Hukkuminen vs. muut kuolintavat

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti:[En mä vihjannutkaan että sulla ois kokemusta, missään nimessä! :D Väärin ymmärtämys...

Olet lähemmäs viidentoista? :lol: Viidenkymmenen? Ääh, kiusataanko mua tarkotuksella...? :evil: Mutta joo, ymmärrän kyllä tuon toleranssin kasvun aineiden käyttäjillä, sama se on mun allergialääkkeissäkin. :wink:
Noh, noh, ei tassa ole ialla merkitysta eika silla ollaanko sita vai tata vaan silla mita ajatuksia vaihdetaan. Sen verran voin kuitenkin sanoa, etta tuo viidemkympin veikkaus meni vahan ylakanttiin kun kerran olen viidentoista. :wink:

Miksi mina sinua huijaisin? Kuvitteletko, etta olen Charles Manson? :lol:

Asiaan. Olen viime vuosina paljon miettynyt tata kavera, joka on - tai no - oli muusikko. Heita tunnen jonkin verran. Huom! En tunne Robbie Williamsia. :lol:

Han tosiaan lahti tuohon pilettamiseen mukaan ja huumeista pahempaan, heroiiniin (Kun siita tulee niin mahtavan rauhallinen olo - suora lainaus hanelta).Heilla oli juuri lapimurron kynnyksella oleva bandi - siis taalla Britanniassa, ei siella. Nyt sita bandia ei enaa ole, on vain heroiini. Surullista.

No, jos ei laakkeilla, saahan sita tehtya hyvin hitaan itsemurhan em. huumeella.
---------
Allekirjoitus.
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Lääkkeillä olisi varmaan helpoin tapa vetää suoraan ränniin Morfiinia tai muuta opiaattia riittävän iso annos.
vasikka
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Sitten perinteistä häkä tai kunnollinen hirttäytyminen. Ampumisessa on iso riski ja myös hukuttautumisessa. Jää huonolla tuurilla kasviksi tai lähtee puolet naamasta valtiolle.
TrustNo1
Alokas

Viesti Kirjoittaja TrustNo1 »

Kylli kirjoitti:Eräs lääkäri sanoi kerran, että mikäli pitäisi saad itsensä hengiltä, ehdoton ykkösmenetelmä on yliannostus Aspiriinia.
Oho. Tämä tulikin oikein hyvään saumaan. Nimittäin eilen iski kauhea masennuskohtaus [oon ollu tosi masentunut ennenkin] ja vedin hirveen yliannostuksen Aspiriinia, vaikken edes tiennyt että vaikuttaako mitenkään. Mutta ajattelin ettei ole mitään menetettävääkään. :wink: Nukkumaan mennessä alkoi ilmeisesti omatunto kirjaimellisesti kolkuttamaan. Nimittäin hirveä jyske pään sisällä ja uskokaa tai älkää - jonkun naisen ääni puhui mulle mutta en muista enää että mitä. Aamulla heräsin tavallisesti ja ajattelin että olipa taas varsinaisen hullu yö. :? Ennen nukkumaan menoa oli sellanen jännä olo. Tuntui että olisi ollut lähellä ruumiistairtautumis juttu. Alkoi päästä heittämään ja tuntui kun olisi ulkopuolella kaikesta. Tänään on masennus ollut ihan tiessään ja olo on kuin uudesti syntyneellä. Tiedä sitten että mitä yöllä oikeistaan on tapahtunut.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

TrustNo1 kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Eräs lääkäri sanoi kerran, että mikäli pitäisi saad itsensä hengiltä, ehdoton ykkösmenetelmä on yliannostus Aspiriinia.
Oho. Tämä tulikin oikein hyvään saumaan. Nimittäin eilen iski kauhea masennuskohtaus [oon ollu tosi masentunut ennenkin] ja vedin hirveen yliannostuksen Aspiriinia, vaikken edes tiennyt että vaikuttaako mitenkään. Mutta ajattelin ettei ole mitään menetettävääkään. :wink:
Mitä jos kävisit keskustelemassa jonkun kanssa. Näin ihan niin kun alkuun. Jos sä olet lukenut yhtään tätä palstaa, täällä tuskin kannustetaan ketään itsemurhiin tai edes murhiin vaikka murha-info onkin. :roll:

