Maiju kirjoitti: Ma Syys 30, 2024 1:18 pm
Talvi24 kirjoitti: Ma Syys 30, 2024 1:01 pm
^^
Maijulle:
Tarvitsiko joku edelle kopioimaasi juttua. Minä en ainakaan. Ketjun täytettä. Kuten huomasit, olin päätellyt asian.
Olet täyttänyt ketjua korvausjorinoilla jo vaikka kuinka. Kyseenalaistat oikeuden ratkaisua perusteetta. Kommentti kertoo osaltaan oikeuden velvollisuuksista turvata oikeudenmukainen oikeudenkäynti jokaiselle.
Miksi oikeusistuinta saa kyseenalaistaa, kun esimerkiksi hoitaneen tai itse Tikkasen kompetenssi olivat ja ovat liki pyhiä? Kysyin jo aiemmin. Tuskin mitään järkevää perustelua onkaan. Turha vastata; höpinöitä jaksa lukea.
Niin, toin median tiedot korvausten vaatimuksista ja oikeuden päätökset niistä. Keskustelu näköjään käynnistyi. Olen yllättynyt kommenttien määrästä. Kovin hanakasti keskustelussa tuotu esille sitä, että näin oikeuden olisi ollut oikein toimia. Oikeudenmukaisuudesta vs muut caset ei tietoa.
Niin, kyllä minusta pitää demokratiassa saada keskustella ja asettaa kyseenalaiseksi nyt tässä tapauksessa kaksinkertaiset kärsimyskorvaukset.
Oikeudella pitänee olla vahvat perusteet päätöksilleen.
Kenelle Tn kompetenssi on liki pyhä? En ole ketjussa tuollaista nähnyt. Jälleen kerran, odoita missä noin olisi ollut! Helpointa sinun olisi toki osoittaa silloin, kun asia on ajankohtainen.
Kirjoituksestasi ei selviä, miyä olit kysynyt jo aiemmin! Ei siis selviä, miyä perusteluja perään.
Kenen tahansa (ammatillisen) kompetenssi kyseenalaistamiseen on oltava perusteet. Myös Tn. Eikö niin?
Sen sijaan olet sujuvasti ohittanut kysymyksiä, joista pari jo toistin eilen. Unohditko? Liittyvät siihen, josko osaisit laskeutua norsunluutornistasi (tutkimusten linkeistä) tapaus Tikkasen tasolle mm. kertomaan missä, miten väittämäsi manipulointi ja empatian puutetta olisivat tulleet esille?
Ei kai kyseenalaistaminen ole mitenkään kiellettyä ketjussa. Aika turha on vaan kyseenalaistaa pelkkien luulojen perusteella.