Noh, noh, ei tassa ole ialla merkitysta eika silla ollaanko sita vai tata vaan silla mita ajatuksia vaihdetaan. Sen verran voin kuitenkin sanoa, etta tuo viidemkympin veikkaus meni vahan ylakanttiin kun kerran olen viidentoista.Loka kirjoitti:[En mä vihjannutkaan että sulla ois kokemusta, missään nimessä!Väärin ymmärtämys...
Olet lähemmäs viidentoista?Viidenkymmenen? Ääh, kiusataanko mua tarkotuksella...?
Mutta joo, ymmärrän kyllä tuon toleranssin kasvun aineiden käyttäjillä, sama se on mun allergialääkkeissäkin.
Miksi mina sinua huijaisin? Kuvitteletko, etta olen Charles Manson?
Asiaan. Olen viime vuosina paljon miettynyt tata kavera, joka on - tai no - oli muusikko. Heita tunnen jonkin verran. Huom! En tunne Robbie Williamsia.
Han tosiaan lahti tuohon pilettamiseen mukaan ja huumeista pahempaan, heroiiniin (Kun siita tulee niin mahtavan rauhallinen olo - suora lainaus hanelta).Heilla oli juuri lapimurron kynnyksella oleva bandi - siis taalla Britanniassa, ei siella. Nyt sita bandia ei enaa ole, on vain heroiini. Surullista.
No, jos ei laakkeilla, saahan sita tehtya hyvin hitaan itsemurhan em. huumeella.