Elämä on ihan kivaa. :twisted:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Tämän teen ainoastaan kun elämä ei enää ole elämisen arvoista. Mieleen tulee lähinnä hirvittävät syöpäkivut. Henkivakuutuksen oltava kunnossa jotta kohta 5 kannattaa tehdä.
1. Menen kesämökille ja viritän itselleni tipan.
2. Vedän kännit.
3. Annan infuusionesteen virrata laskimooni. Nesteeseen olen lisännyt riittävän määrän pirtua ja ehkä opioidia ja diatsepaamia lisäksi.
4. Menen tajuttomaksi promillien ollessa noin 3-4 ja lakkaan hengittämästä promillien kivutessa viiden-kuuden korville. Kuolen.
5. Virittämäni helvetinkone sytyttää mökin tuleen.
6. Maallinen tomumajani on kadonnut. Minusta on jäänyt kuitenkin pysyvä jälki historiaan jälkeläisteni ja teosteni muodossa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
kattinen
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja kattinen »

Kalessin kirjoitti:siis jos ihan oikeasti haluaisi kuolla ja jättää mahdollisimman vähän pelastumisen mahdollisuuksia, niin rauta ja parasetamoli on aika hyviä vaihtoehtoja. kummallekin on olemassa nykyään vastalääkkeensä, mutta parasetamoli tuhoaa maksan aika tehokkaasti, joten jos hoito viivästyy niin henki lähtee. Kipeää siis kyllä tekee, mutta melko varmasti tappaa.

musta nämä diapamilla itsarin tekijät on jotenkin tragikoomisia...otetaan 10tblettia ja sitten soitetaan ambulanssi.....ottaisi nyt sitten sen koko purkin ja vaikka niitä panadoleja päälle ja jättäisi sen lanssin soittamatta...prkl...sitten itketään naama lääkehiilessä, et kun on niin paska ihminen. :evil:
Juu,ihan tavalliset reseptivapaat lääkkeet yliannostuksena tuhoaa maksan pienellä viiveellä tehokkaammin kuin alkoholi. :shock:
Yhdyn muuten täysin tuohon sun diapam-itsemurha juttuusi.Yllättävän yleistä!Siis että saatetaan soittaa "aijon nyt ottaa sen ja sen verran pameja,lähettäkää ambulanssi".Siis WTF?? :shock: :lol:
Mä kyllä tekisin varmaan jollain euforisoivalla kipulääkkeellä itsemurhan... :roll: Muuten tahtoisin lähteä ilman kipuja,ilman että ehdin ymmärtää asian ja vaikka sitten ihan suorilta jaloilta...Taitaa olla turha toivo :D
"Pimeys luo turvaa,valoisassa kaikki vain paljastuu.Aikuiset pitävät pimeästä.Siksi että,pimeässä kukaan ei näe mitä oikeasti teet"-Deis
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Luulempa, että en viitsisi tehdä itsemurhaa. Kun kaikki me kuollaan kumminkin joskus.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Jos huumeista kerran tulee se hyväolo, nii eikö huumeiden yliannostuskuolema olisi "hyvä"?

Tai sitten vaa perinteinen ampuminen.
What you do... Makes you who you are.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

