Kuka ahdistellut TTK opettajaa?
Re: Kuka ahdistellut TTK opettajaa?
Hirviniemen tyyliin sopisi kyllä mutta itse en henk koht usko että kukaan on tätä ahdistellut
-
Minämies
Mun mielestä se voisi olla myös Ridge Forresteri, mutta en ole ihan varma oliko edes koko ohjelmassa? Nämä syytökset on kyllä hienoja, kun täällä on varmaan kymmenen nimeä vedetty jo tähän mukaan. Pakko arvostaa tämän naisen toimintaa.KuroiNeko kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 3:39 pm Mulla tulee vaan heti mieleen Aku Hirviniemi. Kuulostaa samanlaiselta, kun hänen systeeminsä. Onko se ollut edes tossa ohjelmassa. Itse en seuraa kyseistä ohjelmaa.
Saanahan tässä hyväksyy seksuaalisen häirinnän kun ei syytä suoraan niin kuin luulisi jokaisen itseään kunnioittavan naisen tekevän, Alistuu ja hyväksyy. Hänen mielestään tekijä saa päästä pälkähästä. Eli haisee kusetukselle.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tämähän olisi sama kuin hovimestari paljastuisi syylliseksi Agatha Christien tarinassa.Keplotteleva konna kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 3:28 pmEttei vaan Jorma perkele ois ollut jormineen asialla "Annan kakkoseen"?aivoriihi kirjoitti: Su Syys 22, 2024 6:42 am "Saana paljastaa, että häirintä kesti lopulta monta vuotta. Ahdistelija yritti houkutella Saanaa muun muassa varallisuudellaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
- Wildchild79
- Rico Tubbs
Se perkeleen pervo on ajatellut niitä tissejä vuosia, sairasta.viinitty kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 7:48 am Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
-
Minämies
Kyllä, aivan varmasti. On juurikin sellaiset kärpäslätkät näillä tanssijoilla, että kukaan mies ei ole saanut vuosiin nukutuksi niiden takia. Itse postaa nettiin tissi jaa persekuvia ja nyt itkee.Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 9:48 amSe perkeleen pervo on ajatellut niitä tissejä vuosia, sairasta.viinitty kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 7:48 am Jos osaa lukea, käy uuden uutisen myötä selväksi se, että kyseessä on tanssipari. Häirintä on alkanut ohjelmassa, jossa siihen on puututtu(heikolla tuloksella näköjään), mutta häirintä on jatkunut vuosia ohjelman teon jälkeen.
Eikö tämä nainen muuten vaihtanut tissit paljaana niitä vaatteita jossain muualla kuin sovituskopissa? Jossain uutisessa myös mielestäni luki, että tämä syytetty mies ei välttämättä ollut edes koko kisassa mukana. Se tosin poistettiin vähin äänin.
Ainoa kenen olemattomat pisteet tämän myötä meni on tämä nainen. Kuka ikinä sitten lieneekään. Saihan nimensä lehtiin, kuten aika helvetin moni syytön mieskin.
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
Tähän alan itsekkin päätyä hiljalleen, paljon melua tyhjästä, mutta yksi mitäänsanomattoman näköinen naisoletettu sai kaipaamaansa huomiota ja mahdollisesti myös sääliä, kun on noin kovia joutunut kokemaan.Minämies kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 12:00 pm Kyllä, aivan varmasti. On juurikin sellaiset kärpäslätkät näillä tanssijoilla, että kukaan mies ei ole saanut vuosiin nukutuksi niiden takia. Itse postaa nettiin tissi jaa persekuvia ja nyt itkee.
Eikö tämä nainen muuten vaihtanut tissit paljaana niitä vaatteita jossain muualla kuin sovituskopissa? Jossain uutisessa myös mielestäni luki, että tämä syytetty mies ei välttämättä ollut edes koko kisassa mukana. Se tosin poistettiin vähin äänin.
Ainoa kenen olemattomat pisteet tämän myötä meni on tämä nainen. Kuka ikinä sitten lieneekään. Saihan nimensä lehtiin, kuten aika helvetin moni syytön mieskin.
Isku vasten ahdisteltujen ja raiskattujen naisten kasvoja tuollainen huomiohuoraaminen..
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
Millavaan kirjoitti: Ma Syys 23, 2024 4:22 pm itse en henk koht usko että kukaan on tätä ahdistellut
Se varmaan miettii niitä tissejä tälläkin hetkellä. Vitun tissit, tulivat nyt väärällä hetkellä esiin!Wildchild79 kirjoitti: Ti Syys 24, 2024 9:48 am
Se perkeleen pervo on ajatellut niitä tissejä vuosia, sairasta.
Se on kuule ku mies tissin näkee, se on sitten menoa, mies ahdistelee js vonkuu kunnes on jo lähestymiskielto, niin on vaikka ne tissit kiinteät ois, roikkuvat ois, pienet tai isot mutta niin vaan tissit vetävät miehiä puoleensa kuin viina alkoholisteja!
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään