se ollut edes tossa ohjelmassa. Itse en seuraa kyseistä ohjelmaa.
Mun mielestä se voisi olla myös Ridge Forresteri, mutta en ole ihan varma oliko edes koko ohjelmassa? Nämä syytökset on kyllä hienoja, kun täällä on varmaan kymmenen nimeä vedetty jo tähän mukaan. Pakko arvostaa tämän naisen toimintaa.
Jaguaari
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Saanahan tässä hyväksyy seksuaalisen häirinnän kun ei syytä suoraan niin kuin luulisi jokaisen itseään kunnioittavan naisen tekevän, Alistuu ja hyväksyy. Hänen mielestään tekijä saa päästä pälkähästä. Eli haisee kusetukselle.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 3:28 pm
aivoriihi kirjoitti: Su Syys 22, 2024 6:42 am "Saana paljastaa, että häirintä kesti lopulta monta vuotta. Ahdistelija yritti houkutella Saanaa muun muassa varallisuudellaan.
Ettei vaan Jorma perkele ois ollut jormineen asialla "Annan kakkoseen"?
Tämähän olisi sama kuin hovimestari paljastuisi syylliseksi Agatha Christien tarinassa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
viinitty
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Wildchild79
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

viinitty kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 7:48 am Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Se perkeleen pervo on ajatellut niitä tissejä vuosia, sairasta.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Minämies

Viesti Kirjoittaja Minämies »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 9:48 am
viinitty kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 7:48 am Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Kyllä, aivan varmasti. On juurikin sellaiset kärpäslätkät näillä tanssijoilla, että kukaan mies ei ole saanut vuosiin nukutuksi niiden takia. Itse postaa nettiin tissi jaa persekuvia ja nyt itkee.

Eikö tämä nainen muuten vaihtanut tissit paljaana niitä vaatteita jossain muualla kuin sovituskopissa? Jossain uutisessa myös mielestäni luki, että tämä syytetty mies ei välttämättä ollut edes koko kisassa mukana. Se tosin poistettiin vähin äänin.

Ainoa kenen olemattomat pisteet tämän myötä meni on tämä nainen. Kuka ikinä sitten lieneekään. Saihan nimensä lehtiin, kuten aika helvetin moni syytön mieskin.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Minämies kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 12:00 pm Kyllä, aivan varmasti. On juurikin sellaiset kärpäslätkät näillä tanssijoilla, että kukaan mies ei ole saanut vuosiin nukutuksi niiden takia. Itse postaa nettiin tissi jaa persekuvia ja nyt itkee.

Eikö tämä nainen muuten vaihtanut tissit paljaana niitä vaatteita jossain muualla kuin sovituskopissa? Jossain uutisessa myös mielestäni luki, että tämä syytetty mies ei välttämättä ollut edes koko kisassa mukana. Se tosin poistettiin vähin äänin.

Ainoa kenen olemattomat pisteet tämän myötä meni on tämä nainen. Kuka ikinä sitten lieneekään. Saihan nimensä lehtiin, kuten aika helvetin moni syytön mieskin.
Tähän alan itsekkin päätyä hiljalleen, paljon melua tyhjästä, mutta yksi mitäänsanomattoman näköinen naisoletettu sai kaipaamaansa huomiota ja mahdollisesti myös sääliä, kun on noin kovia joutunut kokemaan.

Isku vasten ahdisteltujen ja raiskattujen naisten kasvoja tuollainen huomiohuoraaminen..
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Millavaan kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 4:22 pm itse en henk koht usko että kukaan on tätä ahdistellut
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Pössiperk
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 9:48 am
Se varmaan miettii niitä tissejä tälläkin hetkellä. Vitun tissit, tulivat nyt väärällä hetkellä esiin!

Se on kuule ku mies tissin näkee, se on sitten menoa, mies ahdistelee js vonkuu kunnes on jo lähestymiskielto, niin on vaikka ne tissit kiinteät ois, roikkuvat ois, pienet tai isot mutta niin vaan tissit vetävät miehiä puoleensa kuin viina alkoholisteja!
🇫🇮 Syyttömänä syntymään sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
🇫🇮
Vastaa Viestiin