TrustNo1 kirjoitti:
Oho. Tämä tulikin oikein hyvään saumaan. Nimittäin eilen iski kauhea masennuskohtaus [oon ollu tosi masentunut ennenkin] ja vedin hirveen yliannostuksen Aspiriinia, vaikken edes tiennyt että vaikuttaako mitenkään. Mutta ajattelin ettei ole mitään menetettävääkään. :wink: Nukkumaan mennessä alkoi ilmeisesti omatunto kirjaimellisesti kolkuttamaan. Nimittäin hirveä jyske pään sisällä ja uskokaa tai älkää - jonkun naisen ääni puhui mulle mutta en muista enää että mitä. Aamulla heräsin tavallisesti ja ajattelin että olipa taas varsinaisen hullu yö. :? Ennen nukkumaan menoa oli sellanen jännä olo. Tuntui että olisi ollut lähellä ruumiistairtautumis juttu. Alkoi päästä heittämään ja tuntui kun olisi ulkopuolella kaikesta. Tänään on masennus ollut ihan tiessään ja olo on kuin uudesti syntyneellä. Tiedä sitten että mitä yöllä oikeistaan on tapahtunut.
APUA! Tulipa hämmentynyt olo. En tosiaankaan tahdo olla osallisena em. kaltaisten kokemusten syntyyn, tässä viittaan myös kommenttiini, jossa totesin, etten tahdo lähteä "markkinoimaan" Aspiriinia suikkari-yhteydessä.
Mutta ihan näin sivullisena jäin kyllä miettimään, miksi sinulle iski se raju masennus, ja jos et vielä ole hakenut ammattiapua, tee se nyt. Tai jos vaikka oletkin, kerro hoitotaholle em.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
C-Bane
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Veneellä merelle. Verkot ja muita kalastustarvikkeita mukaan. Sotkea potkuriin yksi verkko ja vene nurin. Tuolla keinon saisi vakuutusrahat jos moisia olisi tulossa. Kyseinen "temppu" toimisi myös hyvin, jos haluaisi vain kadota ja aloittaa jossakin uuden elämän.
Kuolleeksi julistaminenkin voidaan tehdä tuollaisessa tapauksessa jo muutaman vuoden sisään... :twisted:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

C-Bane kirjoitti:Veneellä merelle. Verkot ja muita kalastustarvikkeita mukaan. Sotkea potkuriin yksi verkko ja vene nurin. Tuolla keinon saisi vakuutusrahat jos moisia olisi tulossa. Kyseinen "temppu" toimisi myös hyvin, jos haluaisi vain kadota ja aloittaa jossakin uuden elämän.
Kuolleeksi julistaminenkin voidaan tehdä tuollaisessa tapauksessa jo muutaman vuoden sisään... :twisted:
Ja voisit hohottaa Tahitilla avattaresi tapaan?? Itse näin kerran ankarassa krapulassa unta että laitoin Hesariin oman kuolinilmoitukseni "Hävinnyt Mount Everestin lumimyrskyyn Nepalissa 6.-8.9.2002" Muistan kuinka muistotilaisuuspaikan ulkopuolella väijyin ja ketään ei tullutkaan...tai vanhemmat tuli ja ei ketään muita. Tais olla alitajunnan viesti et pitäis muistaa kavereita enemmän oman itsekkään ryyppäämisen sijaan.

No mut unille taitaa olla oma thredinsä... :lol: :oops: 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mitäs sille Petteri Jussilalle tapahtuikaan? (Oliko arkku auki...?) 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Tampereen Tyttö kirjoitti:Mitäs sille Petteri Jussilalle tapahtuikaan? (Oliko arkku auki...?) 8)
kyllä sitä laiturin nokassa aiottiin elvyttää, intuboitiin mutta oli ollut noin tunnin hukuksissa niin toimiksi jäi vain rytmin katsominen elvytyselektrodeilla (maallikoille: noin kämmenen kokoiset kaksi laastarimaisesti liimautuvaa lätkää, ajavat saman asian kuin Teho-osaston käsikäyttöiset elektrodit) Näytti asystolea (maallikoille: suoraa viivaa) ja alkutiedot oli tosiaan noin tunti hukuksissa niin siihen jätettiin ts. varsinaista elvytystä ei aloitettu.
---Tämä on huhupuhetta mutta paikallaolleen kaverilta kuultu----

Eli Mansesterin tyttö ei paennut Petteri velkojaan vaan ilmeisesti pumppu petti hormonihuuruisen bodausuran päätteeksi. Hukkumistahan edelsi rankka laihduttaminen joka lienee toteutettu myös lääkkeellisesti---kammioarytmiöiden todennäköisyys kasvaa. Tyhmää oli vedättää uimataidottomia pikkulapsia renkaalla veneen perässä ilman pelastusliivejä kellään...näin kävi Petterille. Sen dokkarin perusteella ilmeisen valoisa persoona eikä ollenkaan niin kusipäisen miehen oloinen mitä oli Seiskasta saanut ymmärtää. Dokkarihan tuli tossa noin vuos sitten?? :?: :?: :?:
kahvitar
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Petterillä ei ollut pelastusliivejä, mutta lapsilla oli. Kyydissähän oli Petterin 3-vuotias poika ja 7-vuotias sukulaistyttö.
Vastaa Viestiin